Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Obsługa klienta

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: obsługa klienta

Spada wskaźnik zadowolenia klientów z jakości obsługi. Powodem może być pogarszająca się sytuacja na rynku pracy

Spada wskaźnik zadowolenia klientów z jakości obsługi. Powodem może być pogarszająca się sytuacja na...

Wygląd placówki, zachowanie personelu czy atrakcyjność samej oferty – to niektóre czynniki, które decydują o poziomie satysfakcji klienta. Z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi wynika, że wskaźnik zadowolenia klientów nieznacznie się obniżył i wynosi 77 proc.,...
Magdalena Różańska - Michael Page Poland

Aktualne stawki wynagrodzeń w sektorze leasingu

Ubiegły rok był bardzo udany dla polskiej branży leasingowej, a dobra kondycja sektora przełożyła się na aktywność firm na rynku pracy. Pracodawcy, także w tym roku zapowiadają dalszy wzrost zatrudnienia, a kluczowymi kompetencjami pożądanymi...
Michał Grams, Współzałożyciel i Prezes Zarządu TogetherData

Michał Grams: Główne trendy w Sztucznej Inteligencji

15 proc. światowych firm zwiększy wydatki na digital, a 25 proc. zmniejszy je i zostanie z tyłu stawki – wynika z przewidywań Forrestera. Mimo to, wydatki na rynku IT mają wzrosnąć o ponad 3 proc....
marketing

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt z firmą. Ponadto kluczowe jest zapewnienie zgodności działań w świecie restrykcyjnych przepisów...
biuro recepcja

Honeywell otwiera biuro w Katowicach

Nowe Centrum Obsługi Klienta w Katowicach będzie obsługiwać klientów Honeywell w całej Europie, zapewni usługi na światowym poziomie Centrum pokieruje Polak z dużym doświadczeniem w sektorze technologicznym Honeywell (spółka notowana na...
program do PIT

Tam gdzie konsument, tam i marka

To konsument wybiera dziś dogodny dla niego sposób komunikacji z marką. Niezależnie od kanału, oczekuje kompetentnej i szybkiej odpowiedzi. Dla firm oznacza to konieczność bycia dostępnym 24 godziny na dobę – czy są w...
komputer rekrutacja programista

Jacy pracownicy byli poszukiwani w styczniu 2019 roku? Raport GoldenLine

W styczniu 2019 za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymały 25 324 osoby posiadające profil zawodowy w serwisie GoldenLine. Najczęściej poszukiwani byli specjaliści z obszarów: IT - rozwój oprogramowania, Inżynieria, Finanse/Ekonomia, Produkcja oraz...
lokalizacja urbanizacja

7 obszarów, gdzie analityka lokalizacyjna wspiera pracę CEO

Analityka lokalizacyjna przestaje być kojarzona z niszowym rozwiązaniem opartym o statyczną mapę. Obecne rozwiązania z obszaru location analytics to coraz częściej pełnoprawne platformy analityczne służące do przetwarzania dużych zbiorów danych (nie tylko przestrzennych). Dostęp...
Rafał Nachyna

Rynek Pracy Specjalistów 2018. Kogo szukali pracodawcy?

W 2018 roku pracodawcy zamieścili na Pracuj.pl 571 804 ofert pracy - o ponad 7% więcej niż rok wcześniej. To drugi rok z rzędu, w którym liczba ogłoszeń przekroczyła pół miliona. Nadal najczęściej poszukiwano...
rekrutacja

Jakich kandydatów szukali rekruterzy w 2018 roku? Raport GoldenLine

2018 rok upłynął pod znakiem rekordowo niskiego bezrobocia. W wielu branżach znalezienie odpowiedniego kandydata było dla pracodawców wyzwaniem. Aby zrekrutować pracowników, rekruterzy korzystali z szerokiego wachlarza narzędzi - od ogłoszeń i usług rekrutacyjnych po...
pracownik

W tych branżach pensje rosną najszybciej

Czterocyfrowe podwyżki co roku? W niektórych branżach to już praktycznie standard. Sprawdziliśmy, które zawody gwarantują największy i najbardziej dynamiczny wzrost wynagrodzeń. Według ostatnich danych Głównego Urzędu Statystycznego, średnia płaca wzrosła w listopadzie 2018 roku o...
social media

Wyzwania w komunikacji marek w social media na 2019 rok

Wszystko, co czeka nas w social media w tym roku jest konsekwencją tego, co zdarzyło się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Wydarzenia, które miały miejsce w 2018 sprawiły, że zaufanie internautów do marek w...
rekrutacja

Na jakie stanowiska najczęściej aplikowali Polacy w 2018 roku?

Nawet kilkuset kandydatów w ubiegłym roku stawało do walki w rekrutacji na stanowiska młodszego specjalisty ds. administracji. Nie mniejszym zainteresowaniem cieszyły się oferty pracy w działach HR jako konsultant lub młodszy konsultant ds. rekrutacji....
Jak skutecznie zrekrutować dobrego menedżera – fot.

Jacy pracownicy byli poszukiwani w listopadzie 2018 roku? Raport GoldenLine

W listopadzie 2018 za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymało 27 931 osób posiadających profil zawodowy w serwisie GoldenLine. Najczęściej poszukiwani byli specjaliści z obszarów: IT - rozwój oprogramowania, Inżynieria, Sprzedaż, Produkcja oraz Finanse/Ekonomia....
biuro firma biznes

Firmy straciły aż 180 mld dolarów z powodu utraty reputacji

Za jaką kwotę można kupić zaufanie? Bardzo trudno to wycenić, nieco łatwiej określić ile można stracić na jego braku. Przez 2,5 roku firma Accenture badała jak spadają przychody firmy, gdy spada do niej zaufanie....
sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja wpływa na coraz więcej aspektów naszego życia

Jak wynika z danych SAS, ponad 72% organizacji na całym świecie wykorzystuje sztuczną inteligencję w jednym lub kilku obszarach działalności biznesowej. Dzieje się tak, gdyż AI sprawia, że technologia jest w stanie szybciej i...
analiza

Dlaczego warto inwestować w obsługę klienta?

Skuteczna obsługa klienta to jedna z kluczowych kwestii w strategii biznesowej firmy. W dzisiejszych czasach szkolenia z obsługi klientów cieszą się coraz większym zainteresowaniem, a biorąc pod uwagę znaczenie kontaktu z klientem, pracodawcy mogą...
Przemek Kuśmierek, prezes zarządu Grupy Migam

Rozmowy wideo z konsultantami w czasie rzeczywistym to przyszłość e-handlu. Interaktywne call center może...

Połączenie wideo klientów z prawdziwym konsultantem może znacząco poprawić wyniki sprzedażowe firm działających w sektorze e-commerce. Dzięki rozwiązaniu zaprojektowanemu przez polski start-up podczas połączenia będzie można nie tylko dopytać o produkt czy wyjaśnić wątpliwości, lecz także uzyskać pomoc w wypełnieniu...
ecommerce

Jak przygotować e-sklep na sezon świąteczny?

Sprzedaż w sezonie świątecznym może stanowić aż dwie trzecie rocznego dochodu małej firmy. W swoim najnowszym raporcie, PayPal przedstawia wskazówki, jak przedłużyć świąteczny sukces. Dwie trzecie kupujących online deklaruje, że zrealizuje płatność tylko...
Raport_pixabay

Rynek Pracy Specjalistów Q3 2018. Handlowcy w centrum uwagi

W III kwartale 2018 firmy zamieściły na Pracuj.pl aż 148 172 ofert pracy – o 10,6% więcej niż przed rokiem. W rankingu najczęściej poszukiwanych specjalizacji tradycyjnie królują specjaliści ds. handlu i sprzedaży. Co jednak...
zarzadzanie-menedzer-manager

Liczba profili zawodowych na GoldenLine przekroczyła 2,7 mln

Liczba profili zawodowych na GoldenLine systematycznie rośnie - w tym tygodniu przekroczyła już 2,7 mln. W ciągu ostatniego roku w serwisie zarejestrowało się niemal 222 tys. nowych użytkowników. Profil założony w serwisie umożliwia kandydatom...
rekrutacja

Jacy pracownicy byli poszukiwani w III kwartale 2018 roku?

Direct search, czyli metoda bezpośredniego dotarcia do kandydata, staje się niezbędnikiem w pracy rekrutera. Umożliwia samodzielne wyszukanie kandydatów, których pozyskanie jest wyzwaniem na aktualnym rynku pracownika. W tym celu pracodawcy korzystają z Wyszukiwarki Kandydatów...
praca startup

Umiejętność współpracy najbardziej doceniana przez polskich pracodawców

Umiejętność współpracy, dobrej organizacji czasu pracy i komunikacji to kompetencje miękkie pracowników najbardziej pożądane przez polskich pracodawców – potwierdzają badania przeprowadzone przez ManpowerGroup. Zdolność współpracy najbardziej doceniają firmy z Polski północnej, o komunikacji mówią...
Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia

TAURON zbuduje szerokopasmową sieć dostępu do internetu

TAURON zbuduje szerokopasmową sieć dostępu do internetu w siedmiu regionach południowej Polski w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC). Spółka przedstawiła szczegóły swojego zaangażowania w program rozwoju dostępu do szerokopasmowego internetu podczas konferencji dotyczącej POPC...
oracle

Wielkie zbiory danych + analiza = wyjątkowa obsługa klienta

W badaniu firmy Walker z 2013 r. przewidywano, że do 2020 r. głównym czynnikiem sukcesu przedsiębiorstw będzie obsługa klienta, która w tym aspekcie prześcignie cenę i produkt. Mimo że większość przedsiębiorstw i marketerów już od kilku...
Hashtag a social media: podsumowanie 2015 roku

Social Customer Care – jego rola i znaczenie

Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze...
E-handel staje się coraz bardziej smart. Przyszłością są zakupy dokonywane za pomocą poleceń głosowych

E-handel staje się coraz bardziej smart. Przyszłością są zakupy dokonywane za pomocą poleceń głosowych

Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do internetowego handlu. Sam e-commerce przekształca się już w smart-commerce. Wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz stosowanie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości pozwala na dokładne dopasowanie oferty do potrzeb klienta. Nowe technologie mogą pomóc zbudować...
rekrutacja

Jacy pracownicy byli poszukiwani w lipcu 2018 roku?

W okresie wakacyjnym rekrutacje nie zwalniają tempa - w lipcu br. za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymało 42 149 osób posiadających profil zawodowy na GoldenLine. Poszukiwani byli głównie specjaliści z obszarów: IT...
Obsługa klienta coraz bardziej się automatyzuje. Do 2021 r. wykorzystanie sztucznej inteligencji w tym obszarze wzrośnie pięciokrotnie

Obsługa klienta coraz bardziej się automatyzuje. Do 2021 r. wykorzystanie sztucznej inteligencji w tym...

Nowe technologie zmieniają oblicze obsługi klienta. Już teraz co trzecia firma oferująca usługi w internecie ma samodzielne boty, które mogą odpowiadać na proste pytania. Firma Gartner szacuje, że do 2021 r. wykorzystanie sztucznej inteligencji w systemach...
85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe znaczenie ma czas obsługi

85 proc. firm widzi wpływ jakości obsługi na wyniki finansowe. Dla większości konsumentów największe...

Ponad dwie trzecie konsumentów może się stać lojalnymi klientami dzięki pozytywnym doświadczeniom z zespołem obsługi. Podobny odsetek stwierdza, że zła obsługa może być przyczyną rezygnacji z usług czy produktów danej firmy. Żółte i czerwone kartki klienci dają...
Jędrzej Fulara, CTO w Sparkbit

Uczenie maszynowe – możliwości i wyzwania

Machine learning to obecnie jeden z najczęściej pojawiających się terminów w świecie technologicznym. I mimo, że koncepcja uczenia maszynowego jest znana od dawna, to dopiero rozwój technologiczny ostatnich lat spowodował, że zyskała ona na...
rekrutacja pracownik

Jacy pracownicy byli poszukiwani w maju 2018 roku?

W maju br. za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymało 43 158 osób posiadających profil zawodowy na GoldenLine. Poszukiwani byli głównie specjaliści z obszarów: IT - rozwój oprogramowania, Inżynieria, Finanse/Ekonomia, Sprzedaż. Po raz...
goldfish in cart – e-commerce concept

Kim są współcześni e-konsumenci?

Aż 51 proc. światowej populacji ma dostęp do internetu, a kupujący w sieci wydali w 2017 roku 2,3 biliona dolarów. Dane te ilustrują nie tylko ogromny potencjał i dynamikę rynku, ale też rosnącą konkurencję. Zrozumienie potrzeb e-konsumentów,...
raport analiza wyniki

Inteligentne technologie wspierają rozwój firm produkcyjnych – raport Salesforce

W segmencie firm B2B nastawienie na klienta jest ważniejsze niż w segmencie dóbr konsumenckich (B2C). Aż 4 na 5 firm zajmujących się produkcją uważa, że wprowadzanie personalizowanych usług pomoże w przyszłości rozwijać biznes. Najnowszy...
telefon komputer płatność

Cztery miliardy osób na świecie korzysta z Internetu

Dane z raportu „Global Digital 2018” opublikowanego przez organizację We Are Social i firmę Hoosuite® wskazują, że już ponad połowa globalnej populacji posiada dostęp do Internetu. Aż 2/3 ludzi na świecie ma w ręku telefon...
Anna Wicha, Prezes Polskiego Forum HR

Spada zatrudnienie tymczasowe, rośnie etatowe

Polskie Forum HR, członek Konfederacji Lewiatan, podsumowało wyniki branży agencji zatrudnienia w 2017 roku. Upłynął on pod znakiem spadku liczby pracowników tymczasowych oraz rosnącego zainteresowania pracodawców usługami rekrutacji stałych. Ubiegły rok był pełen wyzwań. Nowelizacja...
bank skarbiec

Badanie Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku. Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji...
CV rekrutacja

Jacy pracownicy byli poszukiwani w lutym 2018 roku?

W lutym br. za pośrednictwem Wyszukiwarki Kandydatów wiadomość od rekrutera otrzymało 49 310 osób posiadających profil zawodowy na GoldenLine. Poszukiwani byli głównie specjaliści z obszarów IT - rozwój oprogramowania, Finanse/Ekonomia, Inżynieria, Sprzedaż oraz Obsługa...
chatbot

Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą...
warszawa biznes polska

CEE M&A Awards 22-go lutego w Hotelu Intercontinental w Warszawie

CEE M&A Awards to ceremonia wręczenia nagród w celu uznania doskonałości w sektorze M&A w regionie CEE. Nagrody zostaną wręczone firmom i osobom, które wykazały najlepszy ogólny wynik w ciągu ostatniego roku. Wyróżnienia są...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Michał Stajniak, Analityk XTB

Co dalej ze złotem? Na rozdrożu między rekordami a korektą

Kontrasty na rynku złota są w tym momencie widoczne jak nigdy wcześniej. Dopiero co notowane były historyczne szczyty na poziomie nieco powyżej 2430 dolarów...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Aleksander Mokrzycki, wiceprezes PFR Ventures

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...