Marketingowe rewolucje branży nieruchomości

0

Chcesz wiedzieć, jakie najczęściej błędy popełniają firmy deweloperskie przy sprzedaży mieszkań? Zawsze chciałeś wykorzystać Internet w kampaniach marketingowych, ale nie wiedziałeś, jak się za to zabrać? Sprzedaż lokali spada w okresie rynkowej suszy i nie wiesz, jak odwrócić ten trend? Potrzebujesz prawdziwej marketingowej rewolucji.

Czy ceny mieszkań będą dalej spadać? Dowiedzieć się togo można chyba tylko będąc posiadaczem czarodziejskiej kuli. Z jednej strony podaż mieszkań w dużych miastach Polski wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie – według firmy doradczej REAS to do kupienia jest ok. 48 tys. lokali – a dane makroekonomiczne dotyczące rynku pracy i wynagrodzeń nie zachęcają do mieszkaniowych zakupów. Z drugiej, wskutek całej serii obniżek stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej mamy rekordowo tanie kredyty hipoteczne, a wchodzący w życie 1 stycznia 2014 r. wymóg 5 proc. wkładu własnego przy zaciąganiu takiego kredytu z pewnością sprawi, że Polacy na tegoroczną gwiazdkę rzucą się do kupowania mieszkań. Jedno jest pewne – niezależnie od tego czy ceny będą spadały czy rosły, na coraz bardziej konkurencyjnym pierwotnym rynku mieszkaniowym utrzymają się ci, którzy w czasach rynkowej suszy będą sprzedawać swoje mieszkania. A sprzedaż tak wyjątkowego towaru, jakim jest mieszkanie lub dom nie jest rzeczą łatwą. Z pomocą mogą przyjść nowe technologie i kanały sprzedaży, ale jak je efektywnie wykorzystać?

Odpowiedź na to pytanie będzie można poznać na pierwszej konferencji z cyklu „Marketingowe rewolucje branży nieruchomości”, którą firma Blue Ocean Media S.A. organizuje 3 grudnia 2013 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI. Program konferencji ułożony został według specjalnego klucza – jako przeanalizowanie krok po kroku całego procesu sprzedaży nieruchomości mieszkaniowych, od zaprojektowania produktu aż po obsługę posprzedażową. Uznani rynkowi eksperci i najlepsi specjaliści wskażą najczęściej popełniane błędy, podpowiedzą, jakie narzędzia marketingowe będą najbardziej odpowiednie do sprzedaży danego typu nieruchomości, zaznajomią z najnowszymi technologiami e-marketingu. Jeśli twoja firma buduje więcej niż sprzedaje, reklama w tradycyjnych mediach nie przynosi skutków, a na dodatek obawiasz się o rynek mieszkaniowy po wprowadzeniu przepisów nowej rekomendacji S – ta konferencja jest dla Ciebie.

Czytaj również:  Mateusz Grzesiak: Większość fałszywych newsów służy reklamie albo polityce. Walczyć z dezinformacją powinny media społecznościowe i sami internauci