7 C
Warsaw
czwartek, Listopad 15, 2018
Tagi Obsługa klienta

Informacje, komentarze i wypowiedzi: obsługa klienta

Przemek Kuśmierek, prezes zarządu Grupy Migam

Rozmowy wideo z konsultantami w czasie rzeczywistym to przyszłość e-handlu. Interaktywne call center może...

Połączenie wideo klientów z prawdziwym konsultantem może znacząco poprawić wyniki sprzedażowe firm działających w sektorze e-commerce. Dzięki rozwiązaniu zaprojektowanemu przez polski start-up podczas połączenia będzie można nie tylko dopytać o produkt czy wyjaśnić wątpliwości, lecz także uzyskać pomoc w wypełnieniu...
ecommerce

Jak przygotować e-sklep na sezon świąteczny?

Sprzedaż w sezonie świątecznym może stanowić aż dwie trzecie rocznego dochodu małej firmy. W swoim najnowszym raporcie, PayPal przedstawia wskazówki, jak przedłużyć świąteczny sukces. Dwie trzecie kupujących online deklaruje, że zrealizuje płatność tylko...
Raport_pixabay

Rynek Pracy Specjalistów Q3 2018. Handlowcy w centrum uwagi

W III kwartale 2018 firmy zamieściły na Pracuj.pl aż 148 172 ofert pracy – o 10,6% więcej niż przed rokiem. W rankingu najczęściej poszukiwanych specjalizacji tradycyjnie królują specjaliści ds. handlu i sprzedaży. Co jednak...
zarzadzanie-menedzer-manager

Liczba profili zawodowych na GoldenLine przekroczyła 2,7 mln

Liczba profili zawodowych na GoldenLine systematycznie rośnie - w tym tygodniu przekroczyła już 2,7 mln. W ciągu ostatniego roku w serwisie zarejestrowało się niemal 222 tys. nowych użytkowników. Profil założony w serwisie umożliwia kandydatom...
rekrutacja

Jacy pracownicy byli poszukiwani w III kwartale 2018 roku?

Direct search, czyli metoda bezpośredniego dotarcia do kandydata, staje się niezbędnikiem w pracy rekrutera. Umożliwia samodzielne wyszukanie kandydatów, których pozyskanie jest wyzwaniem na aktualnym rynku pracownika. W tym celu pracodawcy korzystają z Wyszukiwarki Kandydatów...
praca startup

Umiejętność współpracy najbardziej doceniana przez polskich pracodawców

Umiejętność współpracy, dobrej organizacji czasu pracy i komunikacji to kompetencje miękkie pracowników najbardziej pożądane przez polskich pracodawców – potwierdzają badania przeprowadzone przez ManpowerGroup. Zdolność współpracy najbardziej doceniają firmy z Polski północnej, o komunikacji mówią...
Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia

TAURON zbuduje szerokopasmową sieć dostępu do internetu

TAURON zbuduje szerokopasmową sieć dostępu do internetu w siedmiu regionach południowej Polski w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC). Spółka przedstawiła szczegóły swojego zaangażowania w program rozwoju dostępu do szerokopasmowego internetu podczas konferencji dotyczącej POPC...
oracle

Wielkie zbiory danych + analiza = wyjątkowa obsługa klienta

W badaniu firmy Walker z 2013 r. przewidywano, że do 2020 r. głównym czynnikiem sukcesu przedsiębiorstw będzie obsługa klienta, która w tym aspekcie prześcignie cenę i produkt. Mimo że większość przedsiębiorstw i marketerów już od kilku...
Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Social Customer Care – jego rola i znaczenie

Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze...
E-handel staje się coraz bardziej smart. Przyszłością są zakupy dokonywane za pomocą poleceń głosowych

E-handel staje się coraz bardziej smart. Przyszłością są zakupy dokonywane za pomocą poleceń głosowych

Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do internetowego handlu. Sam e-commerce przekształca się już w smart-commerce. Wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz stosowanie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości pozwala na dokładne dopasowanie oferty do potrzeb klienta. Nowe technologie mogą pomóc zbudować...
rekrutacja

Jacy pracownicy byli poszukiwani w lipcu 2018 roku?

W okresie wakacyjnym rekrutacje nie zwalniają tempa - w lipcu br. za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymało 42 149 osób posiadających profil zawodowy na GoldenLine. Poszukiwani byli głównie specjaliści z obszarów: IT...
Obsługa klienta coraz bardziej się automatyzuje. Do 2021 r. wykorzystanie sztucznej inteligencji w tym obszarze wzrośnie pięciokrotnie

Obsługa klienta coraz bardziej się automatyzuje. Do 2021 r. wykorzystanie sztucznej inteligencji w tym...

Nowe technologie zmieniają oblicze obsługi klienta. Już teraz co trzecia firma oferująca usługi w internecie ma samodzielne boty, które mogą odpowiadać na proste pytania. Firma Gartner szacuje, że do 2021 r. wykorzystanie sztucznej inteligencji w systemach...
85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe znaczenie ma czas obsługi

85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe...

Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte i czerwone kartki klienci dają...
Jędrzej Fulara, CTO w Sparkbit

Uczenie maszynowe – możliwości i wyzwania

Machine learning to obecnie jeden z najczęściej pojawiających się terminów w świecie technologicznym. I mimo, że koncepcja uczenia maszynowego jest znana od dawna, to dopiero rozwój technologiczny ostatnich lat spowodował, że zyskała ona na...
rekrutacja pracownik

Jacy pracownicy byli poszukiwani w maju 2018 roku?

W maju br. za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymało 43 158 osób posiadających profil zawodowy na GoldenLine. Poszukiwani byli głównie specjaliści z obszarów: IT - rozwój oprogramowania, Inżynieria, Finanse/Ekonomia, Sprzedaż. Po raz...
goldfish in cart – e-commerce concept

Kim są współcześni e-konsumenci?

Aż 51 proc. światowej populacji ma dostęp do internetu, a kupujący w sieci wydali w 2017 roku 2,3 biliona dolarów. Dane te ilustrują nie tylko ogromny potencjał i dynamikę rynku, ale też rosnącą konkurencję. Zrozumienie potrzeb e-konsumentów,...
raport analiza wyniki

Inteligentne technologie wspierają rozwój firm produkcyjnych – raport Salesforce

W segmencie firm B2B nastawienie na klienta jest ważniejsze niż w segmencie dóbr konsumenckich (B2C). Aż 4 na 5 firm zajmujących się produkcją uważa, że wprowadzanie personalizowanych usług pomoże w przyszłości rozwijać biznes. Najnowszy...
telefon komputer płatność

Cztery miliardy osób na świecie korzysta z Internetu

Dane z raportu „Global Digital 2018” opublikowanego przez organizację We Are Social i firmę Hoosuite® wskazują, że już ponad połowa globalnej populacji posiada dostęp do Internetu. Aż 2/3 ludzi na świecie ma w ręku telefon...
Anna Wicha, Prezes Polskiego Forum HR

Spada zatrudnienie tymczasowe, rośnie etatowe

Polskie Forum HR, członek Konfederacji Lewiatan, podsumowało wyniki branży agencji zatrudnienia w 2017 roku. Upłynął on pod znakiem spadku liczby pracowników tymczasowych oraz rosnącego zainteresowania pracodawców usługami rekrutacji stałych. Ubiegły rok był pełen wyzwań. Nowelizacja...
bank skarbiec

Badanie Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku. Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji...
CV rekrutacja

Jacy pracownicy byli poszukiwani w lutym 2018 roku?

W lutym br. za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymało 49 310 osób posiadających profil zawodowy na GoldenLine. Poszukiwani byli głównie specjaliści z obszarów IT - rozwój oprogramowania, Finanse/Ekonomia, Inżynieria, Sprzedaż oraz Obsługa...
chatbot

Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą...
warszawa biznes polska

CEE M&A Awards 22-go lutego w Hotelu Intercontinental w Warszawie

CEE M&A Awards to ceremonia wręczenia nagród w celu uznania doskonałości w sektorze M&A w regionie CEE. Nagrody zostaną wręczone firmom i osobom, które wykazały najlepszy ogólny wynik w ciągu ostatniego roku. Wyróżnienia są...
Nowe technologie zmieniają branżę hotelarską. Innowacyjne rozwiązania pozwolą na spersonalizowaną obsługę

Nowe technologie zmieniają branżę hotelarską. Innowacyjne rozwiązania pozwolą na spersonalizowaną obsługę

Branża hotelarska coraz częściej sięga po nowe technologie. Przyszłością hoteli jest rejestracja gości i ich obsługa za pomocą urządzeń mobilnych. Nowe rozwiązania technologiczne pozwolą na spersonalizowaną obsługę, a takiej oczekuje 70 proc. gości hotelowych. Nowe...
korporacja biuro biurowiec

Za 5 lat biura opustoszeją

Wiele wskazuje na to, że w niedalekiej przyszłości liczba osób pracujących zdalnie przewyższy liczbę tych wykonujących swoje obowiązki w siedzibie firmy. Już dziś systematycznie rośnie nie tylko liczba „home offices”, ale także ludzi pochłoniętych...
Magdalena Art – Altimi Software House

Sztuczna inteligencja, cyfrowe bliźniaki, automatyzacja procesów biznesowych – co przyniesie branża IT w 2018

Koniec roku to doskonały czas dla podsumowań. Jednak zamiast skupiać się na tym, co minione, warto pomyśleć o przyszłości. Dotyczy to w szczególności branży IT, która charakteryzuje się wysoką dynamiką zmian, a jej osiągniecia...
biurowiec biuro

Bankowość a Generacja Z. Czym zachęcić najmłodsze pokolenie klientów?

W ostatnich latach banki starały się zachęcić do korzystania z ich usług konsumentów z pokolenia Millenialsów, zwanych również pokoleniem Y – tych, którzy urodzili się w latach 80. i 90., a obecnie tworzą niezwykle...
rekrutacja pracownik

Z którymi językami zarobisz najwięcej?

Jak wynika z danych Pracuj.pl, pracodawcy coraz częściej poszukują osób ze znajomością co najmniej jednego języka obcego. Wymóg ten pojawia się w ogłoszeniach z każdego obszaru, co oznacza, że nie ma obecnie kategorii, w...
Centrum_Usług_Biznesowych_John_Deere_foto

John Deere inwestuje w Polsce i otwiera Centrum Usług Biznesowych na Europę

Amerykański czołowy producent maszyn rolniczych oraz urządzeń do pielęgnacji zieleni John Deere wzmacnia swoją obecność w Polsce; Obecnie trwa rekrutacja na nowe stanowiska pracy; Do zadań nowej placówki należeć będzie obsługa globalna fabryk...
ORLEN

PKN ORLEN wśród światowych gigantów na liście Global Finance

PKN ORLEN został wyróżniony jako najlepsza spółka w obszarze zarządzania ryzykiem walutowym w Europie Centralnej i Wschodniej w prestiżowym rankingu magazynu Global Finance. Koncern trafił na prestiżową listę już po raz drugi z rzędu,...

GORĄCY TEMAT

Grzegorz Dzik, wiceprezydent Pracodawców RPvideo

Sytuacja na rynku pracy wymaga aktywizacji osób niepełnosprawnych

W Polsce od ponad 20 lat aktywność zawodowa jest na tym samym poziomie. Jeśli chodzi o osoby niepełnosprawne – jest to jeden z najniższych...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Wydatki z tytułu rękojmi stanowią koszt uzyskania przychodu

Wydatki poniesione przez firmę w celu zachowania lub zabezpieczenia źródła przychodów stanowią koszt ich uzyskania. Są ciężarem, jaki zmuszony jest ponieść przedsiębiorca celem wypracowania...
Artur Apostoł, Head of Investments w Globalworth Poland

Zmiany w księgowaniu umów najmu – rewolucji na rynku biurowym nie...

MSSF 16 wpłynie na obraz rynku najmu powierzchni biurowych, ale sektor nie musi obawiać się znaczących przetasowań. Zmiany, które wprowadza MSSF 16, wydają się nieznaczące...
>
Radosław Kuczyński Prezes Zarządu EFL

TSL i handel optymistycznie. Budownictwo i usługi niepewne. HoReCa obawia się...

Na koniec 2018 roku nastroje przedsiębiorców w poszczególnych branżach są zróżnicowane. Najgorzej jest w HoReCa, gdzie w IV kwartale br. odnotowano najniższy subindeks Barometru...

Technologie mobilne wciąż nieokiełznane przez przedsiębiorców

65% firm w Polsce korzysta z urządzeń mobilnych w codziennej pracy. Blisko połowa organizacji wykorzystuje je do dostępu do firmowej poczty elektronicznej lub kalendarza,...