7.5 C
Warszawa
środa, 8 kwietnia, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Konsumenci coraz częściej są skłonni wydawać pieniądze na transmisję wideo online. Jak pokazuje badanie Deloitte „Digital Democracy Survey”, prawie połowa (49 proc.) konsumentów w Stanach Zjednoczonych subskrybuje płatne usługi transmisji strumieniowej. Co trzeci przedstawiciel pokolenia Z i Y (milenialsi) przyznaje, że serwisy społecznościowe są dla nich głównym źródłem informacji,...
Zaledwie 30 proc. szefów polskich firm korzysta z LinkedIna, a swój profil na Twitterze ma tylko 5 proc. z nich – wynika z sierpniowego raportu ECCO International Communications Network. Prezesi nie dostrzegają jeszcze, że profesjonalne korzystanie z mediów społecznościowych może poprawić wizerunek i notowania firmy. Wzorem do naśladowania są pod tym względem Francuzi – wśród...
Klienci postrzegają marki polskich banków jako trzykrotnie słabsze od marek samochodowych i ponad dwukrotnie słabsze od marek telekomów. Z analizy firmy doradczej Deloitte „Siła marek kategorii bankowej” wynika, że w wyborze produktu bankowego klienci kierują się przede wszystkim ceną, jednak są skłonni zapłacić więcej bankowi o silnej marce. Banki,...
Foresight kulturowy to przewidywanie nadchodzących zmian w wartościach, aspiracjach oraz wzorcach konsumpcji związanych z kulturą dnia codziennego. Jak wynika z najnowszego raportu „Foresight Kulturowy 2025”, przygotowanego przez zespół Stratosfera by Deloitte, w przeciągu najbliższych 5-10 lat najmocniejszy wpływ na przekaz marketingowy i relacje z konsumentami będą miały: akcentowanie dbałości o środowisko,...
Co sądzą Polacy o reklamie alkoholu,  sprzedaży w Internecie lub reglamentacji obszarów jego sprzedaży? Ogólnopolskie badania opinii społecznej na temat opinii Polaków o promocji i sprzedaży alkoholu* oraz najnowsze doniesienia z branży winiarskiej  zostały przedstawione na corocznej konferencji prasowej ZP Polska Rada Winiarstwa pt.: „Głos Polaków w sprawie wina”....
Sytuacja na rynku reklamowym wymusza zmiany w działających na nim agencjach. Przestają one być podwykonawcami, których zadaniem jest prosta promocja danego produktu czy usługi, a stają się dostawcą kontentu, który zainteresuje odbiorców. Warunkiem skutecznego dotarcia do klientów jest nie tylko ciekawa treść. Powinna ona być także użyteczna i dopasowana do zainteresowań odbiorcy. – Rynek reklamy...

NAJCIEKAWSZE INFORMACJE

EULER HERMES

Rynki wschodzące: Jak walczyć z covid19 nie mając narzędzi i środków...

0
Rynki wschodzące (RW) odnotowały rekordowe odpływy kapitałowe w ciągu ostatnich kilku tygodni, co pociągnęło za sobą bardzo mocną deprecjację ich walut oraz wyzwoliło ograniczenia...

KOMENTARZE WALUTOWE

EULER HERMES

Rynki wschodzące: Jak walczyć z covid19 nie mając narzędzi i środków EBC i innych...

0
Rynki wschodzące (RW) odnotowały rekordowe odpływy kapitałowe w ciągu ostatnich kilku tygodni, co pociągnęło za sobą bardzo mocną deprecjację ich walut oraz wyzwoliło ograniczenia...
Maciej Przygórzewski, główny analityk Walutomat i Internetowykantor.pl

Złoty znów odrabia straty. Kolejne dobre dni na giełdach

Po ostatnich stratach znów kilka lepszych dni dla polskiej waluty. W dalszym ciągu jednak polska waluta jest na bardzo wysokich poziomach i nie zanosi...

GIEŁDA I INWESTYCJE

GPW

Pierwszy wirtualny debiut na GPW – SimFabric wchodzi na rynek NewConnect

0
Na rynku NewConnect zadebiutowały akcje producenta gier SimFabric Wartość wprowadzonych akcji wyniosła 17,5 mln złotych* SimFabric jest 378. Spółką notowaną na NewConnect oraz...

TRENDY BIZNESOWE

Antykryzysowe minimum Szymona Hołowni

0
Przyjęta przez Sejm tzw. „Tarcza Antykryzysowa” jest dziurawa i niewystarczająca. Boleśnie przekonują się o tym przedsiębiorcy, którzy muszą dziś zawieszać lub wręcz zamykać swoją...
notebook msi laptop

Praca zdalna: jakie prawa i obowiązki mają pracownik i pracodawca

0
W przyjętej przez rząd „Ustawie o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych” (tzw....
Szymon Hołownia

Antykryzysowe minimum Szymona Hołowni

0
Przyjęta przez Sejm tzw. „Tarcza Antykryzysowa” jest dziurawa i niewystarczająca. Boleśnie przekonują się o tym przedsiębiorcy, którzy muszą dziś zawieszać lub wręcz zamykać swoją...
sklep zakupy handel

Sklepy redukują godziny pracy. Kupujemy więcej, ale coraz rzadziej

0
W wyniku ograniczeń spowodowanych epidemią koronawirusa, w małych sklepach zaobserwowano wzrost obrotów oraz wartości średniego paragonu. Niestety, równolegle wiele z nich zaczęło borykać się...
Dr Przemysław Kwiecień, główny ekonomista X-Trade Brokers

Jak bardzo koronawirus zainfekuje gospodarkę? Jak dotkliwa będzie recesja w Polsce?

0
Bezrobocie może wzrosnąć do 15 proc., a dynamika PKB do ujemnej wartości 6 proc. To są jednak czarne scenariusze. Jakie scenariusze uważane są za...