Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

352244203_pozz_mistrzostwa1.png

Żeglarskie Euro po raz pierwszy w Polsce. W lipcu 2017 roku Gdańsk będzie gościł...

Dziesięć miesięcy pozostało do wielkiego sportowego wydarzenia międzynarodowej rangi – European Championship ORC Gdańsk 2017. To właśnie Polska, pokonując wiele żeglarskich potęg, została wybrana...
2100713586_pkol_olimpiady.png

PKOl i MKOl przygotowują się do kolejnych igrzysk. Priorytetem walka z dopingiem, marnotrawstwem i...

Walka z dopingiem i wysokimi kosztami organizacji igrzysk olimpijskich, plany zagospodarowania infrastruktury sportowej po ich zakończeniu, wprowadzenie nowych dyscyplin do programu igrzysk oraz działania na rzecz...

Minister sportu: Zmieni się sposób finansowania sportu. Zwiększy to szanse na więcej medali na...

W systemie finansowania polskiego sportu istotne są nie tylko przeznaczane środki, lecz także sposób zarządzania. Uruchomiony Kodeks Dobrych Praktyk Sponsoringowych ma pomóc tym dyscyplinom, które...
Przegrana z Portugalią kosztowała 30-40 mln euro

Przegrana z Portugalią kosztowała 30-40 mln euro

Kluby piłkarskie po sukcesie na Euro 2016 wydały na transfery polskich piłkarzy ponad 100 mln euro, a ten wynik mógłby być jeszcze lepszy gdyby...
601302175_sportowcy_4f_1.png

4F chce wspierać kolejne dyscypliny sportu. Trwają rozmowy ze związkami sportowymi

Dla producenta odzieży sportowej wspieranie sportu jest pierwszym wyborem – podkreślają przedstawiciele marki 4F, która ubrała polskich olimpijczyków i sponsoruje Polski Związek Lekkiej Atletyki. Wczoraj...
brazylia

Raport: Najbardziej medialni polscy medaliści Rio 2016

XXXI Letnie Igrzyska Olimpijskie przeszły do historii. 235 reprezentantów Polski wywalczyło w sumie 11 medali. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumował medialność wydarzenia oraz medalistów. Najbardziej...
5845503_bargiel_wyprawa6.png

Sukces polskiego alpinizmu. Szczyty Śnieżnej Pantery zdobyte w rekordowo krótkim czasie

To jedno z największych osiągnięć polskiego alpinizmu w ostatnich latach. Andrzej Bargiel zdobył Śnieżną Panterę i pobił obowiązujący od 17 lat rekord aż o 12 dni. Na pięć siedmiotysięczników...
1518161472_almatur_sezon_dzieci.png

Zagrożenie terroryzmem zwiększyło zainteresowanie obozami wakacyjnymi w Polsce. Głównie wybierane są zajęcia sportowe

Rośnie popularność krajowej oferty obozów dla dzieci i młodzieży. Warszawskie biuro Almatur zanotowało wzrost sprzedaży o ok. 1 tys. miejsc na polskich kierunkach, a spadek o kilkaset tysięcy...
1366272492_imm_paraolimpijczycy1.png

Internauci żywo dyskutują o sporcie osób niepełnosprawnych. Natalia Partyka najbardziej rozpoznawaną paraolimpijką

W czerwcu i lipcu na temat sportu osób niepełnosprawnych pojawiło się 4,2 tys. informacji w prasie, telewizji, radiu, internecie i mediach społecznościowych. Blisko połowa z nich dotyczyła zbliżających...
959565034_LOT_travel_rio.png

400 osób i 7 ton sprzętu. Transport sportowców do Rio to duże wyzwanie logistyczne

Przewiezienie do Rio de Janeiro polskich olimpijczyków to duże wyzwanie logistyczne – przekonuje Michał Leman, prezes zarządu LOT Travel. Trudności nastręczała rezerwacja lotów już...

Wirtualna rzeczywistość zmienia sport. Może pomóc w przygotowaniach do rywalizacji oraz w interakcji z...

Innowacje zmieniają sport – zarówno sposób uprawiania poszczególnych dyscyplin i przygotowań do nich, jak i odbioru sportu przez kibiców. Dzięki urządzeniom wirtualnej rzeczywistości fani mogą stać się...

Następne lata mogą być jeszcze lepsze dla finansów polskiej Ekstraklasy. W ciągu kilku sezonów...

Jest kilka symptomów, które wskazują, że ten rok będzie dla polskiej Ekstraklasy jeszcze lepszy niż ubiegły – przekonuje Dariusz Marzec, prezes Ekstraklasy. Z raportu EY...

Nowe przepisy antydopingowe czekają na podpis prezydenta. Resort sportu już zapowiada kolejne regulacje

Po igrzyskach zostanie przedstawiona do konsultacji ustawa, która zwiększy kontrolę nad wydatkowaniem środków przez związki sportowe – zapowiada minister sportu i turystyki. Resort pracuje też nad...
Legia Warszawa stadion

Kreatywny marketing w Ekstraklasie, czyli jak polskie kluby przyciągają kibiców

Czy sukces, jakim był ćwierćfinał Mistrzostw Europy osiągnięty przez reprezentację Polski, długotrwale zwiększy popularność krajowej piłki? Czy przełoży się na wyższą frekwencję na stadionach...

Totalizator Sportowy angażuje się w nowe dyscypliny sportu. Decyzje sponsoringowe mają być podejmowane w...

Po olimpijczykach przyszła pora na piłkę nożną i Ekstraklasę, ale to nie koniec zwiększania zaangażowania Totalizatora Sportowego w sport. Nowe decyzje sponsoringowe będą podejmowane zgodnie z Kodeksem dobrych...

Pierwsi olimpijczycy dotrą do Rio de Janeiro w niedzielę. Celem jest minimum 10 medali...

Polska kadra olimpijska przygotowana logistycznie do igrzysk w Rio de Janeiro. Zabezpieczenie przelotów, pobytu i sprzętu sportowego jest pod kontrolą – przekonuje prezes PKOl. Łącznie w ekipie...

Na sponsoring ze strony spółek Skarbu Państwa będą mogły liczyć bardziej niszowe dyscypliny sportu

Ministerstwo Sportu i Turystyki stawia na wielowymiarową promocję sportu. Na wsparcie mogą liczyć sportowe środowiska lokalne. Pomoc ma trafić tam, gdzie odkrywa się i kształtuje talenty....
Przemysław Zawadzki, dyrektor w Dziale Audytu Deloitte

Frekwencja na meczach Ekstraklasy rośnie o 10 proc. rocznie. Średnio rozgrywki obserwuje 9 tys....

Spotkania polskiej Ekstraklasy przyciągają coraz więcej widzów – wynika z raportu „Piłkarska liga finansowa” Deloitte. Średnia frekwencja na meczu ligowym to 9 tys. kibiców. Większe...

W czasie Euro 2016 w Polsce nie powstały publiczne strefy kibica. Popularne stały się...

Podczas poprzedniego Euro kibice mogli śledzić zmagania drużyn piłkarskich w publicznych strefach kibica. W tym roku jest ich niewiele. Popularnością wśród kibiców zaczęły się cieszyć...

Błaszczykowski podbija serca internautów, Milik z większą liczbą wzmianek niż Lewandowski

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej od lat nie przysparzały Polakom tylu emocji co tegoroczne rozgrywki. Z meczu na mecz popularność piłkarzy naszej reprezentacji w internecie i social media...

Duże wydarzenia sportowe przyciągają coraz więcej sponsorów. Euro 2016 może przynieść UEFA 2 mld...

Największe imprezy sportowe to okręty flagowe światowego marketingu sportowego – przekonuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. Wysoka frekwencja, a więc i coraz większe przychody...

Sponsoring sportowy wspiera sprzedaż koncernów motoryzacyjnych. Hyundai angażuje się w kolejną dyscyplinę sportu

Marki o znanej i ugruntowanej pozycji na rynku coraz częściej podejmują współpracę ze światem sportu na zasadzie sponsoringu. Wspierając sportowców, wzmacniają świadomość marki wśród klientów, a...

Tylko 6 proc. uprawiających sport konsultuje się z lekarzem medycyny sportowej. To częsta przyczyna...

Blisko połowa Polaków regularnie uprawia sport. Rzadko jednak przygotowują się do aktywności fizycznej i sprawdzają swój stan zdrowia. Tylko 6 proc. uprawiających sport konsultuje się...
rower

Polacy wydają coraz więcej na sport

Lato to dobry czas dla branży akcesoriów sportowych. Badania pokazują, że Polacy szczególnie upodobali sobie jazdę na rowerze, a cały rynek artykułów sportowych odnotowuje...
sędzia piłkarski

Ile zarabiają sędziowie piłkarscy w Polsce i Europie

Aby zostać sędzią piłkarskim należy spełnić kilka wymagań. Po pierwsze trzeba mieć skończone 16 lat oraz posiadać przynajmniej średnie wykształcenie (lub uczęszczać do szkoły ponadgimnazjalnej, kończącej się...

Rośnie frekwencja na meczach Ekstraklasy. Rozgrywki sportowe to biznes, który może mieć pozytywny wpływ...

Krajowy futbol klubowy rośnie w siłę. Frekwencja na stadionach Ekstraklasy w poprzednim sezonie wzrosła o prawie 10 proc., a przychody spółki i klubów – do blisko 0,5 mld...
570 mln zł – tyle wynosi marketingowa wartość reprezentacji Polski

570 mln zł – tyle wynosi marketingowa wartość reprezentacji Polski

Ponad 570 milionów złotych warta jest piłkarska reprezentacja Polski, biorąc pod uwagę wszystkie publikacje w internecie przez rok na temat 23 kadrowiczów – podaje...

Na stadionach Ekstraklasy coraz większą popularnością cieszą się sektory rodzinne. Najmłodsi kibice mogą się...

Sektory rodzinne na swoich stadionach wydzieliła już większość klubów Ekstraklasy. Można w nich w przyjaznej, rodzinnej atmosferze oglądać mecze. Dodatkowo, w specjalnych strefach obowiązują promocyjne ceny, często...

Po rekordowym sezonie 2015/2016 spółka Ekstraklasa spodziewa się kolejnego wzrostu frekwencji. W tym roku...

Ubiegły sezon 2015/2016 był dla zarządzającej ligą piłki nożnej spółki Ekstraklasa rekordowy. Stadiony odwiedziło w sumie 2,69 mln kibiców, o prawie 10 proc. więcej niż podczas poprzednich...

1/3 Polaków nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej. Do uprawiania sportu chcą zmobilizować podwładnych pracodawcy

Polacy w wieku produkcyjnym stronią od aktywności fizycznej – wynika z raportu „Aktywność sportowa Polaków” opublikowanego przez TNS. 20 proc. osób w przedziale wiekowym 25–29 lat w ogóle nie uprawia...
Największa słabość piłkarskiej ekstraklasy

Największa słabość piłkarskiej ekstraklasy

Najistotniejszą słabością ekstraklasy piłkarskiej jest brak infrastruktury szkoleniowej. To dlatego, że w większoci klubów brakuje nastawienia na szkolenie młodzieży. -Ekstraklasa jest coraz bardziej profesjonalna, ale...
Piłkarska ekstraklasa piłkarska rekordowo silniejsza

Piłkarska ekstraklasa piłkarska rekordowo silniejsza

Kluby z polskiej ekstraklasy wydały na transfery polskich piłkarzy najwięcej od pięciu lat. Jednocześnie przychody ze sprzedaży piłkarzy były najniższe od trzech lat. Kluby...
Biegi survivalowe atrakcyjną niszą dla sponsorów

Biegi survivalowe atrakcyjną niszą dla sponsorów

W gąszczu klasycznych imprez biegowych, zawody survivalowe wyróżniają się niebanalną formułą i atrakcyjną oprawą. Nic więc dziwnego, że z roku na rok przybywa firm...

Kulisy codziennej drogi do sukcesu najlepszych polskich sportowców. Film „110%” wchodzi do kin

Codzienny wyczerpujący trening jest niezbędny, ale to nie wszystko. By odnieść sukces, potrzebne jest także odpowiednie nastawienie i motywacja. A także wsparcie sponsorów – podkreślali sportowcy...

4F chce stać się globalną marką. Zamierza wspierać kolejne reprezentacje olimpijskie

Firma 4F chce być marką globalną. Dziś sponsoruje trzy reprezentacje narodowe, rozpoczęła współpracę z polskimi paraolimpijczykami, zapowiada również starania o pozyskanie do współpracy kadry innych krajów....

40 proc. Polaków co najmniej raz w tygodniu uprawia sport. Tylko kilka procent z...

Coraz więcej Polaków dba o dobrą formę i regularnie uprawia sport. Niestety, blisko połowa z nich w żaden sposób nie przygotowała się do aktywności fizycznej, a tylko 3 proc....

Liga futbolu amerykańskiego nie ma sobie równych pod względem marketingu sportowego. W Polsce rozgrywki...

Liga NFL jest stawiana za wzór efektywnego marketingu sportowego. Generuje rocznie 13 mld dolarów przychodu. Prawa do transmisji są jednymi z korzystniejszych kontraktów w amerykańskich dyscyplinach...

Lekarstwo na jesienną chandrę kosztuje średnio 450 zł. Najczęściej są to rozrywki, sport lub...

Z badan wynika, że im niższe zarobki, tym większe pogorszenie nastroju jesienią. Najmniej zarabiający Polacy są przy tym przekonani, że do poprawy nastroju potrzeba...
Stadion Narodowy w Warszawie_widok z części biurowej na terenie obiektu

Zimowy Narodowy z międzynarodowymi nagrodami!

Projekt Zimowy Narodowy, największe Zimowe Miasteczko w Polsce, w ostatnim czasie został wyróżniony dwiema międzynarodowymi nagrodami. 28 września Testa Communications odebrała Ipra Golden World...

Ruszyła nowa akcja w ramach programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Zebrane środki zostaną przeznaczone na...

Do końca roku kupując określone produkty Procter & Gamble w sklepach sieci Eurocash oraz Piotr i Paweł, można wesprzeć młodych sportowców i rozwój dzieci chorych i niepełnosprawnych. Ambasadorką akcji...