Moonlit Games aktualizuje plan wydawniczy. W przyszłym roku spółka planuje co najmniej 7 premier

    Michał Gardeła, prezes Moonlit
    Michał Gardeła, prezes Moonlit

    Moonlit Games, krakowski developer gier na komputery osobiste i urządzenia przenośne zaktualizował plan wydawniczy. Projekty studia zostały rozdzielone na dwie linie: PREMIUM, do której należą produkty strategiczne oraz LABS – pozostałe tytuły studia. W przyszłym roku spółka planuje co najmniej 7 premier.

    – Plany wydawnicze podzieliliśmy na dwie serie w celu usprawnienia procesów. Projekty z kategorii PREMIUM będą naszymi największymi produkcjami. Chcemy, aby stały się one wizytówkami firmy oraz należały do topowych symulatorów na rynku. – opowiada Michał Gardeła, prezes Moonlit Games.

    Do projektów PREMIUM zarząd spółki zalicza następujące projekty: Deadliest Catch: The Game, Baikonur: World in Ashes oraz niedawno ogłoszony Model Builder, czyli symulator składania modeli.

    Pozostałe aktywności spółki zostały przesunięte do linii produkcyjnej LABS. Są to projekty, które stanowią dla twórców okazję do przetestowania oryginalnych pomysłów. Do tej serii należą obecnie następujące tytuły: Thief Simulator Mobile, Playerless: One Button Adventure, Crimson Rain, Ignis: Duels of Wizards, Oil Rush oraz TFF: The Final Frontier.

    – Wszystkie projekty z serii LABS są całkowicie wyjątkowe. Produkcje z tej serii pozwalają nam na odkrywanie nowych rozwiązań. Świetny przykład mogą stanowić tu produkcje takie jak Thief Simulator Mobile oraz Ignis: Duels of Wizards, które wyróżniają się spośród naszych projektów – pierwsza platformą wydawniczą, natomiast druga – sposobem rozgrywki. – kończy.

    Jedynym tytułem zaplanowanym na bieżący rok jest jedna z trzech gier PREMIUMDeadliest Catch. Produkcja obecnie znajduje się na platformie Kickstarter, gdzie zbierane są dodatkowe fundusze w ramach inicjatywy crowdfundingowej. Gra w ekspresowym tempie zebrała minimum wydawnicze, osiągając w tydzień wynik ponad 12 tysięcy USD. Premiera tytułu będzie miała miejsce 14 listopada.

    Plany wydawnicze krakowskiej spółki skupiają się na nadchodzącym roku, w którym będzie aż 6 premier. Poza grą PREMIUMModel Simulator zostaną wydane następujące tytuły z serii LABS: Thief Simulator Mobile Playerless: One Button Adventure, Crimson Rain, Ignis: Duels of Wizards oraz Oil Rush.

    Premiery ostatniego tytułu PREMIUM Baikonur oraz LABSTFF: The Final Frontier, planowane są na 2021 rok.