DIMAQ VOICE – bezpłatne spotkania ze specjalistami digital marketingu

0

DIMAQ Voiceto bezpłane cykliczne spotkania organizowane przez IAB Polska w ramach programu certyfikacji DIMAQ. Swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu dzielą się branżowi eksperci –posiadacze certyfikatów DIMAQ. Najbliższa edycja wydarzenia już 12-go grudnia w Warszawie.

Spotkania DIMAQ Voice odbywają się w każdy 2. czwartek miesiąca w siedzibie IAB Polska. Drugie spotkanie już 12 grudnia (środa), w godz. 17:15-19:30, w siedzibie IAB Polska(Warszawa, ul. Puławska 39/77, wejście od ul. Willowej). Tym razem porozmawiamy o programmatic i o integracji działań ATL z digitalem.

Agenda najbliższego spotkania:

17:15 Rejestracja
17:30 Rozpoczęcie
Prezentacje:

✔Programmatic w Performance. Czy maszyna zastąpi człowieka? (rozwój kompetencji w obszarze programmatic).
Maciej Fronczak, Programmatic Manager, Digital Resolution

✔Integracja działań ATL i Digital – jak stworzyć skuteczną i spójną komunikację we wszystkich punktach styku Klienta z marką.
Igor Dąbrowski, Acount Executive, Bluerank

✔Wykorzystanie Proximity Targeting w kampaniach dla stacji benzynowych wraz z wykorzystaniem automatycznej optymalizacji platformy DSP w dostarczeniu bardzo dobrych wyników kampanii zasięgowej – BP, Wild Bean Cafe.
Paweł Mieszkowski, Senior Programmatic Executive, Mindshare Poland

19:30 – Zakończenie

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych. Spotkania są otwarte dla wszystkich zainteresowanych, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Obowiązuje rejestracja:https://bit.ly/2JqbrgN

Dołącz do wydarzenia:  http://bit.ly/DIMAQVoice

O DIMAQ

Program certyfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ został opracowany przez ekspertów IAB Polska, a następnie wdrożony pod koniec 2015 r. w Polsce, a potem w kilku krajach europejskich (Bośnia i Hercegowina, Cypr, Czarnogóra, Grecja, Rumunia, Serbia, Słowenia i Słowacja). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji – otrzymało już do tej pory w Polsce ponad 1000 osób. Jego ważność jest ograniczona czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.

Czytaj również:  Krzysztof Bachta nowym wiceprezesem zarządu Alior Banku

https://dimaq.pl/