Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Intermarché

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Intermarché


Grupa Muszkieterów to obecna od 21 lat na polskim rynku największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”. Zrzesza ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ponad 380 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest obecnie ok. 15 800 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii. [2018 r.]


 

Arkadiusz Słodkowski,

Na rynku franczyzy działa już ponad tysiąc marek

Oferta systemów franczyzowych szybko się rozwija, a rynek wszedł w fazę dojrzałości. Istnieje na nim już ponad tysiąc marek i konceptów. W ramach różnych systemów działa przeszło 63,5 tys. placówek – punktów handlowych i usługowych. Chociaż franczyza...
rp_7eb98dc447_1262906895-intermarche-deflacja.png

Intermarché pracuje nad nowym konceptem sklepu. Sieć nie chce wchodzić w segment delikatesowy

  Handlowcy przyznają, że trwająca już od dziewięciu miesięcy deflacja coraz bardziej wpływa na osiągane przez nich wyniki. Sieć Intermarché wybiera strategię ucieczki do przodu i testuje nowy format sklepów, które zmierza wprowadzić na krajowy rynek. Liczy...
rp_069b082533_457651479-muszkieterowie-waligorski.png

Intermarché będzie rozwijać sieć. Testuje nowy koncept placówek i odbiór towarów bez wysiadania z...

Intermarché kontynuuje ofensywę na polskim rynku. Sieć zamierza umocnić swoją pozycję w Polsce, inwestując w jakość oraz zwiększając dostępność oferty. Podtrzymuje też swoje zapowiedzi dotyczące intensywnego rozwoju sklepów do 2020 roku. Większość sklepów w Polsce narzeka na panującą...
rp_f4f33a6086_657780643-muszkieterowie-wyniki-plany1.png

Grupa Muszkieterów zwiększy liczbę sklepów w Polsce. Spółka planuje też budowę fabryki mięsa

Ponad 50 nowych sklepów Intermarché i Bricomarché ma zostać otwartych w tym roku. Obie sieci oparte o model franczyzowy zwiększają przychody znacznie szybciej niż średnia rynkowa. Spółka planuje też budowę fabryki mięsa. – Polska to dla nas bardzo...
rp_585a342787_477143288-abpol-dzialalnosc.png

Abpol, dystrybutor prezerwatyw, suplementów diety i plastrów, chce podwoić ubiegłoroczną sprzedaż

Po słabszych wynikach w 2014 roku firma dystrybucyjna Abpol Company Polska zamierza podwoić sprzedaż. Spółka inwestuje w rozwój i liczy na to, że podpisze umowy z kolejnym sieciami handlowymi. Planuje także zwiększyć swój 3-proc. udział w polskim rynku prezerwatyw. W...
rp_5f71bb388d_1944871014-intermarche-wyniki.png

Intermarché: deflacja pogarsza wyniki sieci handlowych, Intermarché rośnie mimo trudnego otoczenia

Sieć ponad 200 supermarketów Intermarché w I półroczu zwiększyła swój udział w rynku do 16,6 proc., co oznacza wzrost o 0,8 pkt proc. Obroty, jakie sklepy Intermarché osiągnęły w tym czasie w Polsce, wzrosły o ponad 10,9 proc. Zadowolenie z wyniku jest...
rp_d8e3d75e82_774556665-intermarche-strategia.png

Intermarché wdraża nową strategię – inna koncepcja sklepów i sprzedaż online

Sieć sklepów Intermarché w najbliższym czasie czeka gruntowna przebudowa związana z wdrażaniem zmian w koncepcji funkcjonowania wszystkich placówek. Zostały one podzielone ze względu na lokalizację. Każda z nich będzie dostosowana do lokalnych potrzeb klientów. Rusza też pilotaż sprzedaży...
stacja paliw

Intermarché rozbudowuje sieć stacji benzynowych

We września sieć Intermarché otworzyła dwie nowe stacje paliw. Posiada już 50 tego typu obiektów w Polsce. – Otwarcia kolejnych obiektów pozwoliły nam jeszcze bardziej umocnić dominację na rynku przymarketowych stacji paliw w stosunku do konkurencji...
rp_83f6c302bd_816554386-intermarche-rozwoj.png

Grupa Muszkieterów stawia na rozwój. W planach 500 nowych sklepów do 2020 roku

Francuska Grupa Muszkieterów, która zrzesza właścicieli supermarketów spożywczych Intermarché oraz działających w segmencie dom i ogród sieci sklepów Bricomarché, chce wzmocnić swoją pozycję na polskim rynku. Do 2020 roku zamierza zwiększyć sieć punktów handlowych z obecnych 300...
rp_ee70c3b8be_1224507438-intermarche-marki-wlasne.png

Konsumenci coraz częściej wybierają produkty marek własnych sieci handlowych. Rynek ten rośnie o 20...

Marki własne to szybko rozwijający się rynek – sprzedaż takich produktów rośnie o jedną piątą rocznie. To świadczy o tym, że konsumenci przestali kojarzyć marki własne z niską ceną i niską jakością. Wśród najbardziej popularnych produktów po marką...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Twój e-PIT

Twój e-PIT nie dla wszystkich – przedsiębiorcy powinni uważać

Oferowana przez ministerstwo finansów usługa „Twój e-PIT” jest dla podatnika bardzo wygodna, bo deklarację rozliczeniową wypełnia za niego skarbówka. Ale z racji tego, że...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
centrum handlowe, sklep, handel

Handel detaliczny: inflacja i rosnące koszty to wciąż główne problemy, ale...

Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...