Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Public relations

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: public relations

80887

Agencje PR zdradzają komu i ile płacą. Pierwszy raport o zarobkach w branży pomoże...

Serwis PRoto.pl opublikował pierwszy w Polsce raport o zarobkach w branży public relations. Jego autorzy dowodzą, że ujawnienie systemu płac przyniesie duże korzyści zarówno pracownikom, jak i agencjom PR-owym oraz ich klientom. Większość badanych agencji zamierza w przyszłym roku utrzymać...
Branża PR chce walczyć z nieuczciwymi praktykami w przetargach. Przygotowuje kodeks dobrych praktyk

Branża PR chce walczyć z nieuczciwymi praktykami w przetargach. Przygotowuje kodeks dobrych praktyk

Aż 70 proc. specjalistów z branży public relations spotyka się z nieuczciwymi praktykami w przetargach na zakup usług PR. Zdarza się, że firmy organizują je wyłącznie po to, aby porównać ceny albo zebrać jak najwięcej pomysłów, które...
1647950379_szczepanski_PR_1.png

Prezes ZFPR: Agencje PR nie są obecne w spółkach Skarbu Państwa. Liczymy na powrót...

Automatyzacja treści i schyłek mediów opiniotwórczych to jedne z ważniejszych wyzwań, z którymi będzie się mierzyć branża public relations w przyszłym roku. Agencje PR liczą także na nowe zlecenia od spółek Skarbu Państwa. To sektor, w którym dziś nie jesteśmy...
2044790339_szczupak_sokol_raport.png

Biedronka najczęściej obecna w mediach spośród sieci handlowych. Głównie dzięki działaniom PR

Marka Biedronka w ciągu ostatnich 12 miesięcy była liderem działań z zakresu public relations. To już trzeci rok z rzędu. Zadecydowały o tym aktywne działania public relations, częstotliwość, jakość oraz zasięg opublikowanych informacji, które ukazały się dzięki komunikatom prasowym,...
alkohole

Alkohole w Polsce i na świecie

Podobnie jak przy wielu innych produktach, te powstające w Polsce nie zawsze są doceniane. Szkocka whisky czy francuski koniak są uznawane za alkohole wyrafinowane, o kilkusetletniej historii wytwarzania, podczas gdy rodzime wyroby traktuje się...

Rośnie rola PR w przedsiębiorstwach. Przyszłością branży jest budowanie długoterminowej reputacji firmy

Rośnie świadomość roli PR w przedsiębiorstwach, doceniana jest również jego skuteczność. Wyzwaniem dla całej branży jest budowanie nie tylko doraźnego wizerunku firmy, lecz także długoterminowej reputacji opartej na zaufaniu. Eksperci oceniają, że PR-owców czekają bardzo dobre lata...
Ole Hansen

Spadek zatrudnienia w Stanach Zjednoczonych przyczyną wzrostu cen złota

Zaskakująco słaby raport w sprawie zatrudnienia w sektorze pozarolniczym uzasadnił ostatnie zakupy złota Cena ropy ustabilizowała się w okolicach poziomu 50 USD za baryłkę Trwa wzrost w sektorze rolnym Ceny surowców w dalszym ciągu...
business-woman

Raport o Millenialsach: kobiety myślą o własnym biznesie

Tyle samo kobiet co mężczyn (74 proc.) z pokolenia Millenialsów myśli o założeniu własnego biznesu – wynika z badania wykonanego na zlecenie home.pl przez ARC Rynek i Opinia. Prawie połowa ankietowanych pań (46 proc.)...
praca

2 miliony i dużo więcej

Polski serwis rekrutacyjny GoldenLine przekroczył właśnie 2 miliony zarejestrowanych użytkowników. Co przyciąga osoby aktywne zawodowo do GoldenLine i dlaczego warto tam mieć swój profil? GoldenLine to największy serwis rekrutacyjno-społecznościowy posiadający rozwiązania dla osób  poszukujących pracy,...
cyber-crime-

Polskie banki coraz lepiej przygotowane na cyberzagrożenia

Jednym z najczęstszych celów ataku cyberprzestępców na całym świecie są instytucje finansowe. Mają tego świadomość także banki i firmy ubezpieczeniowe w Polsce, które z roku na rok są coraz lepiej przygotowane do walki z cyberzagrożeniami....
Krzysztof Terlikowski

Fundamentem silnej marki są prawdziwe wartości

– Fundamentem silnej marki są prawdziwe wartości: konkretna misja, wizja i odważna strategia. Silna marka wymaga pasji, cierpliwości, uwagi, wysiłku, poświęcenia i empatii – przekonuje Krzysztof Terlikowski, prezes firmy SEDAR S.A., produkującej Kurczaka Zagrodowego,...
konferencja

17 listopada rusza Advanced Threat Summit – forum cyberbezpieczeństwa biznesu

17 i 18 listopada 2015 r. w Warszawie odbędzie się dwudniowa konferencja Advanced Threat Summit, poświęcona najbardziej zaawansowanym zagrożeniom w cyberprzestrzeni dla biznesu. Ważnymi tematami tegorocznej edycji jest zastosowanie BigData  i analizy dużych zbiorów...

Firma konsultingowa Ecorys Polska przygotowuje się do działalności na rynku komercyjnym. Na razie świadczy...

Międzynarodowa firma doradczo-badawcza już teraz przygotowuje się na stopniowe wysychanie unijnego źródła w postaci funduszy europejskich, dzięki którym pozyskuje większość projektów. Firma zarówno za granicą, jak i w Polsce będzie starać się o więcej zleceń na rynkach...
Stadion Narodowy w Warszawie_widok z części biurowej na terenie obiektu

Zimowy Narodowy z międzynarodowymi nagrodami!

Projekt Zimowy Narodowy, największe Zimowe Miasteczko w Polsce, w ostatnim czasie został wyróżniony dwiema międzynarodowymi nagrodami. 28 września Testa Communications odebrała Ipra Golden World Awards 2015, a 14 października Zimowy Narodowy zdobył nagrodę Galaxy...
Jacek Konrad Dąbrowski, Starszy Specjalista ds. PR i Digital Marketingu Axence

Axence z nowym Specjalistą ds. PR i Digital Marketingu

Axence – producent profesjonalnego oprogramowania do kompleksowego monitorowania i zarządzania sieciami komputerowymi – wzmacnia dział marketingu produktów. Do zespołu dołączył Jacek Konrad Dąbrowski, który objął stanowisko Starszego Specjalisty ds. PR i Digital Marketingu. Będzie...
Łukasz Wójcik dyrektorem działu marketingu i PR firmy Mitsubishi Motors w Polsce

Łukasz Wójcik dyrektorem działu marketingu i PR firmy Mitsubishi Motors w Polsce

Polski oddział Mitsubishi Motors, powiększa się o nowy dział -marketingu i Public Relations. Nowo utworzony departament ma za zadanie wzmocnić wizerunek firmy Mitsubishi Motors w Polsce i pomóc w realizacji ambitnych planów sprzedażowych.  5. miejsce w...
Monika Tomsia,

Młodzi z szansą na staże w agencjach PR w Londynie, Pradze i Bukareszcie

Opracowanie dobrej strategii komunikacyjnej jest warunkiem powodzenia kampanii w mediach. To kluczowe zadanie, a jednocześnie najtrudniejsze, tym bardziej dla osób dopiero rozpoczynających pracę w tej branży. Stworzenie strategii komunikacyjnej podejmującej ważny społecznie temat będzie zadaniem dla początkujących w branży,...
Social Media i wybrane kanały społecznościowe

Social Media i wybrane kanały społecznościowe

Social media marketing: jest to (pl. marketing w mediach społecznościowych) - zjawisko polegające na zdobywaniu uwagi oraz generowaniu ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych. Do promocji marki wykorzystuje się takie portale społecznościowe jak Facebook,...
rp_5f6b6bdcd3_1916064038-burson-marsteller-ok.png

Odpowiedni lobbing w Brukseli może pomóc biznesowi. Polskie firmy są tam wciąż mało aktywne

Tylko 4,2 proc. polskich organizacji gospodarczych ma biuro w Brukseli. To niewiele, bo wśród niemieckich organizacji odsetek ten sięga ponad 44 proc. Tymczasem skuteczny lobbing w Brukseli może przynieść wiele korzyści biznesowi. Ponad 70 proc. prawodawstwa,...
rp_0bb462d54c_1690845835-IMM-reklama-OK.png

IMM: W I półroczu najwięcej na reklamę wydały koncerny farmaceutyczne. Duży budżet nie zawsze...

Firmy farmaceutyczne, branża spożywcza i sieci handlowe wydały najwięcej na reklamę w mediach tradycyjnych w I półroczu 2014 r. Każdy z tych sektorów przeznaczył na promocję ponad 1 mld zł. Wielki budżet kampanii reklamowej jednak nie zawsze przekładał się...
rp_d3d96b0493_1515820665-press-ranking.png

Rosną przychody agencji PR. Coraz ważniejsza komunikacja z blogerami

Po rekordowym dla agencji PR roku 2012 roku ubiegły okazał się znacznie trudniejszy. Liderzy rynku są jednak ci sami. Według rankingu branżowego miesięcznika „Press” największe przychody mają tak jak w ubiegłym roku trzy agencje: Partner of...
stopień wykorzystania materiałów video w public relations

Stopień wykorzystania materiałów video w public relations

Ponad 60% specjalistów ds. PR dołącza do informacji prasowych multimedia, jednak jedynie niecałe 20% z nich wykorzystuje materiały video. Eksperci od public relations bardziej więc ufają standardowym, statycznym formom przekazu, aniżeli bardziej dynamicznym komunikatom....
rp_d80570bad1_565088682-imm-opinie-ok.png

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” najbardziej opiniotwórczymi mediami dekady

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” to najczęściej cytowane, a zarazem najbardziej opiniotwórcze media ostatniej dekady – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. W rankingu rozgłośni radiowych zwyciężyła stacja RMF FM (szóste miejsce w ogólnym rankingu mediów), a wśród telewizji – TVN24...
ceo (3)

Outsourcing metodą na odciążenie firmy

Zlecanie zadań zewnętrznym podmiotom to jeden z istotnych elementów strategii zarządzania firmą. Z powodzeniem stosuje je wiele podmiotów gospodarczych: od najdrobniejszych, jednoosobowych firm począwszy, przez mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, na korporacjach skończywszy. Na...
rp_f55b708e3f_425683527-mercedes-car2go.png

Samochody jak Veturilo. System wypożyczalni Car2go może ruszyć w Warszawie jeszcze w tym roku

System Car2go, podobny do systemu wypożyczalni rowerów Veturilo, chce na warszawskie ulice wprowadzić Mercedes. Niewykluczone, że możliwość wypożyczenia auta na krótki czas pojawi się już w listopadzie tego roku. Trwają rozmowy z miastem. Dotyczą m.in. możliwości bezpłatnego...
facebook

Twórca Facebooka na szczycie listy najhojniejszych filantropów 2013 roku

Mark Zuckerberg wraz ze swoją żona Priscillą Chan przekazał on na cele charytatywne 18 milionów akcji portalu, których wartość szacuje się na ponad 970 milionów dolarów. O darowiznach małżeństwa Zuckerberów głośno było już wcześniej. Najmłodszy...
ceo (3)

Trendy w komunikacji firm technologicznych w Europie Środkowo-Wschodniej

Polskie oddziały globalnych koncernów technologicznych, odpowiedzialne za marketing i komunikację, działają w zupełnie odmienny sposób niż ich odpowiedniki w regionie Europy Środkowo - Wschodniej (CEE). Jest to jeden z wielu wniosków, które zostały zaobserwowane...
ceo (3)

Obsługa tłumaczeniowa eksporterów czyli jak komunikować się z zagranicznymi rynkami?

Coraz więcej firm stara się dotrzeć do zagranicznego odbiorcy. Dotyczy to nie tylko przedsiębiorstw, które planują otworzyć kolejną filię w nowym kraju, ale w zasadzie każdej firmy, która dostarcza produkty czy usługi ponad granicami...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

W 2016 r. przychody z zakupów przez Internet będą stanowiły aż jedną piątą całkowitej...

Łączne przychody 250 największych sieci handlowych na świecie przekroczyły w ubiegłym roku finansowym po raz pierwszy poziom czterech bilionów dolarów. Mimo gorszej sytuacji gospodarczej m.in. w Europie Zachodniej czy Japonii wiodący detaliści rozwijają swoją...

Ceramika Paradyż ma nowego Rzecznika Prasowego

Wraz z początkiem października Iwona Filipczak, dotychczasowy Kierownik Działu Kreacji i Ekspozycji w pionie marketingu Ceramiki Paradyż, obejmuje nowe stanowisko – menadżera ds. komunikacji oraz Rzecznika Prasowego Ceramiki Paradyż. Do obowiązków menadżera ds. komunikacji i...
Kraków Wawel

WSE w Krakowie stawia na edukację marketingową

Bazując na badaniach dotyczących zapotrzebowania na rynku pracy, Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie przygotowała na rok akademicki 2011/2012 siedem kierunków z zakresu reklamy i marketingu na poziomie licencjackim, magisterskim oraz...
Gothaer

Dorota Pietrzyk nowym dyrektorem Biura Marketingu i PR w PTU SA

Od 22 sierpnia br. obowiązki dyrektora Biura Marketingu i Public Relations oraz Rzecznika Prasowego w PTU SA objęła Pani Dorota Pietrzyk. Dorota Pietrzyk ukończyła Wydział Komunikacji i Mediów na Uniwersytet Paris III- Sorbonne Nouvelle. Ostatnio...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

dolar forex

Usługi w Europie rosną, przemysł słabnie. Amerykańska gospodarka spowalnia. EURUSD testuje...

Usługi w Europie radzą sobie dobrze. Gorzej jest z przemysłem. Tak przynajmniej wynika z opublikowanych wczoraj wstępnych wskaźników PMI. Te same dane dotyczące amerykańskiej...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Przemysł

Deloitte: Konsekwencje zmian klimatycznych zmuszają firmy do transformacji łańcuchów dostaw

Konsekwencje zmian klimatycznych będą stanowić jedno z wyzwań dla bezpieczeństwa łańcuchów dostaw w trakcie najbliższej dekady, twierdzi niemal co drugi przedstawiciel środkowoeuropejskich firm. Autorzy...