27.5 C
Warszawa
czwartek, 25 czerwca, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi MrTarget

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: MrTarget

Katarzyna Szarek z MrTarget

Personalizacja siłą reklamy

0
Badania The Value of Personalization, przeprowadzone przez Relevancy Group wskazują czynniki, które w znacznym stopniu zwiększają sprzedaż w kampaniach marketingowych. Są to imienne komunikaty, kontent dynamiczny, targetowanie behawioralne a także kierowanie do użytkowników komunikatów...
Branded Content. Inteligentne dotarcie do klienta

Branded Content to przyszłość reklamy i inteligentne dotarcie do klienta

0
Branded Content to pojęcie co raz częściej pojawiające się w języku reklamy. Oznacza kreatywne podejście do zaspokojenia potrzeb klienta w zakresie promocji samej firmy czy jej produktów. Angażuje użytkownika dużo bardziej niż klasyczna reklama....
Paulina Jaktorska z MrTarget

Coraz większe budżety na influencer marketing

0
Szacuje się, że globalne wydatki na influencer marketing wzrosną z 6 mld USD w 2018 r., do 10 mld USD w 2020 r. Influencer marketing od kilku lat rozwija się bardzo dynamicznie. Marki coraz częściej...

GORĄCY TEMAT

bank

Czego nauczyła nas pandemia koronawirusa, czyli pozytywne skutki pandemii dla biznesu

0
Pandemia koronawirusa wpłynęła niemal na każdą dziedzinę naszego życia. Wiele firm już wie, że efekty biznesowe będą odczuwalne jeszcze przez długi czas. Jednak poza...
Łukasz Kozłowski, główny ekonomista Federacji Przedsiębiorców Polskich

Odmrażanie gospodarki znacznie obniżyło straty PKB

0
Dwie organizacje reprezentujące interesy przedsiębiorców – Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) i Konfederacja Lewiatan – stworzyły licznik strat polskiej gospodarki podczas epidemii COVID-19. Licznik uwzględnia...
szef

Dają pracę, płacą podatki, ale w Polsce to wciąż kombinatorzy i...

0
Przedsiębiorca ma pomysł na biznes. Otwiera firmę, rozkręca ją, w miarę rozwoju zatrudnia coraz więcej pracowników i płaci coraz większe podatki. Państwo w podzięce...
analizy raporty

Co czwarta firma chce w ciągu roku wrócić do stanu zatrudnienia...

0
Co czwarty polski pracodawca zamierza w ciągu najbliższych 12 miesięcy odbudować liczbę pracowników i wrócić do stanu zatrudnienia sprzed pandemii – potwierdziły firmy w...

Badanie EY: COVID-19 utrudnia prowadzenie przedsiębiorstwa w sposób etyczny

0
Według Światowego Badania Uczciwości w Biznesie 2020 przeprowadzonego przez EY, 90% ankietowanych uważa, że COVID-19 utrudnia prowadzenie przedsiębiorstwa w sposób etyczny. Z drugiej strony...