Testy gier decydują o sukcesie i milionach użytkowników

Z punktu widzenia dewelopera, tworzenie gry w stylu Pokemon Go jest dużym wyzwaniem. Proces tworzenia aplikacji nie jest skomplikowany i czasochłonny, lecz aplikacja musi zostać bardzo dobrze przetestowana.

– Testy muszą zostać przeprowadzone na dziesiątkach tysięcy osób, jeżeli chcemy by gra miała miliony użytkowników – powiedział serwisowi eNewsroom.pl Jakub Pieczykolan, prezes zarządu QubicGames

QubicGames planuje stworzenie marki globalnej, rozpoznawalnej w Stanach Zjednoczonych, Europie i Azji. Na naszej najnowszej produkcji – Robonauts – jesteśmy w stanie zaobserwować, że zmierzamy w dobrym kierunku. Gra wejdzie do sprzedaży w 2017 roku i będzie dostępna na urządzenia mobilne, PC, konsolę Playstaiton 4 oraz Nintendo 3DS. Chcemy tworzyć tytuły bardzo zaawansowane technologicznie, tak jak np. Pokemon Go.

Oczywiście technologia naszych produkcji będzie odmienna od tej, którą obserwujemy grając w tytuł firmy Niantic. Nie widzę szansy stworzenia gry o rozszerzonej rzeczywistości, która nie zawiera Pokemonów, a odniosłaby taki sukces jak Pokemon Go – podsumował Pieczykolan.