Piotr Soleniec nowym członkiem zarządu Cloud Technologies

Piotr Soleniec -Cloud Technologies
Piotr Soleniec - Cloud Technologies

Od 1 marca nowym Członkiem Zarządu Cloud Technologies został Piotr Soleniec. To doświadczony dyrektor finansowy, który jest związany ze spółką i grupą kapitałową Cloud Technologies od ponad 4 lat.

Przed dołączeniem do Cloud Technologies, Piotr Soleniec przez blisko 5 lat pracował w funduszu inwestycyjnym ICENTIS Capital, zajmując się akwizycjami oraz nadzorem nad spółkami portfelowymi. Pełnił również rolę doradcy Zarządu w Sygnity, gdzie m.in. zajmował się przygotowaniem długoterminowej strategii rozwoju oraz akwizycjami. Wcześniej przez 6 lat pracował w spółce Central Europe Trust – Polska, gdzie zajmował się procesami M&A, IPO oraz doradztwem strategicznym. Posiada kwalifikacje ACCA.

Dzięki szerokiemu doświadczeniu na styku finansów, biznesu i inwestycji, zyskał ogromne doświadczenie w zarządzaniu finansami dużych organizacji, modelowaniu finansowym i wycenie spółek.

– Jestem dumny, że mam okazję dołączyć do Zarządu tak dynamicznie rozwijającej się organizacji, w której pracuję przez ostatnie 4 lata. Nasz produkt, autorskie technologie i unikatowy model biznesowy pokazują kierunek, w jakim zmierzają globalne firmy z branży big data. Cieszę się że jako Członek Zarządu będę miał możliwość współtworzenia przyszłości tak innowacyjnej grupy kapitałowej, komentuje Piotr Soleniec, Group CFO i nowy Członek Zarządu Cloud Technologies.

Zgodnie ze strategią rozwoju, firma konsekwentnie wzmacnia swój potencjał w kluczowych obszarach, czyli w segmencie zbioru anonimowych danych o internautach i rozwiązań  do monetyzacji tych informacji. Spółka będzie dalej rozbudowywać międzynarodową sieć dystrybucyjną i rozważa selektywne akwizycje w segmencie dystrybucji danych, przede wszystkim na rynkach zagranicznych. Rozwija też swoją platformę DSP – wykorzystywaną w reklamie online do zakupu powierzchni reklamowej oraz technologię DMP, umożliwiającą gromadzenie i przetwarzanie cyfrowych informacji. Pracuje również nad rozszerzeniem portfolio o nowe produkty, odpowiadające na potrzeby szybko rosnącego rynku reklamy internetowej.