Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki Panorama Firm, rozpoczęła nową kampanię reklamową. Firma promuje ofertę marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Czy Twoja firma chce rosnąć w Internecie?”. Będzie można ją zobaczyć zarówno na billboardach w największych polskich miastach, jak również w wybranych kinach i w sieci.

Eniro od lat konsekwentnie rozwija portfolio usług dla biznesu, którego podstawą jest wyszukiwarka lokalna Panorama Firm oraz usługi komplementarne takiej jak SEO, responsywne strony www, remarketing, wideo dla firm czy unikalny na polskim rynku system do zarządzania obecnością firm w sieci – NETskaner.

Od kilku lat regularnie prowadzimy kampanie skierowane do właścicieli firm, zachęcające ich do zwiększenia działań w zakresie marketingu online, przy wykorzystaniu rozwiązań Eniro. Nadal podkreślamy renomę i skuteczność reklamową naszego najważniejszego produktu – Panoramy Firm, ale nie zapominamy o innych, wdrożonych rozwiązaniach, które uzupełniają ofertę dla biznesu. Wprowadzamy także elementy, które przyciągają uwagę i ocieplają wizerunek firmy. Dlatego na najnowszych billboardach uśmiecha się do nas sympatyczna, wspinająca się na palcach dziewczynka. Jej obecność nawiązuje do hasła o „wzroście firmy w Internecie”, a to jest przecież najbardziej pożądany efekt reklamy oferowanej przez Eniro Polska. – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR w Eniro Polska.

Na ulicach największych polskich miast można będzie zobaczyć ok. 300 billboardów (m.in. z firmy Cityboard Media). Kampania ma również swoją odsłonę internetową – m.in. w serwisach Wirtualna Polska, GoldenLine, Money.pl oraz na naszych serwisach: PanoramaFirm.pl i Eniro.pl.

Dodatkowym elementem kampanii jest spot kinowy, przygotowany przez pracowników Działu Komunikacji firmy. To kolejna produkcja filmowa, zrealizowana w całości wewnętrznie. Film będzie prezentowany w sieci kin Helios oraz w Internecie, m.in. na kanałach firmy w mediach społecznościowych.

Głównym celem kampanii stworzonej na potrzeby Eniro Polska, jest wielokanałowe dotarcie z przekazem reklamowym do właścicieli małych oraz średnich przedsiębiorstw i zachęcenie do korzystania z usług wspierających rozwój ich biznesu.