5 C
Warsaw
wtorek, Wrzesień 25, 2018
Tagi MrTarget

Informacje o: MrTarget

Branded Content. Inteligentne dotarcie do klientavideo

Branded Content to przyszłość reklamy i inteligentne dotarcie do klienta

Branded Content to pojęcie co raz częściej pojawiające się w języku reklamy. Oznacza kreatywne podejście do zaspokojenia potrzeb klienta w zakresie promocji samej firmy czy jej produktów. Angażuje użytkownika dużo bardziej niż klasyczna reklama....
Paulina Jaktorska z MrTargetvideo

Coraz większe budżety na influencer marketing

Szacuje się, że globalne wydatki na influencer marketing wzrosną z 6 mld USD w 2018 r., do 10 mld USD w 2020 r. Influencer marketing od kilku lat rozwija się bardzo dynamicznie. Marki coraz częściej...

GORĄCY TEMAT

Stanisław Gomułka, główny ekonomista Business Centre Clubvideo

Gomułka: Finanse publiczne – jakie będą kolejne lata?

Szybszy wzrost gospodarczy w Polsce i Europie powinien generować nadwyżkę budżetową. Granica deficytu budżetowego w UE wynosi 3% PKB i nie powinna być ona...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Uchylenie decyzji podatkowej w zasięgu ręki

Nie zawsze trzeba czekać na sądowe uchylenie decyzji podatkowej. Oczekiwany skutek może przynieść również dobrze sporządzone odwołanie, nawet w przypadku podatnika, który według organu...
vat

Ekonomiści: Szanse na realny powrót do niższych stawek VAT są równe...

Tymczasowe, podwyższone stawki podatku od towarów i usług wprowadzono tylko na trzy lata, a obowiązują już siódmy rok. Zdaniem większości ekspertów, szanse na to,...
Andrzej Roter, Prezes Zarządu, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce

Kredytobiorcy coraz bardziej lekkomyślni

Lekkomyślne zaciąganie zobowiązań oraz brak planowania wydatków i dochodów, w tym zaciąganie zobowiązań na granicy zdolności własnego budżetu, to główna przyczyna problemów finansowych Polaków,...

Digitalizacja postępuje szybko

W biznesie przestaje obowiązywać tradycyjny podział na firmy produkcyjne i usługowe. Zdaniem ekspertów firmy doradczej Deloitte inwestorzy w coraz większym stopniu zwracają uwagę nie...