Agencja influencer marketingu Hash.fm z ponad 7,3 mln przychodu w 2018 r.

0
media internet

Hash.fm agencja influencer marketingu zarządzana przez Konrada Traczyka, ujawniła przychody za 2018 rok. Agencja wypracowała 7,3 mln przychodu, co oznacza niemal dwukrotny wzrost względem roku 2017 (3,8 mln zł wpływów). Wśród kilkudziesięciu kampanii przeprowadzonych przez Hash.fm w 2018 roku są również te realizowane dla stałych klientów, m.in. IKEA czy Lidl.

Rosnąca rola influencer marketingu

Rola influencer marketingu rośnie na znaczeniu, a wraz z nią firmy, które są ekspertami w tym obszarze. Hash.fm, pierwsza agencja influencer marketingu w Polsce, przy realizacji działań sięga zarówno po popularnych twórców polskiego internetu, jak i tych nieco mniejszych, wyróżniających się bardzo zaangażowaną społecznością. Wysoka jakość obsługi i zrozumienie potrzeb marek sprawia, że Hash.fm ma stałe grono klientów a przychody firmy regularnie rosną.

Miniony rok był dla Hash.fm bardzo udany. Pozyskaliśmy nowych strategicznych klientów, jak Lidl, a co dla nas równie ważne, bo potwierdza jakość naszej pracy, przedłużyliśmy współpracę ze stałymi klientami m.in. IKEA czy PANDORA. Nasze przychody wzrosły dwukrotnie, zwiększyliśmy też zespół. Zrealizowaliśmy zakładane cele, a przed nami nowe strategiczne wyzwania. W tym roku oprócz prowadzenia kampanii ze znanymi influencerami, będziemy koncentrować się na rozwoju Fameshopa, pierwszego sklepu tylko dla influencerów, a zarazem świetnego narzędzia do influencer marketingu – komentuje Konrad Traczyk, CEO Hash.fm

Istotnym elementem strategii influencer marketingu jest dopasowanie do potrzeb marki odpowiedniej formy komunikacji, a co za tym idzie – właściwych twórców internetowych, z którymi będą realizowane działania. Influencerzy dobierani przez Hash.fm wspierają cele marketingowe klientów, tworząc inspiracyjne, jak również edukacyjne treści. W 2018 roku Hash.fm wspierał w działaniach z zakresu influencer marketingu takie marki jak Grupa Żywiec, NIVEA, PANDORA, Lidl, IKEA, Wella, Domiporta czy Pracuj.pl. Różnorodność kampanii prowadzonych z sukcesem dla szerokiego spectrum marek udowadnia, że influencer marketing to doskonałe narzędzie wspomagające nie tylko marketing produktowy, ale również działania edukacyjne czy kampanie społeczne.

Czytaj również:  Wyniki ID Logistics po III kwartale 2019 r.