Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Obsługa klienta

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: obsługa klienta

System CRM

System CRM w firmie i jego funkcje ułatwiające prowadzenie biznesu

Poszukiwanie nowych rozwiązań i dróg kontaktów z klientami jest ogromnie ważne. Dlaczego? Otóż budowanie długotrwałej więzi z klientem daje każdej firmie wymierne korzyści. Działanie w oparciu o zaawansowane narzędzia umożliwiające budowanie trwałej relacji pomiędzy...
e-commerce sklep internetowy

Buty Nike w sklepie Adidasa? Markowe sklepy zmieniają się w marketplacy’y

Rynek e-commerce, czyli handlu w internecie dostał potężny pandemiczny zastrzyk. To jedna z tych branż, która mogła liczyć na zwiększone zyski, bo obostrzenia ograniczyły działalność sklepów stacjonarnych. Jednak nie wystarczy tylko umieścić produkty na...
biuro biura

Biura typu flex biznesem o wartości 13 miliardów dolarów do 2025 roku. Operatorzy koncentrują...

COVID-19 całkowicie przedefiniował znaczenie biura, a firmy mają dużo do myślenia, jeśli chodzi o znalezienie odpowiedniej lokalizacji dla swoich pracowników. Firmy coraz częściej zwracają się w stronę elastycznych biur. Według raportu Coworking Space Global...
e commerce handel

43% Polaków zamierza wydać w 2021 r. na zakupy online więcej niż w poprzednim...

Pomiędzy 2019 i 2020 r. sprzedaż dóbr online w Polsce zwiększyła się o 35%. W 2020 r. kanał online osiągnął 14% udział w wartości sprzedaży detalicznej, a średnioroczny wzrost e-handlu w kolejnych latach będzie...
cv rekrutacja

Firmy znowu zaczęły szukać pracowników. Pracodawcy myślą już o okresie po pandemii

Od stycznia do marca br. na Pracuj.pl zamieszczono o 48% więcej ofert pracy niż rok wcześniej. W przypadku serwisu OLX liczba takich ogłoszeń wzrosła o przeszło 11%, a w portalu Praca.pl spadła o 4%....
firma praca

Jak usprawnić komunikację z klientami?

Prowadzenie sklepu internetowego to dziś nie lada wyzwanie. Przedsiębiorcy codziennie stają przed masą wyzwań związanych z dynamicznymi i czasem zaskakującymi zmianami na rynku. Pandemia wymusiła na nas szybsze przeniesienie swojego interesu do sieci. Ci,...
FPP MAREK KOWALSKI

Potrzebne wsparcie dla 35 tysięcy górników

Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) wskazuje, że niezbędne jest jak najszybsze uruchomienie programu transformacji regionu śląskiego. Rząd za pośrednictwem dedykowanych podmiotów powinien zapewnić pożyczki na rozpoczęcie działalności z możliwością umorzenia, wsparcie szkoleniowe i doradcze. Program dedykowany...
piłka nożna sport

Współczesna gra: Jak cyfrowa transformacja przyczyni się do sukcesu klubów piłkarskich na boisku i...

Wypełnione po brzegi stadiony w dniu meczu, kolejki na treningi drużynowe i wycieczki śladami klubowych legend - wszystko to jednoczy społeczności fanów klubów sportowych na całym świecie. Kiedy natomiast emocje po strzelonym golu słabną...
kobieta

Kobieta na rynku pracy – jak zmienił się rynek pracy dla kobiet od momentu...

HR, handel, obsługa klienta, marketing i część stanowisk w IT - to tutaj w ciągu minionego roku kobiety najczęściej znajdowały zatrudnienie. Najtrudniej było im natomiast znaleźć pracę w obszarach szczególnie dotkniętych przez pandemię, czyli...
ailleron

Rekordowe zyski Grupy Ailleron

Grupa Ailleron zanotowała w 2020 r. rekordowe wyniki finansowe. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnęły ponad 156 mln zł (+11 proc. r/r), EBITDA wzrosła o 91 proc. do 23,8 mln zł a zysk operacyjny wzrósł...
Uruchomienie polskiej domeny przez Amazona pobudzi rynek e-handlu. Nie spowoduje jednak rewolucji

Uruchomienie polskiej domeny przez Amazona pobudzi rynek e-handlu. Nie spowoduje jednak rewolucji

Witryna Amazon.pl stanie się faktem. 27 stycznia amerykański gigant oficjalnie ogłosił zamiar otwarcia polskiej strony. Powinno to pozytywnie odcisnąć się na rozwoju polskiego rynku sklepów internetowych i przynieść korzyści zarówno kupującym, jak i sprzedającym – oceniają...
Bolt

Bolt ogłasza plany ekspansji w regionie Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej

Bolt Franchise to program, który ma na celu zapewnić niedrogie, wygodne i odpowiedzialne usługi transportu miejskiego i dostaw dla większej liczby klientek i klientów na całym świecie. Pozwoli on przyspieszyć rozwój platformy Bolt poprzez ekspansję...
2020 – 2021

Prezesi polskich spółek technologicznych podsumowują 2020 r. i przewidują nadchodzące zmiany w 4 branżach...

Technologie stają się w coraz większym stopniu kluczową częścią strategii biznesowych w organizacjach różnej wielkości i przekroju branż. COVID-19 pokazał prawdziwą wartość innowacyjnych rozwiązań i spółek operujących w obszarze IT, które jako jedne z...
Rafał Nachyna

Kogo szukali pracodawcy w 2020 roku? Które branże rekrutowały najczęściej?

542 593 – tyle ofert zatrudnienia zamieścili pracodawcy na Pracuj.pl w 2020 roku. Minione 12 miesięcy upłynęło na rynku pracy pod kątem wyzwań i trudności powodowanych przez pandemię koronawirusa, co szczególnie odbijało się na...
Jakie trzy funkcje VoIP usprawnia komunikacje w Twoim biurze

Jakie trzy funkcje VoIP usprawnią komunikację w Twoim biurze?

Obsługiwanie klientów i sprawna komunikacja wewnątrz firmy są podstawą dla jej wydajnego funkcjonowania. Centrala VoIP pozwala usprawnić przepływ informacji w strukturach firmy oraz szybciej obsługiwać klientów. Jej wyjątkowe funkcje - jak kolejkowanie połączeń, interaktywne...
salesforce H&M

Trendy w usługach finansowych w 2020 roku

W raporcie Salesforce Research – Trends in Financial Services – przedstawiono wyniki dwóch badań przeprowadzonych wśród liderów usług finansowych na całym świecie, które miały miejsce w dwóch kluczowych momentach: bezpośrednio przed pandemią i ponownie...
salesforce H&M

Jak sztuczna inteligencja i nowe technologie pomagają w cyfrowej transformacji?

Jak nowoczesne technologie - w tym SI - pomogą przeprowadzić biznes przez proces transformacji cyfrowej? Technologia jest miarą postępu w społeczeństwie. To, w jaki sposób wykorzystujemy ją do poprawy jakości naszego życia i całego ludzkiego...
pracownik praca koronawirus

Ochrona zdrowia i rozwój umiejętności – benefity, których chcą pracownicy

Jakie benefity w trakcie pandemii są najbardziej pożądane przez pracowników? To prywatna opieka medyczna oraz rozwiązania związane ze szkoleniami i rozwojem. Respondenci badania ManpowerGroup i HRlink, wybierając trzy kluczowe świadczenia, wskazali również dodatkowe dni...
Sklep internetowy… na telefonie Z aplikacją mobilną Sky-Shop

Sklep internetowy… na telefonie? Z aplikacją mobilną Sky-Shop to możliwe

Sklepy internetowe to wygoda. Możliwość dokonywania zakupów z dowolnego miejsca na świecie. Z dowolnego urządzenia. Dlaczego wszystkie te korzyści miałyby dotyczyć tylko klientów e-sklepów? Na szczęście tak nie jest. Ta mobilność i dostępność może być...
kosmetyczka

Prowadzenie salonu kosmetycznego – jak zacząć?

Mimo że salonów kosmetycznych jest na rynku wiele, zapotrzebowanie na tego rodzaju usługi ciągle rośnie. Rzecz jasna, zawód kosmetyczki nie jest dla każdego, jeśli jednak czujesz, że odnajdziesz się w tej roli, wystarczy zbadać...
Rafał Nachyna

Rynek Pracy Specjalistów Q1-Q3. Kogo szukali pracodawcy?

Między styczniem i wrześniem pracodawcy zamieścili na Pracuj.pl 391 010 ofert pracy. Największą popularnością między I i III kwartałem 2020 cieszyli się handlowcy (33% ofert), specjaliści obsługi klienta (18%), eksperci IT (14%) i finansiści...
goldfish in cart – e-commerce concept

Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągają do e-sklepów

Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klienta pozostaje kluczowym czynnikiem przyciągającym konsumentów. W dobie cyfryzacji zmieniają się jednak oczekiwania i potrzeby. Klienci 4.0 są bardziej...
e-commerce hadnel sklep online zakupy

Alkohol przez Internet? Sprzedawcy powinni się przygotować!

O umożliwieniu w Polsce sprzedaży alkoholu przez Internet mówiło się od dawna. Jednak dopiero sytuacja związana z pandemią sprawiła, że grupa posłów złożyła w Sejmie projekt ustawy w tej sprawie. Jeśli zostanie przyjęty, już...
firma pracownik praca

95 proc. firm z powodu pandemii zmieniło priorytety technologiczne. Innowacje pozwolą wyjść z kryzysu...

Jeszcze nigdy nacisk na osoby zarządzające działami IT na całym świecie nie był większy niż w czasie pandemii. To od ekspertów technologicznych zależy, czy firmy poradzą sobie z kryzysem wywołanym przez koronawirusa. Aż 81 proc. z nich twierdzi, że...
Hasła reklamowe układane przez roboty bardziej chwytliwe niż te wymyślone przez człowieka. Marketingowcy sięgają po sztuczną inteligencję

Hasła reklamowe układane przez roboty bardziej chwytliwe niż te wymyślone przez człowieka. Marketingowcy sięgają...

Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą...
Sztuczna inteligencja pomaga podejmować szybkie i trafne decyzje biznesowe. Dzięki temu firmom łatwiej wyprzedzić konkurencję

Sztuczna inteligencja pomaga podejmować szybkie i trafne decyzje biznesowe. Dzięki temu firmom łatwiej wyprzedzić...

Narzędzia bazujące na big data, sztucznej inteligencji czy uczeniu maszynowym są coraz chętniej wykorzystywane przez polskie firmy. Pozwalają na uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku, ponieważ pomagają przewidywać zachowania rynkowe. Najnowsze technologie można wdrożyć w firmie m.in....
Mateusz Macierzyński, menedżer ds. systemów ITS w firmie Konica Minolta

Jak sztuczna inteligencja pomaga nam pracować

Sztuczna inteligencja jest w stanie zrewolucjonizować niemal każdy obszar biznesu. Jej wykorzystanie w przedsiębiorstwie pozwala odciążyć pracowników z nużących obowiązków oraz poprawiać jakość życia. Dla wielu firm jednym ze strategicznych priorytetów rozwoju na najbliższe...
80 proc. klientów deklaruje gotowość do zakupu auta online. Wciąż jednak decydująca jest wizyta w salonie sprzedaży

80 proc. klientów deklaruje gotowość do zakupu auta online. Wciąż jednak decydująca jest wizyta...

Branżę motoryzacyjną napędzają nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, algorytmy, automatyzacja czy elektromobilność. Zakup samochodu wciąż jednak pozostaje domeną tradycyjnego kanału sprzedaży. To wizyta w salonie samochodowym najczęściej decyduje o wyborze danego modelu, wyposażenia, ale też...
Urząd Skarbowy

Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUS

Blisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% – wynika z Badania Polskiej Mikroprzedsiębiorczości przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia...
rekrutacja

Kogo szukali pracodawcy w I półroczu 2019? Raport Rynek Pracy Specjalistów

W I półroczu 2019 firmy zamieściły na Pracuj.pl 295 257 ofert ogłoszeń – o 1,4% więcej, niż przed rokiem. To historyczny rekord w tym okresie. W raporcie oprócz danych o specjalizacjach, branżach i województwach...
Peter Balazsik

Czy crowdsourcing to przyszłość rekrutacji?

Crowdsourcing to pojęcie, które w świecie opartym na Internecie i gospodarce współdzielenia jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Na tym właśnie fenomenie budują swoją potęgę takie platformy jak Uber czy AirBnB. Siłę internetowego tłumu wykorzystuje...
analizy raporty

Małe firmy kontra wielkie przedsiębiorstwa – gdzie możemy liczyć na lepszą obsługę klienta?

Zadowoleni klienci są kluczem do sukcesu każdego biznesu, niezależnie od tego, czy chodzi o małą firmę czy międzynarodowego giganta. Cel zawsze jest taki sam, ale drogi do jego osiągnięcia mogą się różnić. To, co...
fxgmmainlogo

Co wyróżnia brokera FXGM?

Znalezienie odpowiedniego brokera bywa kluczowe, jeśli chcemy zadbać o nasze inwestycje. Najlepiej wybrać spółkę, która posiada licencję od dawna i jest ceniona na rynku. Takim brokerem jest FXGM, który działa od 2012 roku i wciąż...
mieszkania na wynajem

Narasta patologia z prowizjami dla pośredników nieruchomości

Wielu agentów oczekuje płatności w wysokości minimum 2,5% ceny domu czy mieszkania. Jednak stawki dla sprzedających są zróżnicowane. Niekiedy wynoszą zaledwie 0,5%, co branża negatywnie odbiera. Można też zapłacić 5% i nie będzie to...
korporacja biuro biurowiec

Jaka przyszłość czeka SCC w Polsce?

Ilość miejsc pracy z centrach usług wspólnych w Polsce corocznie zwiększa się, w 2018 r. zapewniając zatrudnienie 279 tys. osób. Gwarantuje to naszemu krajowi pozycję niekwestionowanego lidera w regionie CEE. Co jeszcze można ulepszyć,...
Peter Balazsik_konferencja prasowa

Uber branży rekrutacyjnej właśnie nadjeżdża: od tej chwili każdy może zarabiać na rekrutacji

Powszechnie wiadomo, że relacje i znajomości są na wagę złota. Od tej chwili jednak każdy może naprawdę zarabiać, pomagając przyjaciołom i znajomym w znalezieniu pracy. Polski rynek pracy stale się rozwija i jest obecnie...
Centrum Biurowe Neptun Gdańsk Deloitte

Jakich pracowników na Pomorzu brakuje najbardziej?

Deficyt kadrowy na Pomorzu sięga 8700 wolnych wakatów, które czekają na obsadzenie. Jednocześnie jak wynika z raportu firmy rekrutacyjnej Antal – ponad 60% kandydatów w regionie nie szuka aktywnie pracy, ale z chęcią odpowiada...
call centre

Aż 7 na 10 firm zwiększa wydatki na jakość obsługi klienta

Ostatnie międzynarodowe badanie rynku przeprowadzone przez firmę Salesforce pokazuje rosnące znaczenie obsługi klienta dla utrzymania wysokiej konkurencyjności firm. W tym obszarze działalności przedsiębiorstwa na potęgę inwestują w sztuczną inteligencję i jednocześnie w rozwój tych...
komputer rekrutacja programista

Jakich pracowników szukali rekruterzy w I kwartale 2019 roku?

Już na początku 2019 roku pracodawcy rozpoczęli intensywne poszukiwania nowych pracowników do swoich zespołów. Jednym ze skutecznych sposobów dotarcia do kandydata jest metoda direct search, czyli bezpośredni kontakt z potencjalnym pracownikiem. W I kwartale...
Rafał Nachyna

Rynek Pracy Specjalistów Q1 2019. Rekrutacja na rynku wciąż mocna

W I kwartale 2019 firmy zamieściły na Pracuj.pl 152 576 ofert zatrudnienia - o 4% więcej, niż przed rokiem. Rekrutacja online cieszyła się niesłabnącym zainteresowaniem - mimo prognoz części ekspertów, dotyczących mniejszej aktywności pracodawców...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

bitcoin kryptowaluty

Już jutro halving Bitcoina! Czego się spodziewać?

Już jutro, w sobotę, 20 kwietnia prawdopodobnie około godziny 6:00 czasu polskiego będzie miał miejsce czwarty w historii halving Bitcoina. To ważne dla rynku...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
centrum handlowe, sklep, handel

Handel detaliczny: inflacja i rosnące koszty to wciąż główne problemy, ale...

Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...