75 proc. firm swoje działania w obszarze Społecznej Odpowiedzialności Biznesu motywuje dbałością o wizerunek. Jednak prawie 25 proc. firm uznaje, że CSR jest dla ich firm ważnym obszarem, co świadczyć może o zmianie mentalności i popularyzacji zagadnienia. – Firmy coraz częściej rozumieją CSR nie jako działalność filantropijną, ale raczej filozofię włączoną w strategie biznesową – mówi w rozmowie z MarketNews24 Mariusz Kielich z Francusko – Polskiej Izby Gospodarczej.
WIDEO Jak to jest wśród firm z działaniami CSR?
GORĄCY TEMAT
Inflacja w Polsce i w strefie euro: Jak bardzo źle może...
Redakcja -
Strefa Euro stoi w obliczu największej presji cenowej od lat 70-tych. Analitycy Allianz Trade zakładają dla Polski następujący scenariusz związany z inflacją dla Polski:...
Licznik strat KPO – do dziś PKB niższy o 21 mld...
Redakcja -
W związku z blokowaniem przez Solidarną Polskę projektów ustaw dotyczących zmian w sądownictwie Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) uruchomiła licznik strat ponoszonych przez Polskę. Licznik...
ZPP: minimalny CIT trzeba albo radykalnie uprościć, albo z niego zrezygnować
Redakcja -
Od kilku tygodni trwa proces „naprawiania” Polskiego Ładu. W ostatnich tygodniach dyskutowaliśmy o przedstawionych przez Ministerstwo Finansów propozycjach zmian w zakresie podatku PIT, ale...
Badanie EY: W czasie pandemii polskie firmy niechętnie przechodziły na tryb...
Redakcja -
Wyniki badania EY – Jak w czasie pandemii pracowały firmy w Polsce – wskazuje, że zdalny model funkcjonowania był w najlepszym przypadku zjawiskiem przejściowym....
Jak otworzyć własną restaurację? 5 najważniejszych kroków
Redakcja -
Marzeniem wielu osób jest otwarcie restauracji. Może się jednak zdarzyć, że przed wielkim otwarciem zetkniemy się z brakiem profesjonalnej wiedzy na temat gastronomii. Jeśli...