8 C
Warszawa
niedziela, 23 lutego, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi IAB Polska

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: IAB Polska

Artur Zawadzki, członek zarządu i współwłaściciel Spicy Mobile

Spicy Mobile inwestuje 10 mln zł w platformę reklamy programmatic, dopasowującą reklamę do cech...

0
Agencja marketingu mobilnego i sieć reklamowa Spicy Mobile inwestuje ponad 10 mln złotych w budowę platformy emisji reklam. Stworzone narzędzie będzie automatycznie dopasowywać komunikat reklamowy do cech osobowościowych użytkownika w oparciu o technologię „machine...
esport gry

Transmisje esportowe szansą dla wielu marek

0
Codziennie na świecie rozgrywane są turnieje esportowe. Wiele z nich jest transmitowanych przez agencje gamingowe, takie jak Fantasyexpo. Transmisje z emocjonujących rozgrywek esportowych są dla wielu marek doskonałą okazją do promowania swoich produktów w...
Big Data pozwalają skutecznie przewidywać zachowania konsumentów i poznawać ich opinie. Najlepszym źródłem informacji są media społecznościowe

Big Data pozwalają skutecznie przewidywać zachowania konsumentów i poznawać ich opinie. Najlepszym źródłem informacji...

0
Analiza Big Data może dostarczyć cennych informacji na temat zachowań klientów i skuteczności kampanii reklamowych. Szczególnie pożądane przez przedsiębiorców są usługi związane z wydobywaniem danych z treści publikowanych w social media. Pozwala to na porównywanie pozycji marki względem konkurencji,...
Krzysztof Czok, Board Member, sieć reklamowa Społeczności

Reklama bez niechcianych treści

0
O tym dlaczego "Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic" jest potrzebny, co zmieni i jaki będzie miał wpływ na rynek, mówi jeden z jego twórców w ramach organizacji branżowej IAB – Krzysztof Czok, Board Member...
analizy raporty

Programmatic stawia na etykę. Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic

0
Firmy działające na programatycznym rynku zakupu reklam w Internecie opracowały własny kodeks etyki. Dzięki niemu ten dynamicznie rozwijający się sektor reklamy będzie działał przejrzyście, a niepożądane treści w reklamach będą eliminowane. Prace nad kodeksem trwały...
Daniel Grzesiuk z ASAP CARE 24

Konsumenci, marki i nowa komunikacja – nowy raport na rynku

0
Dla 80% konsumentów znaczący wpływ na decyzję o zakupie mają treści na temat danej marki znalezione w internecie – to wynik raportu „Konsumenci, marki i nowa komunikacja”, który pod honorowym patronatem IAB Polska przygotowała...
Dimaq Voice

DIMAQ Voice: Technologia VR w kampanii POT

0
Marketing miejsc to obszar komunikacji rozwijający się bardzo szybko. O uwagę potencjalnego turysty bądź inwestora nie jest łatwo, bo konkurencja jest potężna. Niełatwo jest pokazać walory turystyczne kraju, regionu czy miasta podczas targów. Jak prawdziwie...
sprzedaż e-commerce

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

0
Działalność w branży e-commerce bez wsparcia marketingowego jest zwyczajnie mało efektywna, a przy tak dużej konkurencji na rynku nie można sobie na to pozwolić. Cztery najważniejsze obszary, o które trzeba zadbać to: sprowadzenie ruchu...
Popularni blogerzy i vlogerzy są dla marek coraz lepszą formą reklamy. Ponad połowa internautów kupuje produkt pod ich wpływem

Popularni blogerzy i vlogerzy są dla marek coraz lepszą formą reklamy. Ponad połowa internautów...

0
Blisko połowa internautów w Polsce ma zainstalowane aplikacje blokujące reklamy, które skutecznie ograniczają widoczność marek. W takiej sytuacji niezastąpieni stają się influencerzy. Pozwalają skuteczniej, a przede wszystkim w sposób atrakcyjny i bardziej autentyczny trafiać z komunikacją marketingową do...
Dimaq Voice

W marcu kolejne bezpłatne spotkanie z cyklu DIMAQ Voice!

0
Wielkimi krokami zbliżamy się do 5. już spotkania DIMAQ Voice. Jak zwykle organizatorzy gwarantują potężną dawkę marketingowej wiedzy przekazywanej przez najlepszych ekspertów z branży. Zapraszamy 18 marca do Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy....
konferencja wykład raport komputer marketing

Newsletter wciąż najpopularniejszym narzędziem w komunikacji marketingowej

0
E-mail Marketing nadal zajmuje pierwsze miejsce w komunikacji marketingowej – wynika z danych zebranych przez SARE w XV Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej. Analizując odpowiedzi i podsumowując badanie, możemy zaprzeczyć plotkom, że ta forma dodarcia...
W 2022 roku w domach może być nawet 500 urządzeń podłączonych do internetu. Inteligentne urządzenia monitorują dom czy dbają o jakość powietrza

W 2022 roku w domach może być nawet 500 urządzeń podłączonych do internetu. Inteligentne...

0
Do 2021 roku do sieci będzie podłączonych już blisko 28 mld urządzeń. Z tego ponad połowę będą stanowić urządzenia internetu rzeczy, które będą się ze sobą komunikować bez udziału człowieka. Najwięcej tego maszyn znajduje...
marketing

DIMAQ VOICE – bezpłatne spotkania ze specjalistami digital marketingu

0
DIMAQ Voiceto bezpłane cykliczne spotkania organizowane przez IAB Polska w ramach programu certyfikacji DIMAQ. Swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu dzielą się branżowi eksperci –posiadacze certyfikatów DIMAQ. Najbliższa edycja wydarzenia już 12-go grudnia...
Artur Zawadzki z agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, pomysłodawca Just Run App

Black Friday to dzień wielkich wyprzedaży i… „ad fraudów”

0
Eksperci z Just Run App, podmiotu zajmującego się promocją aplikacji m-commerce, przewidują, że zjawisko „ad fraudów”, czyli wyłudzanie pieniędzy od reklamodawców poprzez dostarczanie fałszywego ruchu, nasili się w trakcie Black Friday oraz przedświątecznych zakupów....
wideo laptop telefon

Wideo umacnia swoją pozycję na rynku reklamy digital

0
Wydatki na reklamę digital video z roku na rok rosną, a udział wideo w rynku digital w ubiegłym roku sięgnął 12,6%. Już przeszło połowa największych polskich reklamodawców decyduje się na promocję w tym kanale,...
Europa ma szansę wyprzedzić USA w rozwoju internetu rzeczy. Transport, energetyka i inteligentne domy to najbardziej perspektywiczne obszary

Europa ma szansę wyprzedzić USA w rozwoju internetu rzeczy. Transport, energetyka i inteligentne domy...

0
Transport i motoryzacja, energetyka, opieka zdrowotna, inteligentne domy i przedmioty codziennego użytku – w tych obszarach internet rzeczy ma największy potencjał rozwoju. Według IDC do 2020 roku wydatki na ten cel wzrosną w Polsce do poziomu 5,4 mld...
Domy przyszłości chronione i sterowane smartfonem. Polska firma tworzy inteligentne zamki i alarmy

Domy przyszłości chronione i sterowane smartfonem. Polska firma tworzy inteligentne zamki i alarmy

0
Koncepcja smart home obejmuje nie tylko urządzenia, które dbają o nasz komfort, lecz także bardzo istotne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa, takie jak inteligentne zamki, kamery czy alarmy. Polska firma Assa Abloy tworzy zaawansowane systemy ochrony domu, którymi...
Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce. Pozyskać zlecenia w sieci mogą tylko firmy aktywne online

Za kompleksową obsługę w internecie jest w stanie zapłacić 200 tys. firm w Polsce....

0
Blisko 80 proc. polskich firm prowadzi własną stronę internetową, a połowa jest aktywna w mediach społecznościowych. Szacuje się, że 200 tys. firm jest w stanie płacić za pozyskanie zleceń z internetu. Firma Fachowcy.pl, która oferuje kompleksową obsługę...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies

GUS: firmy reklamują się na „chybił trafił”, zalewając internet śmieciowymi banerami

0
Najnowsze badanie GUS dowodzi, że polscy przedsiębiorcy sięgają po reklamy internetowe ochoczo, jednak nawet w połowie nie wykorzystują drzemiącego w nich potencjału. W efekcie, polski internet pęka w szwach od nikomu niepotrzebnych banerów i...
83708

Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm. Na znaczeniu zyskują wideorelacje na żywo

0
Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek wzrósł o 50 proc. Udział internetu w łącznych wydatkach reklamowych w Polsce w tym roku sięgnie zaś 30 proc. Choć wciąż jeszcze dominuje reklama graficzna, to coraz...
81521

Ponad 7,5 mln polskich internautów blokuje reklamy. Wydawcy powoli odchodzą od najbardziej inwazyjnych form

0
Liczba użytkowników Internetu blokujących reklamy online systematycznie rośnie - jak wydawcy chcą walczyć z AdBlockiem? Co zmieni się na rynku reklamy internetowej?
Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci. Wydatki na takie formaty rosną

Większość internautów akceptuje mniej agresywne reklamy w sieci. Wydatki na takie formaty rosną

0
Reklama w internecie jest akceptowana przez większość odbiorców, o ile nie utrudnia konsumpcji treści. Dlatego rosną wydatki reklamodawców na reklamę natywną, która jest dostosowana do układu graficznego strony internetowej oraz jest mniej agresywna. Obecnie w USA stanowią one około  56...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies

Rekordowa transakcja na NewConnect: Cloud Technologies kupuje Imagine The Future za 320 mln zł

0
Cloud Technologies robi kolejny krok w kierunku podbicia zagranicznych rynków. W tym celu notowana na NewConnect spółka przejmuje działającą w 36 krajach agencję nowych technologii. Transakcja ma ułatwić polskiej spółce m.in. sprzedaż opracowanego przez...
Piotr Kania GFT Polska

Cyfrowa rewolucja – placówki bankowe przetrwają, ale muszą się zmienić

0
Cyfryzacja bankowości sprawia, że instytucje na całym świecie redukują liczbę oddziałów. Ale czy sektor jest gotowy, aby całkowicie zrezygnować z placówek stacjonarnych? Badania pokazują, że na razie nie. Taki krok planuje obecnie jedynie 5...
Marcin Żukowski

Gdy real time marketing dotyczy Twojego dziecka

0
Czasem wystarczy tylko przejrzeć swój newsfeed na Facebooku, a okaże się, że znajdziemy na nim posty z akcjami, które moglibyśmy śmiało zaliczyć do działań z obszaru real time marketing. Ten typ aktywności cieszy się...

Branżę IT czeka dekada dynamicznego wzrostu internetu rzeczy. Do końca roku w sieci będzie...

0
Miliardy urządzeń codziennego użytku połączonych do sieci – od samochodów po pralki czy centralne ogrzewanie – to nie wizja przyszłości, lecz rzeczywistość najbardziej dynamicznie rozwijającej się części sektora ICT, czyli internetu rzeczy. Taki stan powinien...

W reklamie cyfrowej na znaczeniu zyskuje wideo. Może to spowodować całkowitą rewolucję na rynku...

0
Reklama online rośnie w siłę. W ubiegłym roku jej wartość przekroczyła 3 mld zł. Udział internetu w torcie reklamowym w tym roku może sięgnąć 28 proc., przede wszystkim kosztem reklamy telewizyjnej. Szybki wzrost notują reklama w mediach społecznościowych...
dropshipping

Dropshipping szansą dla młodych? Za i przeciw

0
70% e-przedsiębiorców za największą barierę uznaje wysokie koszty prowadzenia działalności. Pod tym względem dropshipping dużo ułatwia. Wystarczy zbierać zamówienia i liczyć pieniądze? Tak, pod warunkiem, że się wie, jak na to zapracować. Przedstawiamy atuty...
turystyka technologia

Cloud Technologies przejmuje Audience Network

0
Cloud Technologies, właściciel największej hurtowni danych w Europie Środkowo – Wschodniej i najszybciej rosnąca spółka na rynku NewConnect, przejmuje Audience Network. To agencja nowych technologii, specjalizująca się w obszarze audience targetingu, czyli reklamy skierowanej...
Maciej Kossowski dołączył do Zespołu Zarządzającego Grupy Wirtualna Polska

Maciej Kossowski dołącza do Grupy Wirtualna Polska

0
Maciej Kossowski dołączył do Zespołu Zarządzającego Grupy Wirtualna Polska. Jako VP Sales Strategy, wspólnie z Joanną Pawlak – VP Sales Key Clients, będzie kierował działem sprzedaży Grupy WP, raportując bezpośrednio do prezesa, Jacka Świderskiego....

GORĄCY TEMAT

forex giełda bańka

Bańka na rynku nieruchomości a wzrost cen mieszkań

0
W ostatnim czasie bodaj najbardziej poruszającym krajowe media tematem, i to nie tylko w ramach problematyki nieruchomościowej, jest kwestia rzekomo coraz mocniej pompowanej bańki...
samochody transport

Zmiana przepisów w Danii dot. płacy minimalnej – nowe obowiązki i...

0
W styczniu zawarto porozumienie pomiędzy duńskim rządem, a innymi organizacjami, którego celem jest zabezpieczenie lokalnego rynku i ochrona pracowników zagranicznych przed dumpingiem socjalnym. Efektem...
VAT podatek Split Payment

Świadczenie usług elektronicznych a VAT

0
Nie każda usługa świadczona przez Internet może być zakwalifikowana jako usługa elektroniczna. Odpowiednie ustalenie charakteru usługi, a następnie obowiązków związanych z rozliczeniami podatku jest...
analizy raporty

2019 był najlepszym rokiem dla małych firm usługowych

0
W 2019 r. najwyższą dynamikę wzrostu odnotowały w Polsce małe firmy usługowe, które zwiększyły zatrudnienie aż o 8,26 proc. w stosunku do 2018 r....

Co czeka branżę IT w 2020 roku? – Piotr Kawecki, prezes...

0
Rok 2019 był dla całej branży bardzo udany. Na pewno czynnikiem sprzyjającym jest dynamiczny rozwój wszystkich sektorów, a co się z tym wiąże, rosnące...