Małgorzata Zawadewicz nowym managerem dywizji Softlines Agito.pl

Małgorzata Zawadewicz Agito
Małgorzata Zawadewicz została managerem nowo utworzonej dywizji Softlines działu handlowego Agito.pl, jednego z pionierów rynku online w Polsce. To nowe stanowisko w strukturach firmy, Małgorzata dołącza do Tomasza Fuksa, prowadzącego dywizję Hardlines (m.in. elektronika, produkty RTV/AGD, komputery, akcesoria).
Małgorzata Zawadewicz Agito
Małgorzata Zawadewicz została managerem nowo utworzonej dywizji Softlines działu handlowego Agito.pl, jednego z pionierów rynku online w Polsce. To nowe stanowisko w strukturach firmy, Małgorzata dołącza do Tomasza Fuksa, prowadzącego dywizję Hardlines (m.in. elektronika, produkty RTV/AGD, komputery, akcesoria).

Wchodząca w skład grupy eMAG firma Agito.pl, jeden z pionierów biznesu online w Polsce, ma nowego managera produktów Softlines w dziale handlowym. Została nim Małgorzata Zawadewicz, która dołącza do Tomasza Fuksa prowadzącego dywizję Hardlines. Podział działu handlowego na dwie części ma na celu polepszenie komunikacji z partnerami i dostawcami oraz ułatwić budowanie wartości dodanej i pozytywnych doświadczeń klientów w poszczególnych kategoriach produktowych.

„Cieszę się, że do naszego zespołu dołączył kolejny tak doświadczony manager. Małgorzata pomoże nam dokończyć pozytywne zmiany zachodzące w dziale handlowym oraz zbudować jeszcze lepsze relacje z partnerami w wymagających kategoriach, takich jak produkty dla dzieci, DIY, kosmetyki czy elementy wyposażenia i dekoracji domu. Jej głównym zadaniem na najbliższe miesiące jest wypracowanie procesów współpracy z naszymi parterami handlowymi, zwiększenie liczby oferowanych produktów oraz przygotowanie spójnej i skalowalnej polityki sprzedażowej dla całej dywizji Softlines” – powiedział Remigiusz Chrzanowski, Dyrektor Zarządzający Agito.pl

Małgorzata Zawadewicz posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu procesami zakupów w znanych na rynku firmach i międzynarodowych korporacjach. Przed dołączeniem do Agito.pl pracowała w firmach takich jak Avon, Oriflame czy Smyk. Wprowadzała też program wparcia planowania zakupów w dużej firmie z branży farmaceutycznej. W trakcie dotychczasowej kariery zarządzała wielomilionowymi budżetami zakupowymi w Polsce oraz na innych rykach europejskich.