0.8 C
Warsaw
wtorek, Marzec 26, 2019
Tagi Social media

Informacje, komentarze i wypowiedzi: social media

aplikacje telefon technologia

Mobile first – plusy i minusy posiadania smartfona

Czas nieustannie gna do przodu. Od momentu wynalezienia pierwszego telefonu minęło prawie 150 lat. Wynalazek ewoluował tak bardzo, że dziś zastępuje wiele innych urządzeń takich jak aparat, kalendarz, kalkulator a przede wszystkim narzędzie do...
marketing

Co to jest inbound marketing

Współczesne realia funkcjonowania na konkurencyjnym rynku wymagają znacząco różnego podejścia do marketingu niż miało to miejsce zaledwie klika lat temu. Agresywne strategii marketingowe nie przynoszą już najlepszych rezultatów. Ich miejsce zajmuje podejście pozwalające Klientom...
marketing-internetowy

Marketing internetowy – wszystko, co musisz wiedzieć, aby zacząć z niego korzystać

Marketing internetowy ma swoje źródło w marketingu tradycyjnym. Proces społeczny, pozwalający na swobodne oferowanie towarów lub usług posiadających jakąś wartość oraz ich wymiana - tak najogólniej możemy zdefiniować istotę marketingu. U podstaw skutecznych działań marketingowych...
Dimaq Voice

W marcu kolejne bezpłatne spotkanie z cyklu DIMAQ Voice!

Wielkimi krokami zbliżamy się do 5. już spotkania DIMAQ Voice. Jak zwykle organizatorzy gwarantują potężną dawkę marketingowej wiedzy przekazywanej przez najlepszych ekspertów z branży. Zapraszamy 18 marca do Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy....

Malejące bezrobocie wymusza zmiany w rekrutacjach. Kandydaci zyskują coraz silniejszą pozycje negocjacyjną

Na przestrzeni ostatnich lat procesy rekrutacyjne uległy dużej zmianie. Wpłynęły na to m.in. nowe technologie i media społecznościowe, które są obecnie głównym źródłem ofert pracy. Nie bez wpływu jest również sytuacja na polskim rynku. Malejące...
Patryk Wąsowicz, OKI Europe (Polska)

Patryk Wąsowicz nowym Product Marketing Managerem w OKI Europe (Polska)

Do zespołu OKI Europe (Polska) dołączył Patryk Wąsowicz, który objął stanowisko Product Marketing Managera i będzie odpowiadał za zarządzanie ofertą OKI w segmencie produktów Office, usług zarządzania drukiem SMART (Smart Managed Document Solutions) oraz...
wideo laptop telefon

Polacy chętnie oglądają wideo online – wyniki badania

Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie...
program do PIT

Tam gdzie konsument, tam i marka

To konsument wybiera dziś dogodny dla niego sposób komunikacji z marką. Niezależnie od kanału, oczekuje kompetentnej i szybkiej odpowiedzi. Dla firm oznacza to konieczność bycia dostępnym 24 godziny na dobę – czy są w...
praca pracownik warszawa

Coraz więcej ofert pracy zdalnej. Kto będzie pracować z domu w 2019 roku?

Nowe technologie umożliwiają pracę z dowolnego miejsca na świecie, z czego chętnie korzystają polscy pracownicy. Już 60 proc. z nich może wykonywać swoje obowiązki poza biurem. Sprawdziliśmy, w których branżach pojawia się najwięcej ofert...
dane technologia

Analityka pomaga człowiekowi żyć w harmonii z naturą

„Nadszedł czas, aby zrozumieć, że przyroda bez człowieka będzie istniała, ale człowiek bez przyrody nie”, powiedział swego czasu Arystoteles. Obecnie stwierdzenie to wydaje się być bardziej aktualne niż kiedykolwiek wcześniej. Z raportu „Living Planet...
Karolina Serwańska z agencji Polski HR

Jakie zmiany czekają nas w branży HR? – Karolina Serwańska

HR jest branżą, na która wpływ mają liczne czynniki zewnętrzne, rozrój technologii, sytuacja polityczna, gospodarcza i społeczna. Co ciekawe, to co dzieje się w krajach ościennym również wpływa na rynek pracy. Pierwszym obszarem mającym...
W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

W branży e-commerce trwa wyścig zbrojeń. Sklepy i dostawcy inwestują na potęgę

Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł, a zakupy w internecie robi 15 mln konsumentów. Dynamiczny wzrost powoduje,...
Media społecznościowe borykają się z kłopotami wizerunkowymi i testują nowości. Główny kierunek to rozwój wideo

Media społecznościowe borykają się z kłopotami wizerunkowymi i testują nowości. Główny kierunek to rozwój...

Końcówka 2018 roku pokazała w pigułce, w którą stronę rozwijają się media społecznościowe. Widać było też, z jakimi problemami borykają się od dłuższego czasu – mówi Maciej Przybylski, redaktor PRoto.pl. Jak podkreśla, social media – zwłaszcza Facebook...
social media

Wyzwania w komunikacji marek w social media na 2019 rok

Wszystko, co czeka nas w social media w tym roku jest konsekwencją tego, co zdarzyło się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Wydarzenia, które miały miejsce w 2018 sprawiły, że zaufanie internautów do marek w...
Karolina Serwańska z agencji Polski HR

Zmiany w branży HR – Karolina Serwańska z agencji Polski HR

HR jest branżą, na która wpływ mają liczne czynniki zewnętrzne, rozrój technologii, sytuacja polityczna, gospodarcza i społeczna. Co ciekawe, to co dzieje się w krajach ościennym również wpływa na rynek pracy. Pierwszym obszarem mającym...
Online shopping and e-commerce background

Grupa Domodi podsumowuje rok 2018 w e-commerce

Rok 2018 w handlu to rosnąca baza przedsiębiorstw i startupów skupionych wokół e-commerce. Intensywny wzrost firm w tym obszarze, spowodował dynamiczny rozwój rynku, a wraz z nim marketplace’ów. Rozszerzyły one swoją działalność oferując nie...

Nowe technologie usprawniają przeprowadzanie badań rynkowych. Przyszłością branży rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i...

Metody przeprowadzania badań rynkowych stają się coraz bardziej innowacyjne. Nawet te tradycyjne, polegające na fizycznym zbieraniu informacji z rynku, mogą być znacznie przyspieszone dzięki platformom online. Tymczasem analizą reakcji i emocji konsumentów oraz ich wzorców zachowań zajmują...
Seniorzy coraz chętniej kupują w sieci. E-sklepy muszą się dostosowywać do tej grupy klientów

Seniorzy coraz chętniej kupują w sieci. E-sklepy muszą się dostosowywać do tej grupy klientów

Osoby 55+ są coraz bardziej aktywne w sieci. Chętniej korzystają z mediów społecznościowych, a już prawie co trzeci senior robi zakupy przez internet. Eksperci podkreślają, że aby zachęcić ich do e-zakupów, sklepy powinny ułatwić nawigację na stronie,...
pracownik

Większość pracowników na załatwianie spraw prywatnych w pracy przeznacza do 30 minut dziennie

Śmiało można stwierdzić, że sukcesywnie rośnie poziom swoistego „zacierania się” granic pomiędzy tym, co tworzy sferę życia zawodowego i tego, co stanowi część prywatną. Dotyczy to zarówno czasu wolnego poświęcanego przez pracowników na czynności...
marketing

DIMAQ VOICE – bezpłatne spotkania ze specjalistami digital marketingu

DIMAQ Voiceto bezpłane cykliczne spotkania organizowane przez IAB Polska w ramach programu certyfikacji DIMAQ. Swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu dzielą się branżowi eksperci –posiadacze certyfikatów DIMAQ. Najbliższa edycja wydarzenia już 12-go grudnia...

Interaktywne tagi zamieniają wideo w bezpośredni kanał sprzedażowy. Technologię z globalnym potencjałem opracował polski...

Klikalne tagi pozwalają internautom kupić wyświetlany na filmie produkt od ręki, bez przekierowania na inne strony i opuszczania oglądanego wideo. Pozwalają także dodawać linki www, obrazy albo pliki .pdf, dzięki czemu użytkownik, klikając w taki tag,...
marketplace 2019

Marketplace’y trendem na 2019 rok

Rewolucja w sektorze handlowym trwa w najlepsze. Choć jej początek przypada na okres upowszechnienia się internetu to obecnie jesteśmy świadkami kolejnych, narastających zmian w zachowaniach i przyzwyczajeniach konsumentów. To właśnie one wymuszają na sprzedawcach...
biuro praca raport

E-commerce w sektorze B2B – wnioski z najnowszego badania od e-point SA i Mobile...

Największą bolączką klientów B2B jest brak czasu, dlatego coraz częściej wybierają szybkie i wygodne zakupy w internecie – wynika z raportu Proces zakupowy w B2B: wyzwania, trendy, inspiracje opracowanego przez e-point SA i Mobile Institute....
Konrad Rochalski prezes zarządu ArchiDoc

Firmy ubezpieczeniowe cyfryzują obsługę klienta

Ubezpieczyciele na coraz większą skalę wdrażają rozwiązania usprawniające proces obsługi klientów. Firmy z tego sektora inwestują nie tylko w nowe technologie, ale także w know how umożliwiające optymalizację działalności operacyjnej, m.in. w obszarze przepływu...
luksus gucci reklama

Sprzedawcy produktów luksusowych wchodzą w e-commerce, bo nie mają już wyboru

Dynamika sprzedaży dóbr luksusowych zwalnia. Eksperci firmy doradczej Deloitte, autorzy raportu „Global Powers of Luxury Goods 2018 Shaping the future of the luxury industry” przyczyny spowolnienia dostrzegają w problemach producentów z dostosowaniem się do...
Black Friday

Black Friday – czyli jak przygotować swój e-sklep na globalne szaleństwo zakupów

Listopad i grudzień to najbardziej intensywny okres na rynku e-commerce, którego bardzo istotnym elementem jest Black Friday. Ten jeden dzień umożliwia przedsiębiorcom nawet kilkukrotne zwielokrotnienie obrotu. Aby jednak do koszyków potencjalnych klientów trafiło jak...
Daniel Daszkiewicz, Dyrektor Departamentu Fintech w Alior Banku

Alior Bank inwestuje w PayPo

Alior Bank objął 20% udziałów w PayPo, jednej z nielicznych na polskim rynku spółek oferujących odroczone płatności za zakupy internetowe. Startup wypracowywał z Alior Bankiem model współpracy w trwającym od połowy września programie akceleracyjnym...
Anna Kacprzyk

Wideo online na pozycji lidera

Jak wynika z raportu Forrester, reklamodawcy do 2023 wydadzą na reklamę online aż 102,8 mld dolarów. Przewiduje się również, że udział wideo online za pięć lat wzrośnie z 21,2% do 34,3 % i tym...
studio filmowe media telewizja

W 2019 r. sektor rozrywki i mediów czeka transformacja technologiczna

Rosnąca konsumpcja treści na urządzeniach mobilnych, zwiększony popyt na usługi na życzenie oraz dynamiczny rozwój user-generated content to trendy, które zdominują sektor technologiczny w 2019 roku, przewiduje DataArt, globalna firma konsultingowa w sektorze technologicznym. W...
W ciągu 8 lat handel w internecie osiągnie 40 proc. całkowitej sprzedaży w skali globalnej. Trend ten napędza sztuczna inteligencja i analiza big data

W ciągu 8 lat handel w internecie osiągnie 40 proc. całkowitej sprzedaży w skali...

Personalizacja, customer experience, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe oraz analiza big data to główne czynniki, które w nadchodzącym czasie będą w największym stopniu decydować o kierunku rozwoju e-commerce. Do jej rozwoju przyczyni się również wprowadzony w marcu zakaz handlu w wybrane...

GORĄCY TEMAT

Marcin Lipka

Kto wydaje więcej niż zarabia – Rumunia

Jak ze stabilnej gospodarki zrobić kraj chorobliwie uzależniony od importu, zmagający się ze zbyt szybko rosnącymi cenami i z zagrożonym inwestycyjnym ratingiem? Wystarczy skopiować...
Robert Nogacki Kancelaria Prawna Skarbiec

Dodatkowe zobowiązanie podatkowe, czyli kolejne sankcje podatkowe

Od 1 stycznia 2019 r. dopisano do Ordynacji podatkowej nowy rozdział: „Dodatkowe zobowiązanie podatkowe”. Nazwa dość zwyczajna, niebudząca na pierwszy rzut oka protestu. Rozdział...
Robert Nogacki Kancelaria Prawna Skarbiec

Dodatkowe zobowiązanie podatkowe, czyli kolejne sankcje podatkowe

Od 1 stycznia 2019 r. dopisano do Ordynacji podatkowej nowy rozdział: „Dodatkowe zobowiązanie podatkowe”. Nazwa dość zwyczajna, niebudząca na pierwszy rzut oka protestu. Rozdział...
analizy raporty

Zmiany w prawie 2019 – najkorzystniejsze i najbardziej problematyczne zdaniem przedsiębiorców

Aż 94% mikroprzedsiębiorców ankietowanych przez inFakt deklarowało, że wprowadzone w 2018 roku zmiany prawne nie wywarły wpływu na prowadzenie przez nich działalności gospodarczej. Czy...

Rozbieżne oczekiwania startupów i funduszy VC

Globalne inwestycje venture capital w 2018 r. wzrosły o 40 proc r/r., jednak polski rynek odnotował dramatyczne spadki. Zmianie uległy również oczekiwania startupów dotyczące...