Artykuły o: Aldi

Aldi podnosi wynagrodzenia wszystkich pracowników średnio o 23%

Od stycznia 2024 roku ALDI zwiększa atrakcyjność zatrudnienia i wprowadza podwyżki na wszystkich stanowiskach w obszarze sprzedaży. Po zmianie...

Vollmart – hard dyskonty Brand Distribution Group zdobywają polski rynek

Sieć nowoczesnych hard dyskontów Vollmart, należąca do Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group, rozszerza działalność na rodzimym rynku. Aktywnie...

ALDI kontynuuje rozwój w Polsce i podsumowuje rok 2022 w liczbach

Wzrost przychodów netto ze sprzedaży towarów i materiałów o ponad 35% w porównaniu do roku ubiegłego, jednoczesny wzrost wydatków...

Octavian Preda wiceprezesem ALDI w Polsce

Octavian Preda stanowisko V-ce CEO ALDI w Polsce objął 1 maja 2023. Preda będzie wspierał Prezesa Zarządu Wojciecha Łubieńskiego...

Rynek spożywczy 2023 – czy czeka nas koniec osiedlowych sklepów?

Według najnowszego raportu zaprezentowanego przez PRM – przygotowanego na zlecenie Eurocash – rynek spożywczy w Polsce urośnie do 440...

GfK: Polacy podczas zakupów coraz częściej sięgają po marki własne

Marki własne na przestrzeni ostatnich lat mocno zyskują na znaczeniu – stanowią już ponad 20 proc. sprzedaży koszyka FMCG,...

Podsumowanie III kw. 2022 r. na polskim rynku magazynowym

Od początku lipca do końca września 2022 r. polski rynek magazynowy powiększył się o 1,2 mln mkw. – jest...

Badanie ruchu w dyskontach: Biedronka utrzymuje pozycję lidera. Netto z dwucyfrowym wzrostem

Zmienia się układ sił na rynku dyskontów. Netto z największym wzrostem liczby unikalnych klientów. Biedronka we wrześniu wygenerowała...

Zmienia się układ sił na rynku dyskontów. Netto i Aldi z największym wzrostem liczby unikalnych klientów

Spada lojalność konsumentów, ale za to rośnie liczba wizyt. Dyskonty wracają do stanu sprzed pandemii Netto i Aldi...

Analiza ruchu w dyskontach: Netto i Aldi zyskują kosztem Biedronki i Lidla. Wzrosty są mocno dwucyfrowe

Według monitoringu zachowań ponad 443 tys. konsumentów, w lipcu w porównaniu do czerwca br. spadł ruch we wszystkich dyskontach....

Polacy podążają bardziej za promocją niż za szyldem sklepu

Polacy częściej niż rok temu robią zakupy w dyskontach. Ale są wobec nich coraz mniej lojalni. Biedronka znowu liderem....

Intenson: ponad 30 mln zł przychodu w 2021 roku i 8 mln zł w I kwartale 2022 r.

Intenson SA (wcześniej: Intenson Europe), producent zdrowej żywności, suplementów diety i innowacyjnych produktów spożywczych, działający na rynku już ponad...