Kamila Wójcik objęła stanowisko dyrektor sprzedaży w dziale Laundry & Home Care (środki do prania i czystości) w Henkel Polska. Będzie odpowiadała za zarządzanie sprzedażą między innymi takich marek jak Persil, Clin, Bref czy Silan oraz pracą ponad 150 osobowego zespołu.
Kamila Wójcik dołączyła do zespołu firmy Henkel Polska po 6-letniej pracy w firmie Johnson&Johnson, gdzie między innymi stała na czele działu sprzedaży. Wcześniej przez 11 lat pracowała w firmie PepsiCo, stopniowo awansując w strukturach działu sprzedaży tej firmy.
– Rozpoczynam swoją przygodę w Henklu z wielkim entuzjazmem. Praca w Dziale Sprzedaży jest dla mnie czymś więcej niż tylko dążeniem do osiągnięcia jak największych zysków – to przede wszystkim wiara w firmę i każdy jej produkt. Dział Sprzedaży to również zespół zaangażowanych osób, którzy dla mnie stanowią kluczowy zasób firmy. To od nich zależy finalny efekt działań, zadowoleni Klienci i Konsumenci. Dzięki ich pracy budujemy długoletnią lojalność wobec firmy i naszych marek. Taka jest moja filozofia, którą mam nadzieję wdrożyć również w pracy dla firmy Henkel – mówi Kamila Wójcik.
Nowa dyrektor sprzedaży jest absolwentką wydziału zarządzania Akademii Ekonomicznej
w Poznaniu. Jest mężatką i ma dwoje synów w wieku 10 i 13 lat. Prywatnie fascynują ją kwiaty a także zamki i pałace Dolnego Śląska.