Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Social media

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: social media

MCI.Euroventures zainwestował 80,1 mln zł w Focus Telecom

Grupa MCI zainwestowała w większościowy pakiet udziałów w Focus Telecom, największym dostawcy chmurowych rozwiązań contact center, customer experience i usług komunikacji biznesowej w Polsce. Dzięki tej transakcji fundusz MCI umocni swoją pozycję wiodącego inwestora...

Jak zdobyć polskie lajki na Instagramie? Sprawdzone sposoby

Instagram to bardzo popularna platforma społecznościowa, z której korzysta dziś wielu twórców - w Polsce i na świecie. W mediach społecznościowych wyrażają oni siebie, dzielą się chwilami z życia i nawiązują nowe relacje. Dla...

Jak zdobyć płatne współprace na Instagramie: Zarabianie na Instagramie

Instagram stał się nie tylko miejscem do dzielenia się chwilami z życia, ale także źródłem dochodu dla wielu influencerów. Zdobywanie płatnych współprac na Instagramie może być wyzwaniem, ale z odpowiednim podejściem i strategią można...

Mex Polska notuje skokowy wzrost zysku netto i EBIT w I półroczu 2023 roku

Mex Polska, notowana na GPW spółka holdingowa, pomimo wymagającej sytuacji na rynku, zaraportowała w I półroczu 2023 roku satysfakcjonujące wyniki finansowe. Od stycznia do czerwca br. zysk netto Grupy liczył ponad 1,6 mln zł,...

Sektor e-commerce w Polsce – stan obecny, rozwój, możliwości

W erze cyfrowej transformacji, która znacząco zmieniła nasze życie i sposób prowadzenia biznesu, sektor e-commerce stał się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się segmentów gospodarki nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Od...
kadry praca pracownik

Czego dzisiaj oczekują od pracodawcy różne pokolenia?

Dzisiejszy rynek pracy nie jest jednolity, a szukanie odpowiednich kandydatów komplikuje fakt, że aktualnie znajdują się na nim 4 różne pokolenia. W konsekwencji w przestrzeni zawodowej ścierają się też cztery rozbieżne światopoglądy, wyznawane wartości i...
gpw

Fabrity (dawne K2) podsumowuje półrocze 2023 r.

Grupa Fabrity Holding (wcześniej K2 Holding) utrzymała wysoką dynamikę wzrostu przychodów operacyjnych. Trwający przegląd opcji strategicznych dla segmentu marketingowego powinien zakończyć się w drugim półroczu. W pierwszej połowie 2023 roku Grupa Fabrity Holding bez segmentu...

Specjaliści coraz częściej szukają pracy w mediach społecznościowych

Popularność mediów społecznościowych stale rośnie, a wśród ich użytkowników są osoby w każdym wieku. Do pewnego czasu służyły głównie do rozrywki, dziś jednak coraz częściej pojawiają się na nich profile firm, które podejmują działania...

Dlaczego warto zainteresować się pozycjonowaniem strony www?

Każdy, kto ma swoją stronę internetową lub e-sklep, na pewno chciałby, aby była ona odwiedzana przez jak najwięcej osób. Prowadząc działalność usługową typu fryzjer, stomatolog czy psycholog musimy liczyć się z tym, że panuje...
home office praca

Stawki freelancerów – w których branżach w I połowie 2023 roku wzrosły najbardziej?

O blisko 25 proc. wzrosły średnie stawki polskich freelancerów w ciągu roku – wynika z Index Useme, czyli narzędzia zbierającego dane z umów rozliczanych za pomocą wskazanej platformy. Największe zmiany można zaobserwować zwłaszcza wśród...

Jak wybrać dobrą agencję marketingową?

Marketing odgrywa bardzo ważną rolę w rozwoju każdego biznesu. Z tego względu coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na podjęcie współpracy z agencją marketingową. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, aby wybrać profesjonalną firmę! Czym zajmuje się...
telefon social media

Influencerzy coraz częściej decydują o naszych zakupach

Prawie jedna trzecia wszystkich kupujących odkrywa obecnie nowe produkty za pośrednictwem mediów społecznościowych. Najczęściej robią to osoby z pokolenia Z i Millenialsi, na których decyzje zakupowe duży wpływ mają influencerzy i influencerki – wskazuje...

Instagram followers – dlaczego duża liczba obserwujących Twój profil jest ważna

Instagram jest jednym z najpopularniejszych portali social media na świecie. Przyciąga ponad miliard użytkowników. Dla wielu z nich jest nie tylko miejscem do dzielenia się swoimi zdjęciami i relacjami, ale również ważnym narzędziem marketingowym. To...

GUS o handlu i e-handlu w kwietniu 2023

Według najnowszych danych GUS w kwietniu 2023 r. w porównaniu z marcem 2023 r. odnotowano spadek wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 6,1%). Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży „ogółem” zmniejszył...
Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Social media tylko za zgodą rodziców? Ponad 75 proc. Polaków chce wprowadzenia jakichś zakazów

Ponad 75% Polaków popiera jakąś formę zakazu korzystania z social mediów przez osoby niepełnoletnie bez zgody rodziców bądź opiekunów. Z kolei co dziesiąty ankietowany stwierdza, że nie powinno być w ogóle tego typu obostrzeń....

Czym jest strategia marketingowa i dlaczego jest kluczowa?

Strategię marketingową można śmiało nazwać drogowskazem dla firmy. To rodzaj długofalowego planu marki i wyznaczenie kierunku, w którym dane przedsiębiorstwo chce podążać oraz określenie, jakie cele strategiczne pragnie osiągnąć. Dodatkowo, podczas tworzenia strategii marketingowej...

FoodWell (dawniej Bakalland) rozszerza dystrybucję roślinnych zamienników mięsa

FoodWell pod marką Purella Superfoods rozszerza dystrybucję swoich pierwszych produktów z kategorii roślinnych zamienników mięsa. W portfolio firmy pojawiły się do tej pory w 100% roślinne kurczaki oraz pierwsze na rynku zamienniki łososia...

TOP 5: ranking najciekawszych nadużyć pracowników na „L4”

Zbliża się majówka, a więc okres wzmożonych urlopów oraz bliższych i dalszych wyjazdów wypoczynkowych wśród Polaków. To jednocześnie czas, w którym rosną wskaźniki fikcyjnych zwolnień chorobowych. Średnio, co trzecie zwolnienie lekarskie pobierane w kraju...

Czy tworzenie contentu z ChatGPT jest zgodne z prawem? Opinia prawnika

Moment pojawienia się ChatuGPT jest przełomowy. Wiele osób uważa, że AI zastąpi niebawem specjalistów m.in. copywriterów i twórców contentu. Jednak czy wykorzystanie treści z ChatuGPT w e-commerce jest zgodne z prawem? - Należy pamiętać,...

Czy upadek Silicon Valley Bank wywoła efekt domina?

Upadek kalifornijskiego Silicon Valley Bank wywraca stół z rynkową grą do góry nogami. Ostatnie wydarzenia są pewnym symbolem, otworzeniem oczu i zwróceniem uwagi na problemy, z którymi światowe rynki absolutnie sobie nie radzą. Po...

5 kroków do zbudowania silnej marki

Silna marka to podstawa każdego biznesu, niezależnie od tego, w jakiej konkretnie dziedzinie czy branży się działa. Co należy jednak rozumieć pod tym pojęciem i w jaki sposób zbudować siłę danej marki? To pytanie...
Jak wybrać agencję social media

29% sprzedaży polskich firm pochodzi z platform społecznościowych

Media społecznościowe to nie tylko narzędzie do podglądania życia innych ludzi. Przynajmniej już nie. Teraz staje się również istotnym narzędziem handlu online, ponieważ w ciągu ostatnich 6 miesięcy prawie połowa Polaków (46%) dokonała zakupu...

Jak zacząć promować mały sklep internetowy? 5 skutecznych metod generowania pierwszych zysków

Mały sklep internetowy może generować duże zyski. Wszystko jednak zależy od tego, jak podejdziesz do kwestii rozpoznawalności marki i pozycjonowania. Podpowiadamy, jakie obszary powinny Cię na początek szczególnie interesować. Ach, to SEO. Czyli po co...

Jak Polacy odpoczywają po pracy

W czasach ciągłych zmian coraz częściej wystawieni jesteśmy na stres, konieczność mobilizacji, duże napięcia w pracy. Ponad 1/3 Polaków regularnie odczuwa przeładowanie codziennymi obowiązkami zawodowymi - wynika z najnowszych badań Pracuj.pl. Co robimy, by...
telefon (2)

Media społecznościowe i depresja? Połączenie idealne

Naukowcy są zgodni. Media społecznościowe to dogodne poletko, żeby “pielęgnować” w sobie depresję. Niszcząca choroba może dopaść każdego, kto niezbyt rozważnie korzysta z mediów społecznościowych. Dotyczy to jednak nie tylko biernych obserwatorów, ale też...
facebook

Czy reklamy na facebooku są opłacalne? Warto inwestować pieniądze w ten kanał?

Facebook posiada miliardy użytkowników z całego świata. Z tego powodu coraz więcej sklepów internetowych oraz innych biznesów kładzie nacisk na reklamę w tym serwisie. Okazuje się, że reklama przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych jest bardzo...

Jak politycy wpływają na gospodarkę przez social media?

Polscy parlamentarzyści publikują w mediach społecznościowych znacznie częściej niż politycy innych krajów Unii Europejskiej. Najczęściej wybierają Twittera – mimo że wyborcy preferują Facebooka. Nasi politycy nie raz zaliczają wpadki – które są szeroko komentowane...
facebook

Social i Live Commerce w Polsce prężnie się rozwija. Większość wskaźników wzrosła w stosunku...

Social commerce, czyli handel przy pomocy mediów społecznościowych, konsekwentnie zyskuje na znaczeniu. Regularnie korzysta z niego coraz więcej Polaków, a wartość zakupów rośnie. Sprzedający wyrażają zadowolenie ze swoich transakcji w tym kanale, choć nadal...

Lejek sprzedażowy – jak wygląda w e-commerce?

Lejek sprzedażowy to obrazowy sposób pokazania kontaktu klientów z marką. Sprawdza się głównie w branży e-commerce, pozwalając podnieść sprzedaż dzięki odpowiednim działaniom marketingowym. Jak działa i jak wykorzystać jego strukturę? Struktura lejka sprzedażowego Czym jest lejek...

SONDAŻ: Blisko 90 proc. Polaków słyszało o brakach cukru w sklepach. Prawie 87 proc....

O brakach cukru w sklepach słyszało ostatnio 89,9% Polaków. Ale tylko 36,2% z nich fizycznie zetknęło się z tym problemem w placówkach. Większość wiedziała o sprawie z Internetu. Mocny przekaz płynął też z telewizji,...

Ulga na działalność badawczo-rozwojową B+R – najnowsze stanowiska organów podatkowych

Ulga badawczo-rozwojowa jest atrakcyjnym instrumentem podatkowym, pozwalającym na znaczne obniżenie zobowiązania podatkowego. Polski Ład dodatkowo uatrakcyjnił tę ulgę poprzez umożliwienie połączenia jej z ulgą IP box oraz zwiększenie do 200% możliwości odliczenia kwoty kosztów...

Jak zarządzać aktywnością w social mediach?

Każdy przedsiębiorca wie doskonale, ile możliwości promowania produktów i usług dają social media. Jednak wielu z nas zdaje też sobie sprawę z tego, że zarządzanie aktywnościami na wszystkich profilach społecznościowych to proces czasochłonny, potrafiący...

Wynagrodzenia w digital i e-commerce

Pandemia wymusiła na wielu firmach zmianę strategii biznesowej, co znacząco oddziaływało na rynek pracy i doprowadziło do zwiększonego zapotrzebowania na ekspertów z obszaru digital i e-commerce. Duży popyt na nowych pracowników przy jednoczesnym niedoborze...

Marki powinny zabrać głos ws. wojny

Ataki na Ukrainę nie ustają. Czy cisza lub udawanie, że nic się nie dzieje jest dobrym rozwiązaniem dla marek? Zdecydowanie jest to zbyt częste zachowanie, które obserwujemy w naszym marketingowym świecie. Polecam Waszej uwadze...

Strona internetowa własnej firmy – od czego zacząć i o czym pamiętać?

Prowadzenie własnego biznesu w dzisiejszych czasach nie może obejść się bez strony internetowej. Niezależnie od tego, czy założysz ją samodzielnie, czy też zlecisz to zadanie jakiemuś podmiotowi, musisz na początku poczynić pewne założenia. W...

Grupa Kapitałowa Kool2Play z rekordowymi przychodami w 2021 roku

O ponad 80% wzrosły w 2021 roku przychody Grupy Kapitałowej Kool2Play, wynika ze wstępnych nie audytowanych wyników opublikowanych przez spółkę. To dobry prognostyk na 2022 rok, który będzie dla Kool2Play przełomowym. Już w marcu zadebiutuje długo...

Promocja firmy w sieci – w jakie działania warto zainwestować?

Już 73% ankietowanych robi zakupy w sieci – to wyniki badania „E-commerce w Polsce 2020” przygotowanego przez Gemius oraz Izbę Gospodarki Elektronicznej. Co najchętniej kupujemy przez internet? Odzież, obuwie, kosmetyki, książki, płyty, elektronikę i...

Co czeka e-commerce w nowym roku? Trendy na 2022

Wyjście na zagraniczne rynki, personalizacja produktów, headless e-commerce, wzrost znaczenia omnichannel - to tylko kilka tendencji, które będą dominować w nowym roku w e-commerce. Jakie będą trendy w 2022? Handel internetowy w ciągu ostatnich dwóch...

Zakupy świąteczne Polaków 2021

Niemal co drugi Polak kupi prezenty pod choinkę przez Internet. Żywność wybieramy w sklepach stacjonarnych, zaś podróże i elektronikę online. Jak pokazuje 24. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2021”, przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, prawie...

Firmy wstrzymują inwestycje w rozwój technologii marketingowych

Jedynie 33% firm planuje inwestycje w rozwój wykorzystywanych technologii marketingowych w ciągu kolejnych 18 miesięcy. Firmy w Polsce znalazły się w fazie zawieszenia w procesie wdrażania nowych technologii marketingowych. Raport EY – Technologiczna transformacja marketingu...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

słodycze

Grupa Otmuchów z ponad 31 mln zł EBITDA po ostatnim kwartale...

Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów, producent słodyczy w Polsce oraz jeden z wiodących producentów żelków w Europie, podsumowuje cztery kwartały 2023 roku. W raportowanym okresie Grupa...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
cyberbezpieczeństwo haker

Co trzecia firma w Polsce odnotowała w 2023 r. przynajmniej jeden...

W 2023 roku 66% firm w Polsce odnotowało przynajmniej jeden incydent polegający na naruszeniu bezpieczeństwa, a 34% firm zauważyło wzrost intensywności prób cyberataków. Połowa...