Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi SEO

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: SEO

Najlepszy kurs WordPress online – nauka wordpressa przez internet

WordPress to obecnie jedna z najpopularniejszych platform do budowy stron internetowych. Jest stosunkowo łatwy w obsłudze dla początkujących, ale jednocześnie oferuje zaawansowane funkcje dla doświadczonych użytkowników. Dlatego warto zastanowić się nad nauką WordPressa, gdyż...

Kursy SEO, czyli jak nauczyć się pozycjonowania stron w Google

Profesjonalny kurs SEO pozwoli zgłębić Twojej osobie tajniki pozycjonowania stron internetowych. Decydując się na tzw. SEO szkolenie poszerzysz swoją wiedzę na temat tajników uzyskiwania wyższych pozycji w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania w Google (oraz...

SEO i UX – procesy, które powinny się uzupełniać. Jak user experience wpływa na...

UX design to projektowanie produktów cyfrowych na potrzeby użytkownika. Proces ten jest coraz ważniejszy także w SEO, na co nacisk kładzie samo Google. Stąd też zupełnie nowe pojęcie, łączące w sobie założenia SEO i...

Czym są słowa kluczowe i jakie jest ich znaczenie w pozycjonowaniu?

Słowa kluczowe, czyli wyrażenia wykorzystywane przez użytkowników do wyszukiwania, są nieodzowną częścią strategii SEO. To dzięki nim możliwe jest pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania. Jednak aby proces ten był efektywny, należy rozumieć również inne...

Jak można zwiększyć widoczność witryny za granicą?

Wyjście na rynek zagraniczny to częsty krok w rozwoju wielu przedsiębiorstw. Nic dziwnego - działalność w innym państwie otwiera masę nowych możliwości biznesowych. W takim przypadku priorytetową kwestią staje się zbudowanie dobrej widoczności marki...

Jak efektywnie integrować marketing afiliacyjny z Twoją strategią sprzedaży?

Coraz więcej firm inwestuje w marketing afiliacyjny, nie tylko na świecie, ale i w Polsce. Ta gałąź marketingu jest też jedną z najszybciej rozwijających się narzędzi w arsenale strategii marketingowych i może znacznie zwiększyć...

Dlaczego warto zintegrować sklep Shoper? | Apilo

W dzisiejszych czasach zakładanie biznesu online to nie tylko trend, ale prawdziwa konieczność dla wielu przedsiębiorców. Jednym z popularnych narzędzi wspierających rozwój sklepów online jest platforma Shoper. Jednak kluczowym aspektem sukcesu w handlu internetowym...

Sektor e-commerce w Polsce – stan obecny, rozwój, możliwości

W erze cyfrowej transformacji, która znacząco zmieniła nasze życie i sposób prowadzenia biznesu, sektor e-commerce stał się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się segmentów gospodarki nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Od...

Altavia kupuje markę K2 i spółki marketingowe giełdowego Fabrity Holding za ponad 20 mln...

Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia kupuje spółki K2 Precise, Agencja K2 (funkcjonującą jako K2 Create) oraz historyczną markę K2. Zamknięta właśnie transakcja ma wartość 21,7 mln zł. Transakcja, wraz z niedawną zmianą nazwy K2...

Pozycjonowanie sklepu internetowego ‒ czy to dobre rozwiązanie dla Twojego biznesu?

W erze cyfrowej, gdzie każdy klik ma znaczenie i wpływa na rozwój biznesu, widoczność sklepu e-commerce w sieci jest kluczowa. Brak widoczności natomiast, może być przyczyną porażki. Ale, jak wyprzedzić konkurentów i docierać ze...

E-commerce dla zaawansowanych: Jak podnieść standardy Twojego sklepu internetowego?

W dobie cyfrowej rewolucji, rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, wymagając od przedsiębiorców elastyczności i zdolności do szybkiego dostosowywania się do zmieniających się warunków. Z każdym dniem pojawiają się nowe technologie, narzędzia oraz strategie, które...
gpw

Fabrity (dawne K2) podsumowuje półrocze 2023 r.

Grupa Fabrity Holding (wcześniej K2 Holding) utrzymała wysoką dynamikę wzrostu przychodów operacyjnych. Trwający przegląd opcji strategicznych dla segmentu marketingowego powinien zakończyć się w drugim półroczu. W pierwszej połowie 2023 roku Grupa Fabrity Holding bez segmentu...
home office praca

Stawki freelancerów – w których branżach w I połowie 2023 roku wzrosły najbardziej?

O blisko 25 proc. wzrosły średnie stawki polskich freelancerów w ciągu roku – wynika z Index Useme, czyli narzędzia zbierającego dane z umów rozliczanych za pomocą wskazanej platformy. Największe zmiany można zaobserwować zwłaszcza wśród...

Rola link buildingu w pozycjonowaniu stron www

Pozycjonowanie stron www to istotny aspekt marketingu internetowego, który pozwala na poprawę widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Jednym z kluczowych elementów skutecznej strategii pozycjonowania, jest link building. Dzięki niemu strona www może zyskać większą...

Czym jest strategia marketingowa i dlaczego jest kluczowa?

Strategię marketingową można śmiało nazwać drogowskazem dla firmy. To rodzaj długofalowego planu marki i wyznaczenie kierunku, w którym dane przedsiębiorstwo chce podążać oraz określenie, jakie cele strategiczne pragnie osiągnąć. Dodatkowo, podczas tworzenia strategii marketingowej...

Jak rozwijać firmę w sieci? 5 wskazówek dla przedsiębiorców z sektora MŚP

Każdemu przedsiębiorcy zależy na tym, aby jego firma przyciągała jak najwięcej klientów i odnosiła świetne wyniki. Nie jest to jednak takie łatwe. Co więc zrobić, aby rozwinąć własną działalność i zwiększać sprzedaż? Odpowiedzią jest...

Microsoft inwestuje w OpenAI. Jak sztuczna inteligencja może wpłynąć na surfowanie po Internecie i...

Twórcy Windowsa mają w planach zainwestować w technologię OpenAI aż 10 miliardów dolarów. A to wszystko między innymi po to, by wykorzystać sztuczną inteligencję do ulepszenia swoich usług. Jakie skutki może mieć taka decyzja...

Czym się różni B2B od B2C? E-commerce w praktyce

Sprzedaż w internecie może być nakierowana na dwa różne kanały odbiorców. Podejście do sprzedaży skierowanej do konsumentów wymaga innych działań niż ta, która jest ukierunkowana w stronę innego biznesu. Zanim podejmie się działania w...

Content marketing, SEO i influencer marketing – podsumowanie roku i kluczowe trendy na 2023

Wzrost znaczenia machine learningu i sztucznej inteligencji (AI) oraz ich wpływ na działania specjalistów SEO i content managerów, w tym także wykorzystywanie tych rozwiązań do automatyzacji i optymalizacji strategii marketingowych. Jeszcze większa personalizacja treści...

Jak pozycjonować swoją stronę?

Jak pozycjonować swoją stronę? Czy można to robić samodzielnie? Odpowiedź na to pytanie jest prosta – tak! Jeśli ma się oczywiście odpowiednią wiedzę. Szczegóły na temat pozycjonowania strony internetowej znajdziesz w dzisiejszym artykule. Komu...

Profesjonalne rejestrowanie domen i bezkonkurencyjny hosting – mhw.pl

Rejestracja domeny i hosting to dwie z najważniejszych decyzji, które musisz podjąć podczas zakładania strony internetowej. Obydwa mają kluczowe znaczenie dla wydajności i sukcesu Twojej witryny. Rejestracja domeny, hosting - dlaczego są takie ważne? ...

Jak zacząć promować mały sklep internetowy? 5 skutecznych metod generowania pierwszych zysków

Mały sklep internetowy może generować duże zyski. Wszystko jednak zależy od tego, jak podejdziesz do kwestii rozpoznawalności marki i pozycjonowania. Podpowiadamy, jakie obszary powinny Cię na początek szczególnie interesować. Ach, to SEO. Czyli po co...

Dlaczego musisz pozycjonować swój sklep internetowy?

Pozycjonowanie sklepu internetowego to podstawa, jeśli chcesz generować sprzedaż organicznie: w polskich warunkach nawet 50% transakcji pochodzi z ruchu organicznego. Olbrzymim plusem inwestycji w SEO sklepu jest to, że przynosi wymierne rezultaty przez długi...

Jak zmienia się SEO? Specjaliści wskazali 3 kluczowe elementy

Branża SEO wykonuje właśnie big step w kierunku... użytkownika. I choć dla jednostki ten krok może być dzisiaj jeszcze niepozorny i niezauważalny, to w obszarze SEO wywołał niemałe zamieszanie i często gruntowne transformacje w...

Stawki freelancerów – w jakiej branży wzrosły najbardziej?

Aż 52 proc. polskich freelancerów przyznało, że podniosło w ostatnim czasie swoje stawki. Widać to również w danych pochodzących z umów zawartych przez platformę Useme – największe zmiany można zaobserwować zwłaszcza wśród wolnych strzelców...

Lejek sprzedażowy – jak wygląda w e-commerce?

Lejek sprzedażowy to obrazowy sposób pokazania kontaktu klientów z marką. Sprawdza się głównie w branży e-commerce, pozwalając podnieść sprzedaż dzięki odpowiednim działaniom marketingowym. Jak działa i jak wykorzystać jego strukturę? Struktura lejka sprzedażowego Czym jest lejek...

Dlaczego analiza SEO strony jest istotna?

Przygotowując funkcjonalną stronę internetową, która ma pojawić się na czołowych pozycjach w wynikach popularnych wyszukiwarek, musimy pamiętać o kilku kwestiach. Jedną z najważniejszych jest analiza przygotowanej strony pod kątem nieprawidłowości. Brak, lub źle wykonana analiza...

Pozycjonowanie w Warszawie – po co jest potrzebne twojemu biznesowi?

W przypadku każdego biznesu z potencjałem do rozwoju w sieci obszar pozycjonowania nie stanowi dodatkowej aktywności, a raczej konieczność warunkującą obecność w świadomości klientów. Czym jest pozycjonowanie lokalne i dlaczego warto na nie postawić? Lokalne...

Pozycjonowanie vs Google Ads – co będzie lepsze do promocji Twojego biznesu?

Szukasz sposobu na skuteczne wypromowanie swojej firmy w sieci? Jednymi z najpopularniejszych form marketingu internetowego są pozycjonowanie i kampanie Google Ads. Oba te działania mają na celu wypromowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google,...

Pięć powodów, dla których nie warto ściągać pirackich gier

Wartość światowego rynku gier wideo ma w tym roku wzrosnąć o niemalże 11%, osiągając poziom 209 miliardów dolarów. Ponad połowę (52%) tej kwoty stanowią przychody z gier mobilnych. Koncentracja dużych sum pieniędzy i milionów...

Jak zwiększyć widoczność strony?

Zwiększanie widoczności strony internetowej to długotrwały proces, który zależy od wielu czynników. Polega na pozycjonowaniu witryny, czyli dążeniu do tego, żeby wyświetlała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Algorytmy wyszukiwarek są coraz bardziej zaawansowane...

Scrollytelling – nowy trend w świecie stron internetowych

Trendy dotyczą nie tylko mody czy kosmetyków, różne tendencje i możliwości pojawiają się także w świecie IT. Innowacyjne, zmiany zachowań konsumentów, nowe technologie – to wszystko wymusza na twórcach stron internetowych kolejne zmiany, poszukiwanie...

Szkolenia SEO – dlaczego warto zdobywać nową wiedzę?

Zdobywanie nowych kwalifikacji i podnoszenie swoich umiejętności to zdecydowanie coś, co warto zrobić. W ten sposób zwiększa się swoje szanse na rynku pracy i na odniesienie sukcesu. W dzisiejszych czasach pewne umiejętności związane z...

Dlaczego audyt SEO jest taki ważny?

Podejście do audytu SEO bywa mocno sceptyczne i niestety dość często nadal uważa się go za zbędny wydatek. Wynika to zwykle z braku informacji, dlaczego jest on taki ważny i przede wszystkim, jakie korzyści...

Wynagrodzenia w digital i e-commerce

Pandemia wymusiła na wielu firmach zmianę strategii biznesowej, co znacząco oddziaływało na rynek pracy i doprowadziło do zwiększonego zapotrzebowania na ekspertów z obszaru digital i e-commerce. Duży popyt na nowych pracowników przy jednoczesnym niedoborze...

Jak agencja marketingowa może pomóc Twojej firmie?

Szukasz skutecznego sposobu na zwiększenie grona odbiorców? A może chciałbyś odświeżyć wizerunek firmy? Podjęcie współpracy z profesjonalną agencją marketingową pozwoli Ci spojrzeć na swoją markę z nowej perspektywy. Przekonaj się, w jaki sposób agencja...

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie stron internetowych?

Zastanawiasz się właśnie, czy pozycjonowanie stron internetowych to coś dla twojej firmy? A może SEO i optymalizacja to pojęcia, które brzmią obco i niezrozumiale? Trafiłeś w dobre miejsce, ponieważ dziś wyjaśniamy wszystko, co powinieneś...

Unfold.vc zamiast Venture INC – zmiany w funduszu VC notowanym na GPW

Notowany na GPW Venture INC debiutuje w nowej odsłonie. Łączy się to ze zmianami w funduszu. Cel? Unfold.vc chce umacniać swoją pozycję jako „first choice” w regionie. Wrocławski VC rozszerza kategorie inwestycyjne...

Branża SEO w Polsce – coraz więcej firm pozycjonuje się w Google

Marketing w sieci rozwija się nieustannie, dotyczy to także rynku polskiego. Szczególnym powodzeniem cieszy się pozycjonowanie sklepów internetowych, które uwzględnia w swoich budżetach większość przedstawicieli sektora e-commerce. Zapoznaj się z poniższym artykułem i przekonaj się,...

WhitePress zdobywa zagraniczne rynki. W 2021 roku aż ¼ przychodów pochodziła z zagranicy

W Polsce pierwsza wśród 100 najbardziej widocznych witryn marketingowych w Google według rankingu Senuto. W Europie jedna z najdynamiczniej rozwijających się platform do dystrybucji i promocji treści. W 2019 polski startup WhitePress® zapowiadał wejście...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Niezaangażowani, niedoceniani, zestresowani pracą. Jak pomóc polskim pracownikom?

Światowe trendy jednoznacznie wskazują, że zaangażowanie pracowników utrzymuje się na stosunkowo niskim poziomie. Ponadto, pracownicy w Europie są jednymi z najmniej zaangażowanych, a nasz...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Europa wydaje się pozostawać w tyle za Stanami Zjednoczonymi na wielu...

W ciągu 25 lat od wprowadzenia euro przepaść gospodarcza między Stanami Zjednoczonymi a strefą euro zwiększyła się niemal trzykrotnie. Przepaść gospodarcza między Stanami Zjednoczonymi...