7.6 C
Warsaw
niedziela, Kwiecień 21, 2019
Tagi Reklama

Tag: reklama

przyszłość nieruchomości technologia

Rynek reklamy w modelu programmatic czekają zmiany

W ubiegłym roku wdrożenie RODO rozpoczęło rewolucję na rynku reklamy internetowej. Dotyczy to także modelu programmatic, którego wciąż czeka szereg zmian. Co jeszcze wpłynie na jego kształt? Wprowadzenie unijnej dyrektywy o ochronie danych osobowych spowodowało...
sprzedaż e-commerce

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Działalność w branży e-commerce bez wsparcia marketingowego jest zwyczajnie mało efektywna, a przy tak dużej konkurencji na rynku nie można sobie na to pozwolić. Cztery najważniejsze obszary, o które trzeba zadbać to: sprowadzenie ruchu...
Simpact_E-Contenta_Team

Simpact inwestuje 1 mln zł w kobiecy AdTech’owy startup E-Contenta

E-Contenta, platforma dystrybucji treści reklamowych wpierana przez technologię AI, ogłosiła dziś inwestycję w wysokości miliona złotych od polskiego funduszu inwestycyjnego Simpact. Współpracując z markami takimi jak Whiskas czy PepsiCo a także z agencjami medialnymi MGroup...
marketing

9 narzędzi budowania lejka sprzedażowego

Wiele firm ma problem z generowaniem leadów, ale to nic nowego. Przyciąganie klientów zawsze było wyzwaniem. Dobra wiadomość jest taka, że dzięki najnowszym technologiom marketingowym mamy więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej. Pozyskiwanie większej liczby...

Pozycjonowanie stron – czy to się w ogóle opłaca?

Internet zapewnia nieograniczone możliwości, bo każdy ma szansę, by korzystnie zaprezentować swój biznes. Niezależnie od tego, czym się zajmujemy, jakie produkty bądź usługi oferujemy, dostajemy cały arsenał promocyjnych środków, żeby dotrzeć do potencjalnych klientów,...
8 na 10 internautów łączy oglądanie TV z przeglądaniem smartfona. Zjawisko to wykorzystują reklamodawcy

8 na 10 internautów łączy oglądanie TV z przeglądaniem smartfona. Zjawisko to wykorzystują reklamodawcy

Multiscreening, czyli jednoczesne korzystanie z kilku ekranów naraz, jest coraz popularniejszy wśród internautów i konsumentów mediów. Według badań Facebooka średnio 28 proc. czasu spędzanego na oglądaniu telewizji poświęcamy innemu urządzeniu. Najczęściej jest nim smartfon, na którym...
konferencja wykład raport komputer marketing

DIMAQ Voice po raz #4!

Zapraszamy na kolejnebezpłatne spotkania na temat digital marketingu z merytorycznym udziałem posiadaczy certyfikatów DIMAQ. To już czwarte spotkanie DIMAQ Voice, na którym będziemy poruszać aktualne tematy z zakresu digital marketingu. Prelekcje prowadzą najlepsi eksperci...
Google może kolejny raz zostać ukarany za łamanie RODO. Fundacja Panoptykon złożyła skargę za naruszenia ochrony danych osobowych

Google może kolejny raz zostać ukarany za łamanie RODO. Fundacja Panoptykon złożyła skargę za...

Na rynku reklamy behawioralnej co sekundę dochodzi do ogromnego wycieku danych osobowych, w tym wrażliwych informacji o naszym zdrowiu, seksualności, psychice czy poglądach politycznych – podkreśla Katarzyna Szymielewicz, prezeska Fundacji Panoptykon. Fundacja złożyła do Urzędu Ochrony...
komputer rekrutacja programista

Raport Meetrics: widoczność reklam online – Polska poprawia się na europejskim tle,

Firma Meetrics opublikowała kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już drugi kwartał z rzędu. Dzięki temu polski...
Tradycyjna reklama w odwrocie. Marki coraz chętniej korzystają z influencer marketingu

Tradycyjna reklama w odwrocie. Marki coraz chętniej korzystają z influencer marketingu

Influencer marketing to forma promocji, z której marki korzystają coraz chętniej. Platformy, które łączą influencerów i marki notują co roku kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Influencer marketing jest narzędziem, które sprawdza się w każdej branży, pozwala szybko zdobywać nowych...
galeria zakupy sklep

Promocje wciąż mocno działają na Polaków

Prawie połowa osób zrezygnowała z zakupu wybranego towaru pod wpływem krótkiej rozmowy z „tajemniczym klientem”, który wskazał, że ten sam produkt jest tańszy w pobliskim sklepie. Konsumenci najczęściej odkładali artykuły na półki w takich...
Polacy niechętnie polecają produkty i usługi w internecie. Bardziej angażują się w krytyczne komentarze

Polacy niechętnie polecają produkty i usługi w internecie. Bardziej angażują się w krytyczne komentarze

Poleceniami posługują się głównie blogerzy i liderzy opinii zaangażowani na forach czy w grupach tematycznych. Większość Polaków nie ma jednak potrzeby dzielenia się swoimi rekomendacjami w internecie. Jeżeli już, to ograniczają się do słowa „polecam” i krótkich, zwięzłych wypowiedzi....
agh studentka

Pokolenie Zet wie czego chce

Wchodzące na rynek pracy pokolenie Zet wie czego chce. 90 proc. planuje studia zgodne z własnymi kompetencjami, a 56 proc. zamierza pracować na własny rachunek - wynika z sondy internetowej “Badamy przedsiębiorczość młodych”, przeprowadzonej...
prezent

Świąteczne prezenty, imprezy – co można rozliczyć w kosztach?

Prezenty dla kontrahentów Przedsiębiorcy coraz częściej wręczają prezenty swoim kontrahentom. Wielu zastanawia się, w jaki sposób te koszty można rozliczyć w działalności gospodarczej. Warto podkreślić, że obecnie większość interpretacji i stanowisk sądów wskazuje na to, że...
myled

Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera

W trzecim kwartale 2018 sprzedaż cyfrowej reklamy zewnętrznej na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Jest to wzrost o 52,4% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co sprawia, że format ten staje...
galerai sklep

Zanim zapłacisz – Twój mózg już to kupił

Gdy myślimy o podejmowaniu decyzji o zakupie, wyobrażamy sobie skomplikowany proces polegający na analizie sytuacji, rozpatrywaniu alternatyw, sformułowaniu problemu decyzyjnego i wreszcie podjęciu ostatecznej decyzji. W rzeczywistości wiele procesów umysłowych przebiega nieświadomie, trochę bez...

Polscy konsumenci nie polegają na znanych markach. Tylko 28 proc. z nich uważa, że...

Dla 71 proc. konsumentów jakość produktu jest najważniejszym kryterium zakupowym. Choć niewiele wiedzą o procedurach certyfikacji, to robi na nich wrażenie informacja, że dany produkt został przebadany. Na drugim miejscu jest cena, decydująca dla 61 proc....
Mariusz Maksymiuk

Trendy, które ukształtują reklamę online w 2019

Nadszedł idealny czas na podsumowanie tego, co działo się w branży reklamowej oraz sprawdzenie, co będzie napędzało rynek w nadchodzącym roku. Które trendy z 2018 nie stracą popularności? Jakie nowości nas czekają? Na co...

W Polsce narasta konsumpcjonizm. Widać to szczególnie w Black Friday

Nasilający się konsumpcjonizm można zaobserwować najlepiej w okresie przedświątecznym – chociażby w Black Friday, czyli Czarny Piątek, kiedy obroty sklepów potrafią wzrosnąć nawet o kilkaset procent. W opozycji do nadmiernego kupowania i gromadzenia dóbr stoi Fair Trade, czyli...
gazetka promocyjna reklama

Prawie połowę kupujących FMCG denerwuje nadmiar reklam

Prawie połowa konsumentów z dużych miast nie jest zainteresowana reklamami lokalnych producentów. Blisko 40% nie chciałoby ich otrzymywać jeszcze więcej. Jeżeli już brakuje pewnych komunikatów, to głównie powinny one dotyczyć mięsa i wędlin – 29%,...
analiza

Dlaczego warto inwestować w obsługę klienta?

Skuteczna obsługa klienta to jedna z kluczowych kwestii w strategii biznesowej firmy. W dzisiejszych czasach szkolenia z obsługi klientów cieszą się coraz większym zainteresowaniem, a biorąc pod uwagę znaczenie kontaktu z klientem, pracodawcy mogą...
złote tarasy handel galeria

Podążając po śladach klienta – rosnąca rola analityki w branży handlowej

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SAS, Intel oraz Accenture Applied Intelligence, największą korzyścią wynikającą z wdrożenia rozwiązań z zakresu analityki w czasie rzeczywistym jest utrzymanie klientów (58% odpowiedzi). Kolejno ankietowani wskazywali lepsze zrozumienie...
REKLAMA STWORZONA PRZEZ SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ (9)

Nową generację Lexusa ES będzie promowała pierwsza w świecie reklama stworzona przez sztuczną inteligencję

Na zamówienie Lexusa powstał pierwszy w świecie film, którego scenariusz napisała sztuczna inteligencja 60-sekundowy film „Driven by Intuition” nakręcił laureat Oscara Kevin Macdonald Projekt, reklamujący w Europie nową generację Lexusa ES, podkreśla nowatorstwo...
Piąta edycja konferencji zakupowej PROCON-POLZAK (3)

5. jubileusz największej konferencji zakupowej w Polsce – PROCON/POLZAK 2018

Piąta, jubileuszowa edycja konferencji zakupowej PROCON/POLZAK zapisała się w historii polskiej społeczności zakupowej nie tylko rekordową frekwencją, ale również wystąpieniem legendy zakupów korporacyjnych – dr. Petera Kraljiča. Procure value – not costs Hasło przewodnie konferencji, odwoływało...
Anna Kacprzyk

Wideo online na pozycji lidera

Jak wynika z raportu Forrester, reklamodawcy do 2023 wydadzą na reklamę online aż 102,8 mld dolarów. Przewiduje się również, że udział wideo online za pięć lat wzrośnie z 21,2% do 34,3 % i tym...
wędliny mięso sklep

Jakość, ekologia czy cena? Trendy konsumenckie dla produktów regionalnych i lokalnych

Tylko nieliczni klienci z dużych miast nie mają potrzeby rozpoznawania tego, czy dany produkt jest lokalny – 12%. Natomiast 36% z nich poznaje taki towar już po opakowaniu. Z kolei łącznie ponad 60% ankietowanych...
black friday

Black Friday z każdym rokiem popularniejszy

Black Friday przypadający w tym roku na 23 listopada rozpocznie gorączkę zakupów trwającą aż do świąt Bożego Narodzenia. W Stanach Zjednoczonych to wieloletnia tradycja, ale Polacy też polubili promocje, z których coraz chętniej korzystają. Black...
studio filmowe media telewizja

W 2019 r. sektor rozrywki i mediów czeka transformacja technologiczna

Rosnąca konsumpcja treści na urządzeniach mobilnych, zwiększony popyt na usługi na życzenie oraz dynamiczny rozwój user-generated content to trendy, które zdominują sektor technologiczny w 2019 roku, przewiduje DataArt, globalna firma konsultingowa w sektorze technologicznym. W...
Paweł Treściński, Wiceprezes YieldRiser

Paweł Treściński o przyszłości modelu programmatic

Do końca przyszłego roku, Google zamierza przeznaczyć 60% wydatków z reklamy cyfrowej na programmatic. Według firmy badawczej Forrester, w ciągu kilku najbliższych lat wydatki na ten model zakupu powierzchni będą stanowiły większość budżetów marketingowych...
Polacy stworzyli algorytm do precyzyjnego targetowania reklam. Opracowany profil psychologiczny internauty zwiększy skuteczność reklam nawet o kilkadziesiąt procent

Polacy stworzyli algorytm do precyzyjnego targetowania reklam. Opracowany profil psychologiczny internauty zwiększy skuteczność reklam...

Każda aktywność w sieci pozostawia cyfrowe odciski palców. Algorytmy są w stanie je przetworzyć w precyzyjny profil psychologiczny każdego internauty. Polska firma zbudowała algorytm predykcyjny do przewidywania osobowości, wartości i preferencji wizualnych człowieka na podstawie śladów cyfrowych. Dzięki...

GORĄCY TEMAT

Unia Europejska

Poznaj EU(ro)sceptyków. Odliczanie do wyborów w UE

Lekko i wyraźnie EU(ro)sceptyczne i antyestablishmentowe partie mogą uzyskać od jednej czwartej do jednej trzeciej mandatów w nowym Parlamencie Europejskim (PE) według naszych prognoz...
Robert Nogacki Kancelaria Prawna Skarbiec

Prosta spółka akcyjna – najważniejsze informacje w pigułce

13 lutego 2019 r. do Sejmu wpłynął Rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy – Kodeks spółek handlowych oraz niektórych innych ustaw (druk 3236), powołujący...
e-pit administracja

Twój e-PIT – program Ministerstwa Finansów nie spełnił wszystkich oczekiwań

Polacy z roku na rok coraz chętniej rozliczają podatki przez internet, jednak rządowy program nie spełnił wszystkich oczekiwań. Ponad 65% podatników rozliczyło się poza...
mieszkania

W 2019 r. ceny mieszkań będą rosnąć, ale mniej dynamicznie

W najnowszym raporcie dotyczącym rynku mieszkaniowego eksperci Emmerson Evaluation wskazują, że 2018 był rokiem znacznych podwyżek – zarówno cen mieszkań, które w wielu lokalizacjach...

Co słychać na rynku jaj?

Przed nami Święta Wielkanocne, a wraz z nimi gorący okres dla producentów jaj. Ile zapłacimy za świąteczne jaja? Według danych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju...