Redan zwiększył sprzedaż w sierpniu o 10,8 proc. do 46,6 mln zł

ceo (3)

Odzieżowa Grupa Redan poinformowała o dwucyfrowym wzroście sprzedaży w sierpniu. Od początku roku sprzedaż wzrosła o 7,6 proc rdr do 307,8 mln zł.

Do wysokiej dynamiki sprzedaży w sierpniu przyczyniła się głównie dyskontowa część biznesu, czyli siec sklepów Textilmarket. W ostatnim miesiącu wypracowała ona 25,3 mln zł, co oznacza wzrost o 19 proc. Po ośmiu miesiącach sprzedaż wyniosła 166,8 mln zł i była wyższa od ubiegłorocznej o 15 proc.

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w sierpniu 2014 r. wyniosła 21,3 mln zł i była wyższa o 2,2 proc. od osiągniętej w sierpniu 2013r. Sprzedaż po 8 miesiącach br. wyniosła 141,0 mln zł, co oznacza taki sam poziom, jak w analogicznym okresie roku poprzedzającego.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec sierpnia wyniosła 104,2 tys. mkw., co oznacza wzrost o 4 proc. w odniesieniu do sierpnia 2013.

Sieć Textilmarket na koniec sierpnia składała się z 299 sklepów własnych o łącznej powierzchni 64,3 tys. mkw., o ponad 5 proc. wyższej niż na koniec sierpnia 2013, a punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec sierpnia 2014 r. miały łączną powierzchnię 39,9 tys. mkw., tj. były na poziomie o niecałe 2 proc. wyższym niż w sierpniu 2013.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w sierpniu 2014 r. osiągnęła poziom 2,6 mln zł i wzrosła o 19,3 proc. w porównaniu do sierpnia 2013. W ujęciu narastającym za 8 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale e-commerce wyniosła 19,4 mln zł i wzrosła o ponad 11 proc. rdr.