10 C
Warsaw
poniedziałek, Wrzesień 24, 2018
Tagi Obsługa klienta

Informacje o: obsługa klienta

Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Social Customer Care – jego rola i znaczenie

Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze...
E-handel staje się coraz bardziej smart. Przyszłością są zakupy dokonywane za pomocą poleceń głosowych

E-handel staje się coraz bardziej smart. Przyszłością są zakupy dokonywane za pomocą poleceń głosowych

Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do internetowego handlu. Sam e-commerce przekształca się już w smart-commerce. Wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz stosowanie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości pozwala na dokładne dopasowanie oferty do potrzeb klienta. Nowe technologie mogą pomóc zbudować...
rekrutacja

Jacy pracownicy byli poszukiwani w lipcu 2018 roku?

W okresie wakacyjnym rekrutacje nie zwalniają tempa - w lipcu br. za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymało 42 149 osób posiadających profil zawodowy na GoldenLine. Poszukiwani byli głównie specjaliści z obszarów: IT...
Obsługa klienta coraz bardziej się automatyzuje. Do 2021 r. wykorzystanie sztucznej inteligencji w tym obszarze wzrośnie pięciokrotnie

Obsługa klienta coraz bardziej się automatyzuje. Do 2021 r. wykorzystanie sztucznej inteligencji w tym...

Nowe technologie zmieniają oblicze obsługi klienta. Już teraz co trzecia firma oferująca usługi w internecie ma samodzielne boty, które mogą odpowiadać na proste pytania. Firma Gartner szacuje, że do 2021 r. wykorzystanie sztucznej inteligencji w systemach...
85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe znaczenie ma czas obsługi

85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe...

Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte i czerwone kartki klienci dają...
Jędrzej Fulara, CTO w Sparkbit

Uczenie maszynowe – możliwości i wyzwania

Machine learning to obecnie jeden z najczęściej pojawiających się terminów w świecie technologicznym. I mimo, że koncepcja uczenia maszynowego jest znana od dawna, to dopiero rozwój technologiczny ostatnich lat spowodował, że zyskała ona na...
rekrutacja pracownik

Jacy pracownicy byli poszukiwani w maju 2018 roku?

W maju br. za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymało 43 158 osób posiadających profil zawodowy na GoldenLine. Poszukiwani byli głównie specjaliści z obszarów: IT - rozwój oprogramowania, Inżynieria, Finanse/Ekonomia, Sprzedaż. Po raz...
goldfish in cart – e-commerce concept

Kim są współcześni e-konsumenci?

Aż 51 proc. światowej populacji ma dostęp do internetu, a kupujący w sieci wydali w 2017 roku 2,3 biliona dolarów. Dane te ilustrują nie tylko ogromny potencjał i dynamikę rynku, ale też rosnącą konkurencję. Zrozumienie potrzeb e-konsumentów,...
raport analiza wyniki

Inteligentne technologie wspierają rozwój firm produkcyjnych – raport Salesforce

W segmencie firm B2B nastawienie na klienta jest ważniejsze niż w segmencie dóbr konsumenckich (B2C). Aż 4 na 5 firm zajmujących się produkcją uważa, że wprowadzanie personalizowanych usług pomoże w przyszłości rozwijać biznes. Najnowszy...
telefon komputer płatność

Cztery miliardy osób na świecie korzysta z Internetu

Dane z raportu „Global Digital 2018” opublikowanego przez organizację We Are Social i firmę Hoosuite® wskazują, że już ponad połowa globalnej populacji posiada dostęp do Internetu. Aż 2/3 ludzi na świecie ma w ręku telefon...
Anna Wicha, Prezes Polskiego Forum HR

Spada zatrudnienie tymczasowe, rośnie etatowe

Polskie Forum HR, członek Konfederacji Lewiatan, podsumowało wyniki branży agencji zatrudnienia w 2017 roku. Upłynął on pod znakiem spadku liczby pracowników tymczasowych oraz rosnącego zainteresowania pracodawców usługami rekrutacji stałych. Ubiegły rok był pełen wyzwań. Nowelizacja...
bank skarbiec

Badanie Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku. Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji...
CV rekrutacja

Jacy pracownicy byli poszukiwani w lutym 2018 roku?

W lutym br. za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymało 49 310 osób posiadających profil zawodowy na GoldenLine. Poszukiwani byli głównie specjaliści z obszarów IT - rozwój oprogramowania, Finanse/Ekonomia, Inżynieria, Sprzedaż oraz Obsługa...
chatbot

Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą...
warszawa biznes polska

CEE M&A Awards 22-go lutego w Hotelu Intercontinental w Warszawie

CEE M&A Awards to ceremonia wręczenia nagród w celu uznania doskonałości w sektorze M&A w regionie CEE. Nagrody zostaną wręczone firmom i osobom, które wykazały najlepszy ogólny wynik w ciągu ostatniego roku. Wyróżnienia są...
Nowe technologie zmieniają branżę hotelarską. Innowacyjne rozwiązania pozwolą na spersonalizowaną obsługę

Nowe technologie zmieniają branżę hotelarską. Innowacyjne rozwiązania pozwolą na spersonalizowaną obsługę

Branża hotelarska coraz częściej sięga po nowe technologie. Przyszłością hoteli jest rejestracja gości i ich obsługa za pomocą urządzeń mobilnych. Nowe rozwiązania technologiczne pozwolą na spersonalizowaną obsługę, a takiej oczekuje 70 proc. gości hotelowych. Nowe...
korporacja biuro biurowiec

Za 5 lat biura opustoszeją

Wiele wskazuje na to, że w niedalekiej przyszłości liczba osób pracujących zdalnie przewyższy liczbę tych wykonujących swoje obowiązki w siedzibie firmy. Już dziś systematycznie rośnie nie tylko liczba „home offices”, ale także ludzi pochłoniętych...
Magdalena Art – Altimi Software House

Sztuczna inteligencja, cyfrowe bliźniaki, automatyzacja procesów biznesowych – co przyniesie branża IT w 2018

Koniec roku to doskonały czas dla podsumowań. Jednak zamiast skupiać się na tym, co minione, warto pomyśleć o przyszłości. Dotyczy to w szczególności branży IT, która charakteryzuje się wysoką dynamiką zmian, a jej osiągniecia...
biurowiec biuro

Bankowość a Generacja Z. Czym zachęcić najmłodsze pokolenie klientów?

W ostatnich latach banki starały się zachęcić do korzystania z ich usług konsumentów z pokolenia Millenialsów, zwanych również pokoleniem Y – tych, którzy urodzili się w latach 80. i 90., a obecnie tworzą niezwykle...
rekrutacja pracownik

Z którymi językami zarobisz najwięcej?

Jak wynika z danych Pracuj.pl, pracodawcy coraz częściej poszukują osób ze znajomością co najmniej jednego języka obcego. Wymóg ten pojawia się w ogłoszeniach z każdego obszaru, co oznacza, że nie ma obecnie kategorii, w...
Centrum_Usług_Biznesowych_John_Deere_foto

John Deere inwestuje w Polsce i otwiera Centrum Usług Biznesowych na Europę

Amerykański czołowy producent maszyn rolniczych oraz urządzeń do pielęgnacji zieleni John Deere wzmacnia swoją obecność w Polsce; Obecnie trwa rekrutacja na nowe stanowiska pracy; Do zadań nowej placówki należeć będzie obsługa globalna fabryk...
ORLEN

PKN ORLEN wśród światowych gigantów na liście Global Finance

PKN ORLEN został wyróżniony jako najlepsza spółka w obszarze zarządzania ryzykiem walutowym w Europie Centralnej i Wschodniej w prestiżowym rankingu magazynu Global Finance. Koncern trafił na prestiżową listę już po raz drugi z rzędu,...
raporty praca biuro

Salesforce: MSP potrzebują nowych technologii – nowy globalny raport

MSP do rozwoju potrzebuje technologii IT. Jednak wyszukiwanie, zakup i wdrożenia rozwiązań utrudnia brak czasu i środków oraz niedobór profesjonalnej kadry i szkoleń. Nieliczni pomimo tych ograniczeń inwestują, stając się najszybciej rozwijającymi się firmami,...
wideo laptop telefon

W Polsce serwis YouTube generuje prawie sześciokrotnie większy ruch internetowy niż Facebook

Przyczyną wzrostu ilości przesyłanych danych w Europie Środkowo-Wschodniej jest popularność aplikacji społecznościowych oraz wideo. Aplikacje umożliwiające udostępnianie filmów wideo i zdjęć oraz aplikacje serwisów społecznościowych dominują na listach 10 najpopularniejszych aplikacji w krajach regionu....
supermarket

Czy Polacy popierają projekt ustawy zakazujący handlu w niedzielę?

Zdania są podzielone i ciężko wskazać jednoznacznie, czy Polacy popierają inicjatywę. Wśród użytkowników portalu Praca.pl zauważamy delikatną przewagę przeciwników, blisko 55% nie popiera projektu ustawy, głos poparcia wyraziło ponad 45% respondentów. Projekt ustawy ws. ograniczenia...
Ulf Timmermann

reichelt elektronik chce zdobyć polski rynek

reichelt elektronik ogłasza wejście na polski rynek i zapowiada konkurencji: „Chcemy zostać liderem sprzedaży na polskim rynku w kategorii oferowanych przez nas produktów“ mówi prezes Ulf Timmermann. Wraz z uruchomieniem polskiego sklepu reichelt kontynuuje...
Piotr Zawistowski

Piotr Zawistowski powołany na prezesa Zarządu TGE

30 października br. Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Towarowej Giełdy Energii powołało Piotra Zawistowskiego na prezesa Zarządu TGE Zgodnie z art. 27 ust. 1 Ustawy z 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi powyższa...
GPW 3

Zmiany w składzie Zarządu TGE

27 października br. Rada Nadzorcza Towarowej Giełdy Energii S.A. delegowała Członka Rady Nadzorczej Piotra Zawistowskiego do czasowego wykonywania czynności Prezesa Zarządu TGE od 30 października br., na okres nie dłuższy niż 3 miesiące ...
Marek Jurkiewicz, prezes infoPraca

Podsumowanie III kwartału na rynku pracy

W III kwartale 2017 r. liczba ofert pracy w porównaniu do danych z II kwartału 2017 r. zwiększyła się o 9 proc.  Od lipca do września w dalszym ciągu obniżał się poziom bezrobocia. W ujęciu kwartalnym...
Mateusz Woźniak, Dyrektor Sprzedaży Systemów Produkcyjnych, Konica Minolta Business Solutions

Czynniki budujące cenę na rynku poligraficznym

Wartość sprzedaży na rynku poligraficznym wzrosła o około 30% w latach 2010–2016. Jednak prowadzona na tym rynku wojna cenowa sprawia, że wysokość cen usług poligraficznych systematycznie spada, obniżając realne zyski. Opracowany na zlecenie firmy...

GORĄCY TEMAT

Marek Dietl, prezes Zarządu GPW

Polska w gronie 25-ciu najbardziej rozwiniętych rynków świata

24 września 2018 r. agencja FTSE Russell przekwalifikowała Polskę z grupy rynków rozwijających się (Emerging Markets) do rozwiniętych (Developed Markets) Polska znalazła się...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Uchylenie decyzji podatkowej w zasięgu ręki

Nie zawsze trzeba czekać na sądowe uchylenie decyzji podatkowej. Oczekiwany skutek może przynieść również dobrze sporządzone odwołanie, nawet w przypadku podatnika, który według organu...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Uchylenie decyzji podatkowej w zasięgu ręki

Nie zawsze trzeba czekać na sądowe uchylenie decyzji podatkowej. Oczekiwany skutek może przynieść również dobrze sporządzone odwołanie, nawet w przypadku podatnika, który według organu...
Andrzej Roter, Prezes Zarządu, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce

Kredytobiorcy coraz bardziej lekkomyślni

Lekkomyślne zaciąganie zobowiązań oraz brak planowania wydatków i dochodów, w tym zaciąganie zobowiązań na granicy zdolności własnego budżetu, to główna przyczyna problemów finansowych Polaków,...

Wartość polskiego rynku wierzytelności to 81 mld zł – Raport KPF

Najnowsza edycja raportu Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych (KPF): Wielkość polskiego rynku wierzytelności zarządzanego przez Członków KPF potwierdza, że jego skala wciąż rośnie. Po pierwszym kwartale...