Merlin.pl zwiększa asortyment i rozwija sieć punktów odbioru

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Sklep internetowy Merlin.pl poszerza swoją ofertę o nowe działy produktowe – Moda oraz Wszystko dla zwierząt. Dzięki systematycznemu zwiększaniu asortymentu, klienci Merlin.pl mogą już wybierać spośród ponad 400 tys. produktów. Równolegle e-sklep rozwija usługi związane z logistyką zamówień.

Dział Moda w Merlin.pl to obecnie ponad 60 tys. produktów znanych marek odzieżowych i obuwniczych tj. Tommy Hilfiger, Ecco czy Clarks. Asortyment będzie jednak sukcesywnie rozwijany – do końca roku klienci mogą się spodziewać powiększenia produktów z działu Moda o ok. 150%.

Drugą nową kategorią produktów w Merlin.pl są artykuły dla domowych pupili, a wśród nich taki asortyment, jak: karma, akcesoria, środki pielęgnacyjne, zabawki. Kupujący mogą wybierać spośród niemal 70 marek, m.in. Royal Canin, Eukanuba, Felix czy Selecta. Obecnie w ofercie jednego z najstarszych sklepów internetowych znajduje się również m.in. elektronika, sprzęt RTV/AGD, asortyment z działu sport i turystyka, kosmetyki, zegarki i biżuteria, gry czy oferty z działu Kultura (książki, film, muzyka), od których zaczynał Merlin.pl.

– Kontynuujemy strategię rozwoju sklepu jako multistore’u sukcesywnie zwiększając liczbę dostępnych produktów oraz działów.mówi Marcin Zduńczyk, dyrektor sprzedaży i marketingu w Merlin.pl. Dzięki udostępnieniu nowych kategorii we wrześniu, asortyment sklepu zwiększył się aż o 20%, a tym samym klienci mogą wybierać spośród ponad 400 tys. produktów. W najbliższych miesiącach zakładamy konsekwentne poszerzanie naszej oferty o nowe działydodaje Marcin Zduńczyk.

Rośnie popularność bezpłatnych punktów odbioru

Merlin.pl rozwija również sieć stacjonarnych punktów odbioru zamówień. W sierpniu, m.in. w Szczecinie i Wrocławiu, zostały uruchomione nowe punkty zlokalizowane
w sklepach partnerskiej sieci Małpka Express, dzięki czemu obecnie funkcjonuje już ich blisko 160.

Nasze punkty znajdują się w dobrze skomunikowanych miejscach, łatwo dostępnych w drodze do domu lub pracy informuje Waldemar Rybarczyk, Dyrektor Pionu Operacyjnego Merlin.pl. Nie wszyscy kupujący przez Internet chcą korzystać z dostawy kurierskiej lub poczty, gdyż wygodniej jest im odebrać zamówienie na własną rękę, w dogodnym czasie i miejscu. Ważne jest również, że wybierając odbiór własny, nie ponosimy kosztów dostawy i mamy też możliwość zapłaty na miejscu, kartą lub gotówkądodaje W. Rybarczyk.

Dzięki dynamicznej ekspansji i promocji tej formy bezpłatnego odbioru, zaledwie w ciągu 3 miesięcy (porównanie stanu z maja do sierpnia) liczba paczek odbieranych w sieci Małpka Express wzrosła ośmiokrotnie. Natomiast w porównaniu do stanu sprzed pół roku, do punktów odbioru Merlin.pl w sieci Małpka Express wysyła się obecnie aż 16 razy więcej zamówień.

Nowe punkty odbioru stacjonarnego powstają również we współpracy z siecią Kolporter. Obecnie działa już niemal 30 takich punktów zlokalizowanych na terenie Warszawy, kolejne zostaną uruchomione w najbliższym czasie również w Lublinie.

Równolegle z rozwojem stacjonarnych punktów odbioru trwają testy własnej dostawy kurierskiej pod nazwą Kurier Merlina – zamiast standardowych kilkunastu zł za tego typu usługę, klienci płacą jedyne 4,99 zł. Obecnie z Kuriera Merlina korzystają zamawiający z terenu Warszawy i Poznania.

Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane dla konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Polecane

Wiadomości

Jak skutecznie przeprowadzić migrację sklepu internetowego i uniknąć problemów?

Migracja sklepu internetowego to proces, który może przynieść wiele...

Smartlink Partners dołącza do akcjonariatu DistrictORG Inc, globalnego CampusuAI

Fundusz Smartlink Partners inwestuje w holding DistrictORG Inc., założony...

Monika Sypczuk obejmuje stanowisko CEO w firmie BIDads

Monika Sypczuk, doświadczona ekspertka w obszarze zarządzania złożonymi procesami...

Piotr Ruszowski przechodzi z Mondial Assistance do zarządów TUiR Allianz Polska i TU Allianz Życie

Piotr Ruszowski, obecnie dyrektor generalny Mondial Assistance, zostanie powołany...

Agnieszka Krupa nowym dyrektorem zarządzającym Allianz Partners Polska

Agnieszka Krupa zastąpi Piotra Ruszowskiego na stanowisku dyrektora zarządzającego...

Cło na import chińskiego e-commerce wyśle logistykę na morze i do magazynów

W 2024 r. UE zaimportowała 4,6 mld tanich paczek...

ORLEN: rekordowy rok sprzedaży małego LNG

W 2024 roku Grupa ORLEN dostarczyła do klientów blisko...

E-commerce sukcesywnie odbiera ruch galeriom i centrom handlowym

Ruch w centrach i galeriach handlowych spadł w zeszłym...
Coś dla Ciebie

Wybrane kategorie