Answear docenione i nagrodzone

0

Answear.com, spółka portfelowa MCI Management, została doceniona przez najważniejszy podmiot zajmujący się rynkiem e-commerce w Polsce – Izbę Gospodarki Elektronicznej  „E-commerce Polska”. Answear wygrało w trzech kategoriach Konkursu: Kampania roku, Strona internetowa roku oraz Najlepszy sklep przełamujący nieufność do zakupów online.

Izba Gospodarki Elektronicznej, organizacja samorządu gospodarczego zrzeszająca podmioty branży e-commerce, w ramach organizowanego po raz pierwszy wydarzenia „E-Commerce Polska Awards 2013” odbywającego się 14 listopada 2013 roku, przyznała  wyróżnienia spółkom z branży. Konkurs został podzielony na dwie główne kategorie:  brandingową oraz sprzedażową. Sklepy internetowe rywalizowały w dwóch grupach: małych oraz średnich i dużych firm. W sumie przyznano 11 nagród w kategoriach głównych, 2 nagrody w głosowaniu konsumentów i 3 wyróżnienia.

W ramach kategorii brandingowej Answear.com był nominowany do Kampanii Roku, której został laureatem. W kategorii sprzedażowej, Answear.com został nominowany aż trzykrotnie. Dwie nominacje zamienił na zwycięstwo: w kategorii Strona internetowa roku, gdzie oceniana była strona internetowa e-sklepu pod względem estetyki i funkcjonalności, oraz w kategorii Przełamanie nieufności do zakupów online, gdzie nagroda przyznana została za najlepsze rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu. Jedynie w kategorii Obsługa klienta nominacja nie przełożyła się na zwycięstwo – minimalnie więcej głosów zdobył większy i bardziej doświadczony sklep, Empik.com.

Jesteśmy zadowoleni z kierunku i tempa rozwoju Answear.com. Cieszymy się, że strona internetowa naszej spółki portfelowej została wyróżniona aż w trzech kategoriach i to zarówno od strony brandingowej, jak i sprzedażowej. Nagrody te są potwierdzeniem kompetencji zespołu Answear – powiedział Sylwester Janik, zarządzający Funduszu MCI. Techventures, w którego portfelu jest Answear.com

O Wearco sp. z o.o., (Answear.com):

Answear.com należy do segmentu e-fashion w portfelu inwestycyjnym MCI. TechVentures. Spółka została założona w 2011 r. przez Krzysztofa Bajołka i zespół związany poprzednio z Artmanem (marki House i Mohito) i LPP. Answear.com to pierwsza multibrandowa platforma e-commerce w polskiej branży odzieżowej. Answear to połączenie sklepu internetowego i bogatej części lifestylowej, w obrębie której publikowane są sesje wizerunkowe i rekomendacje profesjonalnych stylistów. W 2011 r. otworzył swój pierwszy salon stacjonarny w kieleckiej galerii Echo. Wśród ponad 200 marek dostępnych w Answear znajdują się między innymi G-Star, Pepe Jeans, Scotch & Soda, Tom Tailor, Diesel, Tommy Hilfiger, Marco Polo, Calvin Klein, Melissa, Guess Jeans, Jack & Jones, Vero Moda, Nike Sportswear, Adidas, Desiquel, Clark, Vagabond, Onitsuka Tiger, Cheap Monday.

Czytaj również:  Shell otwiera nową siedzibę największego centrum usług biznesowych w Europie. Chce przyciągnąć najlepszych ekspertów