Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Coca-Cola

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Coca-Cola

big data technologia internet cloud

NCBiR wyróżnił blockchainowy system wypłat motywacyjnych

Polski blockchainowy start-up Billon, który stworzył na bazie swojej technologii blockchain pionierski system umożliwiający natychmiastową wypłatę nagród motywacyjnych, otrzymał prawie 4 mln zł dofinansowania z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

W 2017 roku w trosce o zdrowie konsumentów zmodyfikowano skład ponad 33,5 tys. produktów...

Od 1980 roku liczba osób zmagających się z otyłością podwoiła się, a jednocześnie wciąż dwa miliardy ludzi na świecie cierpi z powodu niedożywienia. Kwestia zdrowia, którego niezbędnym elementem jest odpowiednie odżywianie, staje się coraz ważniejsza...
Anna Solarek Dyrektor ds. Korporacyjnych Coca-Cola w Polsce i krajach bałtyckich

Kobiety ukrytym potencjałem polskiej gospodarki

Obowiązki rodzinne sprawiają, że Polki pozostają nieaktywne zawodowo. Jednocześnie, jak deklarują kobiety, sytuację mógłby  zmienić częściej stosowany elastyczny czas pracy – wynika z nowego raportu Deloitte „Ukryty potencjał polskiego rynku pracy. Kobiety nieaktywne zawodowo”,...
Julia Patorska Lider zespołu analiz ekonomicznych Deloitte

Deloitte: Nie stać nas na pomijanie kobiet w biznesie

Warszawa, 7 marca 2018 r. – Coraz trudniejsza sytuacja na rynku pracy powinna nas zmusić do myślenia o zagwarantowaniu kobietom równych praw w pracy, nie tylko na papierze, ale przede wszystkim w praktyce. Zwielokrotniając...
Coca-Cola właśnie otworzyła kolejną inwestycję w Radzyminie wartą 24 mln zł. Firma zainwestuje w Polsce ponad 130 mln zł w ciągu kolejnych 2 lat

Coca-Cola właśnie otworzyła kolejną inwestycję w Radzyminie wartą 24 mln zł. Firma zainwestuje w...

Największe światowe koncerny napędzają polską gospodarkę. Tylko w 2016 roku napływ zagranicznych inwestycji bezpośrednich do Polski przekroczył 50 mld zł. Coca-Cola w ostatnich pięciu latach zainwestowała w kraju blisko pół miliarda złotych, a w następnych dwóch latach tę...
Ciężarówki Coca-Cola zakreślą na mapie Polski kształt serca. Odwiedzą 32 miasta, a jedno z nich zostanie wybrane w trwającym ogólnopolskim plebiscycie internautów

Ciężarówki Coca-Cola zakreślą na mapie Polski kształt serca. Odwiedzą 32 miasta, a jedno z...

Z początkiem grudnia w podróż po Polsce ruszą świąteczne ciężarówki Coca-Cola. Charakterystyczne czerwone pojazdy odwiedzą 32 miasta, przy czym jedno wskażą w głosowaniu sami internauci. Trasa obejmuje przede wszystkim te miejscowości, których dotychczas świąteczny konwój nigdy...
gra telefon

Gamer Advertising podbija rynek w ekspresowy tempie

Miliardy graczy na całym świecie to grupa docelowa, która jest łakomym kąskiem dla wielu marek. Dotarcie do nich może jednak stanowić nie lada wyzwanie. Rynek szturmem podbijają platformy gaming reward, pomagające firmom w promocji...
38 proc. młodych uważa, że do znalezienia pracy potrzebne jest szczęście i dobre kontakty. Startuje program, który ma im pokazać, że możliwości jest dużo więcej

38 proc. młodych uważa, że do znalezienia pracy potrzebne jest szczęście i dobre kontakty....

W Polsce jest spora grupa młodych osób, które nie pracują i nie uczą się, wiele z nich wciąż pozostaje na utrzymaniu rodziców. Ich głównym problemem jest ciągłe szukanie pomysłu na siebie i brak motywacji do pracy. Tylko co...
forex waluty

Nadszedł czas bezpiecznych przystani

Ostatnie spięcia pomiędzy Koreą Północą oraz Stanami Zjednoczonymi nadal warunkują sentyment utrzymujący się na rynku. Głównymi beneficjentami awersji do ryzyka tradycyjnie pozostają bezpieczne przystanie. Wysoce rozczarowująca dynamika czerwcowych zamówień na maszyny (-1,9 proc. m/m,...
Młodzi konsumenci mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Dla marek są atrakcyjną grupą docelową

Młodzi konsumenci mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Dla marek są atrakcyjną...

Najmłodsi przedstawiciele millenialsów oraz pokolenie Z, czyli osoby urodzone pod koniec lat 90. i na początku pierwszej dekady tego wieku to dla brandów atrakcyjna grupa docelowa. Mimo że często sami nie zarabiają i dysponują ograniczoną siłą nabywczą, to mają...
Sebastian Starzyński, prezes zarządu instytutu badawczego ABR SESTA

Sezon grillowy: Biedronka i Lidl w niemal identycznych cenach, ale na niektórych produktach są...

Z analizy, przeprowadzonej przed długim weekendem, wynika, że koszyk cenowy z 18 produktami na grilla w Lidlu i Biedronce dzieli zaledwie 3% różnica. W zeszłym roku wyniosła ona 11%. Teraz prawie identyczne wartości 6...
Rośnie popularność e-sportu. Rozgrywkami coraz częściej interesują się największe globalne koncerny, które napędzają wzrost branży

Rośnie popularność e-sportu. Rozgrywkami coraz częściej interesują się największe globalne koncerny, które napędzają wzrost...

Rynek gier komputerowych dynamicznie rośnie. Tylko w Polsce jego wartość szacuje się na 40 mln zł, a tempo wzrostu sięga 20 proc. Do 2020 roku globalna wartość e-sportu, na którą składają się prawa do transmisji,...
Firmy zajmujące się odświeżaniem wizerunku marek spodziewają się zleceń z zagranicy. Największy zapotrzebowanie na ich usługi jest w branży spożywczej

Firmy zajmujące się odświeżaniem wizerunku marek spodziewają się zleceń z zagranicy. Największy zapotrzebowanie na...

Polskie firmy zajmujące się wizualizacją placówek handlowych i usługowych czy doradzające przy zmianie logotypów chętnie są zatrudniane przez zagranicznych zleceniodawców ze względu na wysoką jakość usług i niższe ceny. Najważniejsze we wzajemnych relacjach dotyczących zmian znaków wartych...
Anna Solarek, dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services

Aktywizacja zawodowa kobiet może przynieść gospodarce nawet 180 mld zł

Od 2010 r. ponad 1 mln Polaków przeszło na emeryturę. W samym roku 2017 jest spodziewane odejście kolejnych 500 tys. Dla polskiej gospodarki to duży problem. Na rynku pracy są jednak grupy społeczne, których...
Nestle

Nestlé i Coca-Colą przestaną współpracować przy produkcji i dystrybucji napojów marki Nestea

Po ponad 15 latach Nestlé i Coca-Cola podjęły decyzję o zakończeniu współpracy przy produkcji i dystrybucji napojów marki Nestea. Z początkiem 2018 roku, istniejąca od 2001, spółka joint venture Beverage Partners Worldwide przejdzie do...
biuro firma biznes

Raport Coca-Cola i Deloitte: Ambicje nie wystarczą, by przebić szklany sufit

Jak pokazuje raport „Praca i przedsiębiorczość kobiet potencjał do wykorzystania w Polsce”, którego autorami są Coca-Cola i Deloitte, aż 66proc. kobiet aspiruje do roli dyrektora lub menedżera. Jest to o ponad 10 punktów procentowych...
kobiety_w_it

Praca i przedsiębiorczość kobiet – potencjał do wykorzystania w Polsce

Wnioski z raportu „Praca i przedsiębiorczość kobiet – potencjał do wykorzystania w Polsce”, zrealizowanego przez Deloitte na zlecenie firmy Coca-Cola, partnera ogólnopolskiego programu aktywizacji zawodowej kobiet „Sukces TO JA”. Jak wynika z najnowszego raportu „Praca...
ey warszawa

Raport EY: 8 trendów, które spowodują rewolucyjne zmiany na świecie

Nowe reguły gry zmieniają sposób funkcjonowania świata. Firmy, rządy i ludzie są częścią zmian, które jeszcze kilka lat temu były niewyobrażalne. Sztuczna inteligencja i robotyka kształtują rynek pracy, a drony i zdalnie sterowane samochody...
KOMPUTER sklep internetowy e-commerce

Marketing zapomniał o smart shopperach. Ci zaś domagają się lepiej zorganizowanej komunikacji

Jak wynika z raportu, sporządzonego przez specjalistów z aplikacji mobilnej Qpony, smart shopperzy stanowią aż 89 procent polskich konsumentów. Jednak wciąż są źle definiowani. W związku z tym, marketerzy popełniają szereg błędów. Przede wszystkim...
giełda papierów wartościowych,

Gorsze wyniki kwartalne spółek wywołują spadki na giełdach

Rozczarowujące wyniki kwartalne największych światowych korporacji,w tym Apple Inc. oraz Lloyds Banking Group Inc., wywołują dziś spadki na giełdach. Apple – najbardziej wartościowa firma na świecie, zaraportowała pierwszy od 2001 roku roczny spadek przychodów...
Marcin Kiepas, analityk rynków finansowych

5 tematów ostatniego tygodnia października

Lepsze od prognoz wskaźniki koniunktury wspierają w poniedziałek nastroje na rynkach finansowych. Giełdowe indeksy wyraźnie pną się do góry, zyskuje złoty, dolar nieco odreagowuje ostatnie umocnienie, natomiast ceny ropy, złota i miedzi po początkowych...
1576888830_open_eyes_economy.png

Kolor turkusowy rewolucjonizuje biznes. Kończy się dobry czas dla nieuczciwych firm

Jesteśmy u progu rewolucji społecznej i biznesowej: czas cwaniaków się kończy, bo przyszłością jest model oparty na ekonomii wartości – przekonuje Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Open Eyes Economy. Ocenia, że konsumenci będą kupowali produkty i usługi...
5 paradoksalnych sukcesów w branży IT

3 przykłady firm, które powstały przez przypadek, a odniosły sukces

„Scratch your own itch!” To popularne w środowisku startupów określenie, które można przetłumaczyć dosłownie jako „podrap się tam, gdzie Cię swędzi”. Choć brzmi jak ludowa mądrość, to okazuje się zadziwiająco skuteczną strategią w biznesie....

W czasie Euro 2016 w Polsce nie powstały publiczne strefy kibica. Popularne stały się...

Podczas poprzedniego Euro kibice mogli śledzić zmagania drużyn piłkarskich w publicznych strefach kibica. W tym roku jest ich niewiele. Popularnością wśród kibiców zaczęły się cieszyć transmisje w salach kinowych. Oglądane w grupie mecze na dużym ekranie dają...
samochód

Najcenniejsze marki motoryzacyjne w 2016 roku

Toyota ponownie zwiększyła swoją przewagę nad pozostałymi markami motoryzacyjnymi w rankingu najbardziej wartościowych globalnych marek wg Forbesa. Według analiz Forbesa wartość marki Toyoty wzrosła w ciągu roku o 11% do 42,1 mld dolarów. Najcenniejsze marki...

W ciągu najbliższych czterech lat wartość amerykańskich inwestycji w Polsce będzie rosła. Stany Zjednoczone...

Jak podaje Amerykańska Izba Handlowa, całkowite zaangażowanie amerykańskich firm w Polsce sięga 20–30 mld dol. Firmy zza oceanu zatrudniają nad Wisłą ponad 180 tys. osób. Kolejne lata powinny przynieść dalsze ożywienie w inwestycjach – oceniają eksperci....
dr Maciej Jędrzejak, Dyrektor Zarządzający Saxo Bank Polska

Co powie Mario Draghi?

Europa ma problem z Breksitem, i do referendum 23 czerwca na pewno go nie rozwiąże. Dzisiaj w Wielkiej Brytanii pojawiły się dane z rynku pracy, które będą interpretowane również pod kątem rosnącej ostrożności brytyjskiego...
dr Maciej Jędrzejak, Dyrektor Zarządzający Saxo Bank Polska

Tydzień dla Mario Draghi

Gdyby nie porażka spotkania w Doha, poniedziałek byłby wyjątkowo nudny. Producenci ropy wyjechali ze stolicy Kataru z niczym, ale gdy tylko zamknęły się za nimi drzwi, pojawiły się plotki, że w czerwcu – czyli...
Toyota Auris HYBRID 2015

Toyota umocniła swoją pozycję najbardziej wartościowej marki w globalnej motoryzacji

Marka Toyota ma od lat najwyższą wartość w globalnym przemyśle motoryzacyjnym, co potwierdza najnowsze badanie Brand Finance Global 500 – The Most Valuable Brands of 2016. Według raportu wartość japońskiej marki wzrosła aż o...
Countries Nation Society Territory International Concept

5 przykładów globalnego brandingu w akcji

W latach osiemdziesiątych dwudziestego wieku, zaledwie garść koncernów, takich jak Coca-Cola czy IBM, rządziło światową sceną rynku. Jednak odkąd Internet zaczął obniżać bariery stojące na drodze do wejścia na rynek nowych marek, liczba firm...
Fundusz Inovo.vc zainwestował ponad milion złotych w isivi.pl

Fundusz Inovo.vc zainwestował ponad milion złotych w isivi.pl

Fundusz Inovo.vc zainwestował ponad milion złotych w isivi.pl, inteligentny portal pracy dla młodych. Platforma isivi.pl odpowiada na potrzeby branży HR, która chce budować swój dobry wizerunek i skutecznie docierać do młodego pokolenia, wkraczającego na rynek...

Rośnie sprzedaż napojów bezalkoholowych. Najpopularniejsza jest woda, ale najbardziej dochodowe są napoje gazowane

Łączna wartość rynku napojów bezalkoholowych przekroczyła 12 mld zł, a najbardziej wartościową kategorią są napoje gazowane. Rynek charakteryzuje się silną sezonowością – w lecie sprzedaje się ich o 50 proc. więcej niż w chłodnych miesiącach. Popularnością cieszą...
Tomáš Alföldi dyrektor zarządzający działem Beauty Care Henkel Polska

Nowy dyrektor zarządzający działu Beauty Care Henkel Polska

Tomáš Alföldi został mianowany dyrektorem zarządzającym działu Beauty Care Henkel Polska. Na nowym stanowisku, kierując całym biznesem kosmetycznym Henkla w Polsce, odpowiada za działania marketingowe i wyniki sprzedaży takich henklowskich marek kosmetycznych jak Schwarzkopf,...
rp_13fb6c9975_1174356417-coca-cola-tlum.png

Coca-Cola: w polskim handlu rośnie znaczenie małych sklepów „za rogiem” i związanych z nimi...

  Coca-Cola chce dostosować swój system dystrybucji do zmieniających się wyborów konsumentów dotyczących kanałów sprzedaży. Po erze dominacji hipermarketów i triumfu dyskontów w polskim handlu rośnie znaczenie małych sklepów osiedlowych typu convenience oraz związanych z nimi systemów franczyzowych. Ale...
Tomasz Sobierajski,

Polacy to tradycjonaliści. Nie wyobrażają sobie świąt bez rodzinnej kolacji, tradycyjnych potraw i choinki

Czas spędzony z bliskimi, obdarowywanie ich prezentami i tradycyjne wigilijne potrawy – to najważniejsze elementy świąt dla Polaków według badania „Za co Polacy kochają święta?”. Również młodzi ludzie są przywiązani do tradycji, bo większość wskazała, że najważniejsze symbole...
rp_fcc1fb5806_nikos-kalaitzidakis-3.jpg

Nikos Kalaitzidaki nowym prezesem Coca-Cola HBC w Polsce

Dyrektorem generalnym i prezesem zarządu Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. został 4 września 2014 Nikos Kalaitzidakis. Zastąpił na tym stanowisku Vitaliya Novikova, który objął stanowisko dyrektora generalnego Coca-Cola HBC we Włoszech. Nikos Kalaitzidakis rozpoczął pracę...
Beata Pawłowska_Oriflame

Beata Pawłowska nowym Dyrektorem Zarządzającym Oriflame Poland

Beata Pawłowska objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego Oriflame Poland. Będzie odpowiedzialna za dalszy rozwój firmy na rynku polskim. Beata Pawłowska posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie menedżerskie. Zajmowała kierownicze stanowiska w firmach takich jak: Procter-Gamble, International Paper, The...
Iwona Jacaszek Dyrektor ds. korporacyjnych. Coca-Cola HBC Polska

Coca-Cola zapowiada kolejne inwestycje w Polsce. Pracuje także nad nowymi produktami

Po zakończeniu rozbudowy zakładu produkcyjnego w Radzyminie Coca-Cola zapowiada kolejne projekty w Polsce. To dowód na to, że z polskim rynkiem koncern wiąże duże nadzieje. Przedstawiciele firmy zapowiadają również inwestycje w rozwój produktów ze swojego portfolio, bo –...
Iwona Jacaszek Dyrektor ds. korporacyjnych. Coca-Cola HBC Polska

Rośnie sprzedaż soków, ale nadal spośród napojów bezalkoholowych najwięcej pijemy wody

Polacy rocznie wypijają niemal 3 mld litrów wody, w tym wód smakowych. To najpopularniejszy napój bezalkoholowy, choć na rynku wartym łącznie 12 mld zł najbardziej wartościową kategorią są napoje gazowane. Rynek po stagnacji w ostatnich latach...
rp_d2d509a5e1_268903500-mkol-budzet.png

Na olimpiadzie zarobi głównie MKOl. Osiągnie przychody na poziomie globalnych korporacji

Obecnie Międzynarodowy Komitet Olimpijski to wielki konglomerat sportowo-finansowy. Przychody w ostatnim czteroleciu olimpijskim, obejmującym zimowe igrzyska w Vancouver i letnie w Londynie, sięgnęły 8 mld dolarów. Blisko połowa to wpływy ze sprzedaży praw telewizyjnych. Dynamicznie rosną również przychody z lokalnego sponsoringu...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Nowoczesna agencja PR w erze mediów społecznościowych

W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
centrum handlowe, sklep, handel

Handel detaliczny: inflacja i rosnące koszty to wciąż główne problemy, ale...

Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...