Wygląd placówki, zachowanie personelu czy atrakcyjność samej oferty – to niektóre czynniki, które decydują o poziomie satysfakcji klienta. Z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi wynika, że wskaźnik zadowolenia klientów nieznacznie się obniżył i wynosi 77 proc.,...
Ubiegły rok był bardzo udany dla polskiej branży leasingowej, a dobra kondycja sektora przełożyła się na aktywność firm na rynku pracy. Pracodawcy, także w tym roku zapowiadają dalszy wzrost zatrudnienia, a kluczowymi kompetencjami pożądanymi...
15 proc. światowych firm zwiększy wydatki na digital, a 25 proc. zmniejszy je i zostanie z tyłu stawki – wynika z przewidywań Forrestera. Mimo to, wydatki na rynku IT mają wzrosnąć o ponad 3 proc....
Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt z firmą. Ponadto kluczowe jest zapewnienie zgodności działań w świecie restrykcyjnych przepisów...
Nowe Centrum Obsługi Klienta w Katowicach będzie obsługiwać klientów Honeywell w całej Europie, zapewni usługi na światowym poziomie
Centrum pokieruje Polak z dużym doświadczeniem w sektorze technologicznym
Honeywell (spółka notowana na...
To konsument wybiera dziś dogodny dla niego sposób komunikacji z marką. Niezależnie od kanału, oczekuje kompetentnej i szybkiej odpowiedzi. Dla firm oznacza to konieczność bycia dostępnym 24 godziny na dobę – czy są w...
W styczniu 2019 za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymały 25 324 osoby posiadające profil zawodowy w serwisie GoldenLine. Najczęściej poszukiwani byli specjaliści z obszarów: IT - rozwój oprogramowania, Inżynieria, Finanse/Ekonomia, Produkcja oraz...
Analityka lokalizacyjna przestaje być kojarzona z niszowym rozwiązaniem opartym o statyczną mapę. Obecne rozwiązania z obszaru location analytics to coraz częściej pełnoprawne platformy analityczne służące do przetwarzania dużych zbiorów danych (nie tylko przestrzennych). Dostęp...
W 2018 roku pracodawcy zamieścili na Pracuj.pl 571 804 ofert pracy - o ponad 7% więcej niż rok wcześniej. To drugi rok z rzędu, w którym liczba ogłoszeń przekroczyła pół miliona. Nadal najczęściej poszukiwano...
2018 rok upłynął pod znakiem rekordowo niskiego bezrobocia. W wielu branżach znalezienie odpowiedniego kandydata było dla pracodawców wyzwaniem. Aby zrekrutować pracowników, rekruterzy korzystali z szerokiego wachlarza narzędzi - od ogłoszeń i usług rekrutacyjnych po...
Czterocyfrowe podwyżki co roku? W niektórych branżach to już praktycznie standard. Sprawdziliśmy, które zawody gwarantują największy i najbardziej dynamiczny wzrost wynagrodzeń.
Według ostatnich danych Głównego Urzędu Statystycznego, średnia płaca wzrosła w listopadzie 2018 roku o...
Wszystko, co czeka nas w social media w tym roku jest konsekwencją tego, co zdarzyło się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Wydarzenia, które miały miejsce w 2018 sprawiły, że zaufanie internautów do marek w...
Nawet kilkuset kandydatów w ubiegłym roku stawało do walki w rekrutacji na stanowiska młodszego specjalisty ds. administracji. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszyły się oferty pracy w działach HR jako konsultant lub młodszy konsultant ds. rekrutacji....
W listopadzie 2018 za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymało 27 931 osób posiadających profil zawodowy w serwisie GoldenLine. Najczęściej poszukiwani byli specjaliści z obszarów: IT - rozwój oprogramowania, Inżynieria, Sprzedaż, Produkcja oraz Finanse/Ekonomia....
Za jaką kwotę można kupić zaufanie? Bardzo trudno to wycenić, nieco łatwiej określić ile można stracić na jego braku. Przez 2,5 roku firma Accenture badała jak spadają przychody firmy, gdy spada do niej zaufanie....
Jak wynika z danych SAS, ponad 72% organizacji na całym świecie wykorzystuje sztuczną inteligencję w jednym lub kilku obszarach działalności biznesowej. Dzieje się tak, gdyż AI sprawia, że technologia jest w stanie szybciej i...
Skuteczna obsługa klienta to jedna z kluczowych kwestii w strategii biznesowej firmy. W dzisiejszych czasach szkolenia z obsługi klientów cieszą się coraz większym zainteresowaniem, a biorąc pod uwagę znaczenie kontaktu z klientem, pracodawcy mogą...
Połączenie wideo klientów z prawdziwym konsultantem może znacząco poprawić wyniki sprzedażowe firm działających w sektorze e-commerce. Dzięki rozwiązaniu zaprojektowanemu przez polski start-up podczas połączenia będzie można nie tylko dopytać o produkt czy wyjaśnić wątpliwości, lecz także uzyskać pomoc w wypełnieniu...
Sprzedaż w sezonie świątecznym może stanowić aż dwie trzecie rocznego dochodu małej firmy. W swoim najnowszym raporcie, PayPal przedstawia wskazówki, jak przedłużyć świąteczny sukces.
Dwie trzecie kupujących online deklaruje, że zrealizuje płatność tylko...
W III kwartale 2018 firmy zamieściły na Pracuj.pl aż 148 172 ofert pracy – o 10,6% więcej niż przed rokiem. W rankingu najczęściej poszukiwanych specjalizacji tradycyjnie królują specjaliści ds. handlu i sprzedaży. Co jednak...
Liczba profili zawodowych na GoldenLine systematycznie rośnie - w tym tygodniu przekroczyła już 2,7 mln. W ciągu ostatniego roku w serwisie zarejestrowało się niemal 222 tys. nowych użytkowników. Profil założony w serwisie umożliwia kandydatom...
Direct search, czyli metoda bezpośredniego dotarcia do kandydata, staje się niezbędnikiem w pracy rekrutera. Umożliwia samodzielne wyszukanie kandydatów, których pozyskanie jest wyzwaniem na aktualnym rynku pracownika. W tym celu pracodawcy korzystają z Wyszukiwarki Kandydatów...
Umiejętność współpracy, dobrej organizacji czasu pracy i komunikacji to kompetencje miękkie pracowników najbardziej pożądane przez polskich pracodawców – potwierdzają badania przeprowadzone przez ManpowerGroup. Zdolność współpracy najbardziej doceniają firmy z Polski północnej, o komunikacji mówią...
TAURON zbuduje szerokopasmową sieć dostępu do internetu w siedmiu regionach południowej Polski w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC).
Spółka przedstawiła szczegóły swojego zaangażowania w program rozwoju dostępu do szerokopasmowego internetu podczas konferencji dotyczącej POPC...
W badaniu firmy Walker z 2013 r. przewidywano, że do 2020 r. głównym czynnikiem sukcesu przedsiębiorstw będzie obsługa klienta, która w tym aspekcie prześcignie cenę i produkt. Mimo że większość przedsiębiorstw i marketerów już od kilku...
Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze...
Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do internetowego handlu. Sam e-commerce przekształca się już w smart-commerce. Wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz stosowanie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości pozwala na dokładne dopasowanie oferty do potrzeb klienta. Nowe technologie mogą pomóc zbudować...
W okresie wakacyjnym rekrutacje nie zwalniają tempa - w lipcu br. za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymało 42 149 osób posiadających profil zawodowy na GoldenLine. Poszukiwani byli głównie specjaliści z obszarów: IT...
Nowe technologie zmieniają oblicze obsługi klienta. Już teraz co trzecia firma oferująca usługi w internecie ma samodzielne boty, które mogą odpowiadać na proste pytania. Firma Gartner szacuje, że do 2021 r. wykorzystanie sztucznej inteligencji w systemach...
Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte i czerwone kartki klienci dają...
Machine learning to obecnie jeden z najczęściej pojawiających się terminów w świecie technologicznym. I mimo, że koncepcja uczenia maszynowego jest znana od dawna, to dopiero rozwój technologiczny ostatnich lat spowodował, że zyskała ona na...
W maju br. za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymało 43 158 osób posiadających profil zawodowy na GoldenLine. Poszukiwani byli głównie specjaliści z obszarów: IT - rozwój oprogramowania, Inżynieria, Finanse/Ekonomia, Sprzedaż. Po raz...
Aż 51 proc. światowej populacji ma dostęp do internetu, a kupujący w sieci wydali w 2017 roku 2,3 biliona dolarów. Dane te ilustrują nie tylko ogromny potencjał i dynamikę rynku, ale też rosnącą konkurencję. Zrozumienie potrzeb e-konsumentów,...
W segmencie firm B2B nastawienie na klienta jest ważniejsze niż w segmencie dóbr konsumenckich (B2C). Aż 4 na 5 firm zajmujących się produkcją uważa, że wprowadzanie personalizowanych usług pomoże w przyszłości rozwijać biznes. Najnowszy...
Dane z raportu „Global Digital 2018” opublikowanego przez organizację We Are Social i firmę Hoosuite® wskazują, że już ponad połowa globalnej populacji posiada dostęp do Internetu. Aż 2/3 ludzi na świecie ma w ręku telefon...
Polskie Forum HR, członek Konfederacji Lewiatan, podsumowało wyniki branży agencji zatrudnienia w 2017 roku. Upłynął on pod znakiem spadku liczby pracowników tymczasowych oraz rosnącego zainteresowania pracodawców usługami rekrutacji stałych.
Ubiegły rok był pełen wyzwań. Nowelizacja...
Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku. Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji...
W lutym br. za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymało 49 310 osób posiadających profil zawodowy na GoldenLine. Poszukiwani byli głównie specjaliści z obszarów IT - rozwój oprogramowania, Finanse/Ekonomia, Inżynieria, Sprzedaż oraz Obsługa...
Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą...
CEE M&A Awards to ceremonia wręczenia nagród w celu uznania doskonałości w sektorze M&A w regionie CEE. Nagrody zostaną wręczone firmom i osobom, które wykazały najlepszy ogólny wynik w ciągu ostatniego roku. Wyróżnienia są...
Kontrasty na rynku złota są w tym momencie widoczne jak nigdy wcześniej. Dopiero co notowane były historyczne szczyty na poziomie nieco powyżej 2430 dolarów...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...