Nowy dyrektor generalny i strategia Aldi Polska

0

Od sierpnia osobą odpowiedzialną za rozwój firmy ALDI w Polsce jest nowy dyrektor generalny Oktawian Torchała.

W związku z nową strategią oferujemy naszym klientom jeszcze więcej artykułów w najlepszych cenach – zwiększyliśmy asortyment do 1700 artykułów. To prawie dwukrotnie więcej niż wcześniej. Ofertę uzupełniają również międzynarodowe i krajowe marki, takie jak m.in. Nestlé, Coca Cola, Nivea, Pampers, Krakus, Danone, Żywiec Zdrój czy Hortex. Dodatkowo co tydzień klient może znaleźć w promocji ponad 100 produktów, zarówno spożywczych, jak i z oferty non-food.  Wszystkie te zmiany wprowadzane były w minionych miesiącach przez Oktawiana Torchałę we współpracy ze swoim poprzednikiem na stanowisku dyrektora generalnego, Nicolasem de Lope. Ten urodzony w Niemczech, ale mający polskie korzenie menadżer, cieszy się z wprowadzanych zmian ze względu na klientów, którzy doceniają nową strategię dyskontu.

Oktawian Torchała
Oktawian Torchała

Skupiamy się przede wszystkim na zapewnieniu klientom świeżych produktów: świeżego pieczywa, wypiekanego w naszych sklepach na miejscu kilka razy dziennie, świeżych owoców i warzyw, które podlegają stałej kontroli jakości, a także świeżego mięsa i ryb najwyższej jakości. Podobnie jak we wszystkich naszych działaniach kieruje nami główna zasada ALDI, czyli „wysoka jakość w dobrej cenie” – podkreśla nowy dyrektor.

Nowe doświadczenia zakupowe

ALDI Polska rozpoczął w tym roku modernizację swoich sklepów. Do końca roku ponad 50 z nich będzie mogło pochwalić się nowoczesnym, jasnym i przyjaznym wystrojem wnętrza. Centralnym punktem nowej koncepcji jest klient i jego potrzeby – zarówno pod kątem asortymentu, jak i doświadczenia zakupów. Wszystkie nowo otwierane, jak i przebudowane sklepy, charakteryzuje przejrzysta prezentacja towarów, szersze alejki między regałami, a także optymalne lokalizacje obiektów z dużą ilością darmowych miejsc parkingowych.
„Pomimo dużych zmian, zawsze kierowaliśmy się zasadą: najwyższa jakość
w najniższej cenie“ – podkreśla Oktawian Torchała. Modernizacja oraz proces otwierania nowych sklepów w całej Polsce będą kontynuowane. „Chcemy być po prostu najtańszą i najlepszą alternatywą dla klientów w całej Polsce“ – mówi menadżer.

Czytaj również:  Grupa Go Sport otrzymała wiążącą ofertę i rozpoczęła wyłączne negocjacje ze Sportmasterem. Dotyczą one sprzedaży polskiej spółki Go Sport

ALDI blisko ludzi

ALDI Polska chce być nie tylko najlepszym dyskontem w kraju, ale również najlepszym pracodawcą w branży. „Bez udziału naszych pracowników nie bylibyśmy w stanie oferować codziennie świeżych towarów, czy też bezkonkurencyjnych ofert w najniższych cenach”, oświadcza Oktawian Torchała.

Wszystko to nie dzieje się samo z siebie. „Potrzebujemy i doceniamy dobrych pracowników. To właśnie dlatego zaplanowaliśmy i przeprowadziliśmy podwyżki płac dla całego personelu sprzedaży” – zaznacza Torchała.