Gino Rossi utrzymał sprzedaż we wrześniu na poziomie 14,3 mln zł, Simple rośnie o 22 proc.

Gino Rossi

Przychody ze sprzedaży Gino Rossi były we wrześniu takie same jak przed rokiem i wyniosły 14,3 mln zł. Spadła sprzedaż hurtowa, rosły przychody z detalu i sieci Simple.

W ciągu dziewięciu miesięcy 2014 r. sprzedaż GR zwiększyła się do 111,5 mln zł, czyli o 21 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Sprzedaż detaliczna Gino Rossi wzrosła w tym czasie o 26 proc., a hurtowa – o 7 proc. Sprzedaż w sieci Simple zwiększyła się o 13 proc.

Razem przychody Gino Rossi i Simple wyniosły 176,7, o 18 proc. więcej niż w okresie I-IX 2013.

W samym wrześniu łącznie spółka miała 22,7 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 7 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosła sprzedaż Simple (+22 proc.), sprzedaż detaliczna Gino Rossi wzrosła o 3 proc., a hurtowa spadła o 7 proc. Marże w Gino Rossi spadły w porównaniu z III kw. poprzedniego roku do 41,1 proc. (z 41,6 proc.), natomiast w sieci Simple zwiększyły się do 56,1 proc. z 50,6 proc.