16.5 C
Warsaw
niedziela, Październik 13, 2019
Tagi Content

Słowo kluczowe: content

Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska

Wirtualna Polska Holding kupuje Grupę NextWeb Media

Wirtualna Polska Holding sfinalizowała zakup 100 proc. udziałów w Grupie NextWeb Media, wydawcy serwisów abcZdrowie.pl, Parenting.pl oraz twórcy platformy blogów Blomedia.pl. Tym samym pozyskała zarówno zespół specjalistów oraz unikatowy know-how, jak i znacząco rozwinęła...
startup

Zawody przyszłości. Ile można na nich zarobić?

Tester gier, trendsetter, czyli osoba promująca i kreująca trendy, fundraiser, osoba specjalizująca się w pozyskiwaniu funduszy – to nowe zawody przyszłości. Jak to się opłaca i ile można na nich zarobić? Trendsetter, który swoją obecnością...
Pracownik monitorowany

Ponad 50% stanowisk pracy nie spełnia wymogów ergonomii

51,6% stanowisk pracy nie spełnia wymogów ergonomii. Oznacza to, że większość polskich pracodawców nie zapewnia swoim pracownikom odpowiednich warunków do pracy, narażając ich tym samym na poważne schorzenia, spadek motywacji, a co za tym...
glownekonf_360247336.png_580_small

Content na wagę złota

Social media dziś Na przestrzeni ostatniej dekady sposób komunikacji między ludźmi uległ zmianie. Social media stały się wszechobecne i ich rola urosła do rangi drugiej najpopularniejszej formy wymiany myśli i doświadczeń. Tegoroczne badanie Wave 8...
nowy dowód osobisty

Nowe dowody – Nowe problemy w bankach

W obliczu zagrożenia kradzieżami tożsamości banki będą wymagały nowych zaświadczeń od swoich klientów– to zapowiedź przedstawicieli większości banków podczas VII Forum Technologii Bankowości Spółdzielczej, zorganizowanego przez Związek Banków Polskich oraz Centrum Prawa Bankowego i...
Narzędzia przyszłości, czyli innowacje w budownictwie

Narzędzia przyszłości, czyli innowacje w budownictwie

Spektakularne pokazy techniczne z wykorzystaniem ognia, pokazy ogromnych pił diamentowych, potężnych wierteł oraz młotów kruszących betonowe bloki i ściany – to najnowsze rozwiązania w budownictwie, które można zobaczyć Dni Innowacji. http://newsrm.tv/newswp/wp-content/uploads/HD/2705HILTI_1.mp4"> Wypowiedź: Michał Sandzewicz, regionalny kierownik...
Koniec z klawiatura i myszką?

Koniec z klawiatura i myszką?

Współczesne komputery mogą coraz więcej. Na rynku już pojawiły się urządzenia, które działają na dotyk lub głos. Podobnie jak w telefonie możemy wydać komendę a komputer zareaguje. - Można do nich przemówić i one zaczną...
rp_9fbfb0a6f1_396212789-sulima-trendy.png

Firmy muszą zmienić podejście do komunikacji online. Internauci chcą natychmiastowej reakcji i więcej treści...

Interakcja za pomocą mediów społecznościowych i forów, najlepiej w czasie rzeczywistym – bez tego nie może się obejść nowoczesna komunikacja z klientem. Marketerzy muszą również uwzględniać fakt, że konsumenci coraz mniej czytają, a bardziej nastawiają się na treści...
Tomasz Danis, zarządzający funduszem Internet Ventures FIZ

Internet Ventures inwestuje w platformę 4screens

Internet Ventures FIZ, fundusz z Grupy MCI Management (MCI), którego współudziałowcem jest Krajowy Fundusz Kapitałowy (KFK), podpisał umowę inwestycyjną z NOPATTERN, właścicielem 4screens, platformy do tworzenia interaktywnych aplikacji, które umożliwiają interakcję z użytkownikiem/widzem w...
zakupy komputer Internet

E-poradnik Programu Onet Autorzy

W ramach Programu Onet Autorzy wydano e-booka dla wszystkich tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu dziennikarstwa internetowego. Do pracy przy publikacji zostali zaproszeni eksperci i praktycy zajmujący się komunikacją w internecie, warsztatem...
rp_42cf94b845_1233522617-AB-wyniki.png

AB zapowiada dobre wyniki oraz rozwój oferty i sieci franczyzowych

Specjalizująca się w handlu elektroniką użytkową spółka AB w ub.r. znacznie poprawiła wyniki finansowe. Zapowiada, że w br. dalej będzie rozwijać ofertę produktową oraz należące do niej franczyzowe sieci sprzedaży Kakto w Polsce i Digimax w Czechach. Obecnie ponad 90 proc....
rp_b16f3420e3_1054953421-starlink-tv.png

Rynek reklamy telewizyjnej rośnie o 5,6 proc. Reklamodawców przyciągają stacje tematyczne

Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. W 2014 roku był wart 3,8 mld zł – wynika z danych domu mediowego Starlink. Tradycyjne spoty to wciąż znacząca większość rynku, ale na znaczeniu zyskują sponsoring i lokowanie produktu. Reklama niestandardowa będzie cieszyła...
rp_1cb7f1d7d8_1349701417-sulima-rynek.png

Firmy stawiają na komunikację z klientem w sieci. Budżety na ten cel są coraz...

Firmy chcą być coraz bardziej obecne w internecie i social media, niekiedy kosztem tradycyjnych kampanii reklamowych. Stawiają przede wszystkim na interakcję z konsumentem – do skutecznej komunikacji nie wystarczy dziś monitorowanie reakcji klientów, ale potrzebna jest analiza ich...
Bochniarz

Opublikowano rekomendacje EFNI dla Komisji Europejskiej

• Polityka UE musi być nakierowana przede wszystkim na wzrost i konkurencyjność • Zapowiedziany przez Przewodniczącego KE plan inwestycji na kwotę 300 miliardów euro powinien być jak najszybciej wdrożony • Polityki energetyczną i klimatyczną należy podporządkować...
telefon

Rozporządzenie MAiC w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców...

Rozporządzenie MAiC z dnia 26 marca 2014r, opublikowane w dniu 9 kwietnia 2014r  w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych.   9 kwietnia zostało opublikowane w Dzienniku...
Aplikacje webowe w walce z wykluczeniem zawodowym  osób niepełnosprawnych

Aplikacje webowe w walce z wykluczeniem zawodowym osób niepełnosprawnych

Przyczyną niskiego poziomu aktywności zawodowej osób niepełnosprawnych jest przede wszystkim brak wystarczającej liczby ofert pracy. Niechęć pracodawców może być wynikiem błędnego przekonania, że ze względu na ograniczenia fizyczne pracownicy ci nie będą w stanie...
rp_75eb0599e3_1152062699-ebilet-eventy.png

Festiwale muzyczne napędzają sprzedaż biletów w internecie. Kwota jednej transakcji to średnio 350 zł

Średnio 350 zł wydaje jednorazowo na bilet na wydarzenie sportowe, kulturalne lub muzyczne użytkownik internetowej platformy eBilet.pl. Kupują je przede wszystkim kobiety w wieku 27-45 lat. W sezonie letnim największym zainteresowaniem cieszyły się festiwale, które...
Jak napisać materiał prasowy i być wilkiem w owczej skórze?

Jak napisać materiał prasowy i być wilkiem w owczej skórze?

Media Relations, to zdecydowanie jeden z podstawowych działów PR i marketingu. Jest to filar podtrzymujący często całą kampanię. Jak sprawić, by się nigdy nie zachwiał? Należy zacząć od tego, że ostateczna decyzja o dalszym przesłaniu...
stopień wykorzystania materiałów video w public relations

Stopień wykorzystania materiałów video w public relations

Ponad 60% specjalistów ds. PR dołącza do informacji prasowych multimedia, jednak jedynie niecałe 20% z nich wykorzystuje materiały video. Eksperci od public relations bardziej więc ufają standardowym, statycznym formom przekazu, aniżeli bardziej dynamicznym komunikatom....
telewizor

VoD – Gra warta świeczki

Według raportu firmy Gemius internetowe serwisy wideo podbijają serca 95 procent użytkowników sieci. Ponad połowa, bo aż 53% z nich deklaruje, iż regularnie korzysta z telewizji internetowych. Potencjał segmentu VoD jest niezaprzeczalny. Widownia gotowa...
ceo (3)

5 rodzajów wpisów, których nie powinieneś zamieścić na swoim fanpage’u

Pogoń za zaangażowaniem fanów na Facebooku często powoduje, że początkujący administratorzy często zamieszczają na swoich fanpage'ach treści, których doświadczony Social Media Manager się wystrzega. O jakie konkretnie treści chodzi i dlaczego nie warto ich...
content marketing

Content marketing, czyli marketing treści w sektorze usług finansowych

Tradycyjne metody marketingowe coraz częściej zawodzą. Uwagę konsumentów coraz trudniej udaje się skupić za pomocą telewizyjnych spotów czy reklamy na billboardach. Również w przypadku najpopularniejszego obecnie medium jakim jest Internet, przekazywanie informacji za pomocą...
Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Pozwól fanom współtworzyć markę

User generated content jest przez wszystkich specjalistów od promocji oceniany jako najbardziej atrakcyjny rodzaj treści w Internecie, który jest często wykorzystywany w regularnej komunikacji marki. Jak nakłonić swoich odbiorców do czynnego wzięcia udziału w...
rp_03a5e7e311_2029050898-IAB-reklama.png

Rynek reklamy w internecie stale rośnie. Sieć daje więcej możliwości marketingowych niż telewizja.

Rynek reklamy w Polsce kurczy się. Firmy tną wydatki na reklamę w telewizji, prasie i radiu. Z danych  ZenithOptimedia Group wynika, że w tym roku będą mniejsze od 4 do 25 proc. Wyjątkiem jest segment reklamy internetowej. Jego...

GORĄCY TEMAT

160750video

Za obietnice wyborcze zapłacą wszyscy. Dodatkowe obciążenia biznesu zaszkodzą wzrostowi gospodarczemu

Większe wydatki z publicznej kasy mogą napędzać inflację. Z kolei obciążenia dla firm mogą sprawić, że niektóre z nich zaczną uciekać z Polski, np....
Sąd prawo prawnik

WSA: Brak rachunku czy też płatność gotówką to nie dowody na...

Fiskus stwierdził, że przedsiębiorca wystawił fakturę niedokumentującą rzeczywistego zdarzenia gospodarczego, bo m.in. rozliczeń transakcji dokonano gotówką i z pominięciem rachunków bankowych. Rozpoznający skargę przedsiębiorcy...
Sąd prawo prawnik

WSA: Brak rachunku czy też płatność gotówką to nie dowody na...

Fiskus stwierdził, że przedsiębiorca wystawił fakturę niedokumentującą rzeczywistego zdarzenia gospodarczego, bo m.in. rozliczeń transakcji dokonano gotówką i z pominięciem rachunków bankowych. Rozpoznający skargę przedsiębiorcy...
bank UBS

Ponad połowa firm rodzinnych spodziewa się recesji do 2020 r. –...

W ostatnim dziesięcioleciu przedsiębiorstwa rodzinne rosną w siłę. Pomimo nasilonych zawirowań na rynku geopolitycznym, gospodarczym i finansowym, wzrosła liczba, skala i wielkość tego typu...

Rośnie wartość polskich bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Według szacunków w 2024 roku...

Polskie bezpośrednie inwestycje zagraniczne w 2017 r. wyniosły nieco ponad 10 mld zł. Zdecydowana większość zainwestowanych środków była przeznaczona na nowe inwestycje. Co czwarta firma...