Trzy powody, dla których warto dodawać krówki reklamowe do zamówień Twoich klientów

krówki

Krówki to słodkie, kruche na zewnątrz i ciągnące się w środku cukierki, które wielu z nas przypominają dzieciństwo. Dziś są to wręcz kultowe słodycze, które przeżywają swoją drugą młodość. Co więcej, ze zwykłych łakoci zmieniły się w reklamowe gadżety wykorzystywane przez niejedno przedsiębiorstwo. Marki zaczęły dodawać je bowiem do wysyłanych zamówień. Dlaczego? Przedstawiamy trzy powody, dla których firmy decydują się na ten krok, ale zanim do nich przejdziemy, kilka ważnych informacji dotyczących krówek.

Krówki reklamowe z logo – gdzie je kupić?

Krówka reklamowa to nie zwykły cukierek, to nośnik informacji o firmie, przypomnienie klientowi, że istniejemy, jesteśmy i że spełnimy jego potrzeby w najlepszy możliwy sposób. Krówki reklamowe powinny być cukierkami najwyższej jakości, podobnie jak nasze usługi. Tylko jakość sprawi, że słodki gadżet będzie wizytówką naszej firmy i skuteczną zachętą, by klient do nas wrócił. Właśnie dlatego nie możemy pozwolić sobie na wpadkę.

Cukrówki reklamowe to słodkie cukierki, które stworzone zostały z myślą o wydarzeniach biznesowych, eventach, promocjach, ale także o tym, by wskoczyć wraz z zamówieniem do pudełka, w którym wysyłamy towar do klienta i pełnić funkcję miłej niespodzianki. Takie gesty ze strony dostawców są szczególnie ważne w e‑commerce, ponieważ coraz więcej sklepów internetowych stara się, by w przesyłkach znalazło się coś więcej niż tylko złożone przez klienta zamówienie — personalizowane krówki reklamowe to doskonały pomysł, by wyróżnić się na tle konkurencji.

Słodycze reklamowe krówki – słodki upominek dla klientów

Sprzedaż w internecie wymaga odpowiedniego podejścia do klientów i wyjątkowego traktowania ich. Wygrywają te firmy, które zawsze są o krok przed konkurencją, które wiedzą, co oznacza best customer experience, które traktują klientów jak przyjaciół. Dodawanie drobnych upominków do paczek jest jednym z działań marketingowych, które mają wpływ na to, jak nasza marka odbierana jest przez innych. Poniżej podajemy trzy powody, dla których warto dodawać krówki reklamowe do wysyłanych zamówień.

  1. Krówki to słodki upominek, który będzie dobrze kojarzył się klientowi z naszą marką. Wrzucenie kilku, a nawet kilkunastu, w przypadku większych zamówień, krówek do paczki z towarem, pozwala nam pokazać klientowi, że jesteśmy wdzięczni za to, że wybrał nasz sklep. To małe podziękowanie, dodatkowo słodkie i smakowite.
  2. Krówka reklamowa może być dodatkowym nośnikiem informacji. Wewnątrz papierka możemy nadrukować kod rabatowy na kolejne zamówienie. Aby mieć pewność, że klient dostrzeże kod, możemy w liście z podziękowaniem za zamówienie poinformować go, że w każdej krówce znajduje się rabat na kolejne zamówienie. Na każdym papierku może to być inny rodzaj bonifikaty. Dzięki temu klient może skorzystać ze zniżki, darmowej wysyłki lub otrzymać tańszy produkt gratis przy większym zamówieniu od określonej kwoty.
  3. Krówka może pełnić funkcję wypełniacza pudełka. Nie, to nie jest żart. Załóżmy, że wysyłamy klientowi małe rzeczy, takie jak długopisy, kosmetyki, biżuterię. Zamiast pchać do pudełka kolejne rolki folii, warto wsypać trochę krówek na dno, włożyć przedmiot i wypełnić pozostałą przestrzeń kolejnymi krówkami. Otwierająca paczkę osoba, będzie się czuła, jakby miała do czynienia z prezentem pełnym niesamowitości. Takie drobiazgi sprawiają, że obdarowany czuje się naprawdę wyjątkowo.krówkiKrówki reklamowe dostępne na stronie Cukrowki.pl.

    Krówka reklamowa znajdzie wiele zastosowań marketingowych. Warto sięgać po ten słodki gadżet, szczególnie gdy prowadzimy sklep internetowy. Możemy przygotować małe woreczki z krówkami, które będziemy wrzucać do każdej paczki niezależnie od wartości zamówienia, ale też możemy dawać je wybranym klientom. To, w jaki sposób je wykorzystamy, ogranicza jedynie nasza wyobraźnia. Warto spróbować i zobaczyć, jakie efekty przyniesie wybrana przez nas strategia marketingowa.