PGE razem z PayU – nowy sposób płatności już dostępny w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE (eBOK)

0

Lider na rynku energetyki korzystając z usługi PayU | Mass Collect oferuje swoim klientom możliwość szybkiego i łatwego w obsłudze sposobu regulowania rachunków za energię.  Dla klientów to znaczne udogodnienie, a dla PGE Obrót SA optymalne zarządzanie wpływami z płatności. 

Ponad 5 milionów klientów, którym spółka PGE Obrót dostarcza energię elektryczną, może już korzystać z nowej formy płatności. Wystarczy, że klient, który ma do opłacenia fakturę za energię, zaloguje się do PGE eBOK (ebok.gkpge.pl) i po wybraniu faktury kliknie przycisk Zapłać przez PayU.

Firmom takim jak PGE Obrót, która wystawia miliony faktur miesięcznie, nasze rozwiązanie daje wiele korzyści: od obniżenia kosztów obsługi, przez szybkie zbiorcze księgowanie wpływów na rachunku dostawcy energii, po ograniczenie liczby reklamacji związanych np. z wyeliminowaniem ryzyka dokonania błędnej wpłaty przez klienta. mówi Sylwia Bilska, Członek Zarządu PayU SA. PayU, jako lider rynku, może zapewnić skalę i stabilność obsługi transakcji dla dużego partnera biznesowego pokroju  PGE.

Nowa usługa płatności dostępna w PGE eBOK oparta jest o indywidualne numery rachunków, dzięki czemu możliwe jest sprawne i jednoznacznie zidentyfikowanie każdego klienta.

Dzięki rozwiązaniu PayU w PGE eBOK nasi klienci w łatwy i szybki sposób mogą uregulować swoje rachunki. Jest to wygodny i bezpieczny sposób, gwarantujący bezbłędne opłacenie należności, a dodatkowo, po zalogowaniu do eBOKa, nasi klienci mają stały dostęp do historii wpłatmówi Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy PGE Obrót S.A.

Jak zapłacić za prąd korzystając z indywidualnego rachunku?

Aby opłacić rachunek za prąd, wystarczy zalogować się do PGE eBOK dostępnego pod adresem ebok.gkpge.pl, wybrać właściwą fakturę do opłacenia i kliknąć przycisk Zapłać przez PayU. Następnie należy wybrać płatność kartą lub e-przelewem (tzw. pay-by-link) – najczęściej wybieraną metodą płatności w Internecie. PayU natychmiast przelewa środki na rachunek przypisany do konkretnego płatnika u dostawcy energii. Następnie system billingowy po stronie PGE księguje wpływ środków.

Czytaj również:  Marta Busłajew szefową marketingu i komunikacji w Globalworth Poland

Zastosowane rozwiązanie pozwala na zoptymalizowanie procesu płatności i księgowania. Usprawnia  także nadzór nad terminowością regulowania zobowiązań przez płatników.

Usługę PayU I Mass Collect można dostosować do indywidualnych potrzeb każdej firmy sprzedającej towary lub usługi masowemu odbiorcy. Rozwiązanie polecane jest firmom telekomunikacyjnym, operatorom telewizji kablowych, dostawcom energii elektrycznej, a także spółdzielniom mieszkaniowym i zarządcom wspólnot mieszkaniowych. Jest to również odpowiedź na potrzeby firm leasingowych i ubezpieczeniowych, hurtowni, a także szkół i uczelni w zakresie przyjmowania wpłat czesnego.

PGE Obrót SA wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka sprzedaje energię do ponad  5,1 mln odbiorców – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług. A także dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.

 PayU to globalny dostawca usług płatniczych. Oferuje ponad 250 kanałów płatności oraz usługi typu eWallet. Właścicielem międzynarodowej grupy PayU, działającej w 16 krajach na 4 kontynentach, jest południowoafrykański koncern Naspers, który pod względem liczby użytkowników w e-commerce zajmuje trzecią pozycję na świecie i charakteryzuje się największą dynamiką wzrostu. PayU jest liderem rynku płatności internetowych na wielu lokalnych rynkach, w tym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Węgry, Rumunia, Rosja), gdzie procesuje transakcje dla kilkudziesięciu tysięcy merchantów. W listopadzie 2012 r. spółka PayU S.A., jako pierwsza w Polsce, uzyskała licencję instytucji płatniczej i podlega w związku z tym nadzorowi KNF.