Ultimate Games pozyskał 3 mln zł z emisji i zmierza na główny parkiet GPW

Mateusz Zawadzki
Mateusz Zawadzki, CEO Ultimate Games

Ultimate Games, producent i wydawca gier, specjalizujący się w popularnych symulatorach wędkarstwa, pozyskał ok. 3 mln zł na dalszy rozwój. W tym roku planowany jest debiut Spółki na głównym parkiecie GPW.

Pozyskane finansowanie pozwoli na zwiększenie skali działalności Spółki. W 2019 roku Ultimate Games S.A. zamierza wydać ponad 50 gier, zarówno nowych, jak         i portów wydanych już produkcji na nowe platformy. Kluczowe tytuły powinny zadebiutować w II półroczu 2019 roku i właśnie wtedy powinien być dostrzegalny istotny wzrost wyników finansowych Spółki.

Bardzo się cieszymy, że inwestorzy instytucjonalni doceniają naszą Spółkę. Zależy nam na budowie stabilnego akcjonariatu, co zapewni mocną pozycję rynkową Spółki w dłuższym terminie. Spełnienie wymogu o rozproszeniu akcjonariatu otwiera nam również drogę do przejścia na główny rynek GPW jeszcze w tym roku – mówi Mateusz Zawadzki, CEO Ultimate Games.

Według wstępnych szacunków, Ultimate Games w 2018 r. zarobił ponad 2 mln zł netto przy przychodach rzędu 4,7 mln zł. Od początku działalności model biznesowy Spółki zakłada produkcję oraz dystrybucję dużej ilości niskobudżetowych, a zarazem wysokomarżowych gier na różne platformy. Plany wydawnicze na 2019 rok zakładają wydanie między innymi gier: Phantom Doctrine (Nintendo Switch), Professional Fishing (Mobile), Unlucky 7 (PC), Woodzone (PC) czy Deadliest Catch: The Game (PC), tworzonej w ścisłej współpracy z Discovery Channel.