RSM Poland KZWS zmienia nazwę na „RSM” w związku z globalnym rebrandingiem sieci RSM International

firma

RSM Poland KZWS zmienia nazwę na „RSM” w związku z globalnym rebrandingiem sieci RSM International

  • RSM Poland przyjmuje nowe logo oraz identyfikację wizualną
  • Wspólna marka wzmacnia ogólnoświatową pozycję sieci, a także ułatwia obsługę Klientów międzynarodowych
  • Nowa globalna kampania reklamowa oraz nowa publikacja z zakresu ekonomii zwiększa zaangażowanie we współpracę z przedsiębiorstwami zorientowanymi na rozwój na całym świecie

RSM Poland KZWS zmienia dziś nazwę na „RSM” oraz przyjmuje nową identyfikację wizualną w związku z globalnym rebrandingiem sieci RSM International. Siódma co do wielkości sieć audytorska, podatkowa i doradcza na świecie przyjmie nazwę „RSM” jako globalną nazwę marki dla wszystkich firm członkowskich z ponad 110 krajów.

Wspólna marka, ogłoszona w czerwcu tego roku, ma wzmocnić globalną pozycję sieci jako dostawcy usług z zakresu audytu, podatków i doradztwa dla przedsiębiorstw zorientowanych na rozwój.

Najnowsze badania dotyczące naszych Klientów potwierdzają, że główną siłą sieci jest „pełne pasji zaangażowanie we współpracę”, „głębokie zrozumienie najważniejszych potrzeb Klientów” oraz „dzielenie się wiedzą doświadczonych specjalistów”. Te wartości odzwierciedla przyjęte na całym świecie motto RSM: „The Power of Being Understood”.

Jean STEPHENS, CEO RSM International, powiedziała: „Zjednoczenie pod wspólną marką jest ważnym krokiem w naszej długookresowej strategii rozwoju. W coraz bardziej zglobalizowanej gospodarce, nasza nowa marka będzie wyróżniała naszą ofertę skierowaną do liderów rozwijających się przedsiębiorstw na całym świecie, pragnących współpracować z doradcami, którzy rzeczywiście poświęcają swój czas i siły, by zrozumieć i odpowiedzieć na potrzeby ich biznesu. Nowa wspólna marka umożliwia nam skuteczniejszą promocję naszej wiedzy i doświadczenia oraz oferowanie najwyższego standardu usług Klientom z całego świata.”

Dziś RSM rozpoczyna globalną kampanię reklamową nowej marki na całym świecie. Ponadto, RSM rozpoczęła wydawanie „The Global Real Economy”, publikacji, która będzie przygotowywana co dwa lata, by zapewnić dogłębną analizę szeregu zagadnień ekonomicznych o zasięgu międzynarodowym.

Rebranding pokrywa się z datą RSM World Day 2015, wydarzenia, które począwszy od 2012 obchodzone jest co roku jako okazja do świętowania wspólnych wartości sieci RSM, a także do włączenia pracowników i Klientów w aktywności integracyjne.

Bartosz Miłaszewski, Managing Partner RSM Poland, powiedział: „Jednolity brand to niesamowicie ważna i pozytywna decyzja dla nas i dla całej sieci. Z pewnością przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności i prestiżu naszej marki w skali globalnej. Jednocześnie będzie dla naszych obecnych i potencjalnych Klientów, do grona których należą zarówno małe i średnie dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa, jak i wiodące korporacje międzynarodowe, gwarancją, że na całym świecie usługi oferowane przez RSM będą świadczone na tym samym najwyższym poziomie a zrozumienie potrzeb i interes Klienta będą zawsze na pierwszym planie. Przed nami także RSM World Day 2015, którego już nie możemy się doczekać. Poza wymianą wiedzy i doświadczenia, będziemy budować wzajemne relacje, zaufanie oraz świętować nowy etap w dynamicznym rozwoju naszej firmy. Oczywiście nie zapomnimy także o najbardziej potrzebujących, dla których jak co roku pracownicy RSM Poland zorganizują akcję charytatywną.”