Z dniem 1 września 2023 r. Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektora marketingu w dziale Henkel Consumer Brands w polskim oddziale firmy. Jest to nowo utworzone stanowisko, które swoim zakresem odpowiedzialności obejmie całe portfolio marek...
Kiril Marinov, dyrektor zarządzający działu Henkel Beauty Care w polskim oddziale firmy, 1 października 2022 r. przejął dodatkowo obowiązki dyrektora zarządzającego działu Laundry&Home Care. Sprawując obie funkcje, jest odpowiedzialny za przeprowadzenie w Polsce procesu...
Z dniem 1.04.2021 r. Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektora działu Digital & ECommerce. Jest to dział, który właśnie został utworzony w strukturach sektora biznesowego Laundry & Home Care (środki do prania i czystości) w...
Veli Dincel został mianowany dyrektorem zarządzającym działu Laundry & Home Care (środki do prania i czystości) w polskim oddziale firmy Henkel. Na nowym stanowisku odpowiada za wyniki sprzedaży oraz działania marketingowe wszystkich marek detergentowych...
Z dniem 1 stycznia 2019 r. Aleksandra Gawlas-Wilińska objęła stanowisko dyrektor marketingu w dziale Laundry & Home Care (środki do prania
i czystości) w polskim oddziale firmy Henkel.
Aleksandra Gawlas-Wilińska związana jest z firmą Henkel...
Wzrost przychodów ze sprzedaży do 5,037 mld euro; wzrost w ujęciu organicznym o 2,7%
Wzrost zysku operacyjnego EBIT* o 3,3%, do 926 mln euro
Dalszy wzrost marży EBIT* – o 40 p.b.,...
Kamila Wójcik objęła stanowisko dyrektor sprzedaży w dziale Laundry & Home Care (środki do prania i czystości) w Henkel Polska. Będzie odpowiadała za zarządzanie sprzedażą między innymi takich marek jak Persil, Clin, Bref czy...
Z prognoz demograficznych wynika, że osoby 50+ będą coraz liczniejszą grupą pracowników. Będą tworzyć zespoły razem z przedstawicielami pokoleń X,Y i Z, z których każde ma całkiem odmienne oczekiwania i podejście do pracy. Duże zróżnicowanie pracowników, dotyczące również...
Większość Polaków to wymagający konsumenci, którzy są gotowi zapłacić więcej za produkty lepszej jakości – wynika z badania Shopper Study na zlecenie firmy Henkel. Coraz chętniej kupujemy takie towary, które służą dłużej i lepiej. Tylko...
Blisko 93 proc. kobiet uważa, że ich sytuacja na rynku pracy jest trudniejsza niż mężczyzn – wynika z badania TNS Polska. Choć większość przyznaje, że się poprawia, to problemem wciąż pozostaje powrót do pracy po...
Badanie TNS Polska na zlecenie Henkel Polska przeprowadzone podczas
VII Kongresu Kobiet pokazało, że sytuacja kobiet na rynku pracy jest niezadowalająca. Ponad 90 procent respondentek badania uważa, że kobiety mają trudniej niż mężczyźni, a trzy...
Etyka w biznesie jest bardzo ważna dla najmłodszego pokolenia pracowników. Młodzi ludzie – tzw. pokolenie Y – od swoich pracodawców oczekują przede wszystkim szacunku dla pracowników i partnerów biznesowych, uczciwości i transparentności. Od bezpośredniego...
Tomáš Alföldi został mianowany dyrektorem zarządzającym działu Beauty Care Henkel Polska. Na nowym stanowisku, kierując całym biznesem kosmetycznym Henkla w Polsce, odpowiada za działania marketingowe i wyniki sprzedaży takich henklowskich marek kosmetycznych jak Schwarzkopf,...
Firma Oponiarska Dębica S.A., z wielkością eksportu wynoszącą ponad 88 proc. całości wartości sprzedaży w 2013 roku, należy do grona największych polskich eksporterów, według rankingu „Lista 500” przygotowanego przez dziennik „Rzeczpospolita”. Spółka w ostatnich...
Bezrobocie wśród kobiet jest wyższe niż wśród mężczyzn – wynika z badania Instytutu Filozofii i Socjologii PAN. Wśród ogółu bezrobotnych bez pracy jest podobna liczba mężczyzn i kobiet, ale już w grupie osób długotrwale bezrobotnych kobiety stanowią 60...
Trwa napięta walka o przyszłość TikToka w Stanach Zjednoczonych, gdzie planowany na najbliższą niedzielę zakaz aplikacji może wpłynąć na miliony użytkowników oraz reklamodawców. Decyzja...
Rok 2024 miał być przełomowy dla deregulacji w Polsce, jednak rzeczywistość okazała się daleka od oczekiwań. Rząd zapowiadał intensywne działania w tym obszarze, ale...
Przełom roku to czas refleksji, prognoz i przewidywań. Eksperci Uniwersytetu SWPS z różnych dziedzin zapowiadają, co przyniesie nam nadchodzący rok. W polskiej polityce najważniejszym...