75 proc. firm swoje działania w obszarze Społecznej Odpowiedzialności Biznesu motywuje dbałością o wizerunek. Jednak prawie 25 proc. firm uznaje, że CSR jest dla ich firm ważnym obszarem, co świadczyć może o zmianie mentalności i popularyzacji zagadnienia. – Firmy coraz częściej rozumieją CSR nie jako działalność filantropijną, ale raczej filozofię włączoną w strategie biznesową – mówi w rozmowie z MarketNews24 Mariusz Kielich z Francusko – Polskiej Izby Gospodarczej.
WIDEO Jak to jest wśród firm z działaniami CSR?
NAJNOWSZY ARTYKUŁ
Co trzeci Polak codziennie myśli o zmianie pracy
Redakcja -
Jak wynika z najnowszych danych GUS bezrobocie w Polsce w 2023 roku wyniosło 5,1 proc. Czy jest to jednoznaczne z tym, że jesteśmy szczęśliwi...
GORĄCY TEMAT
58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy
Redakcja -
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Polska jest 5. rynkiem leasingu w Europie i najszybciej rosnącym w...
Redakcja -
Polska jest dziś 5. rynkiem leasingu w Europie i najszybciej rosnącym w Unii Europejskiej – wynika z raportu Związku Polskiego Leasingu przygotowanego wraz...