Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Obsługa klienta

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: obsługa klienta

Krakow Skyline in Fall

Czy zabraknie biur dla centrów BPO/ SSC?

Jeśli wysoki popyt na powierzchnię biurową w głównych ośrodkach outsourcingu w Polsce utrzyma się, może w nich wystąpić deficyt podaży    Outsourcing wyrasta na jeden z najsilniejszych filarów polskiej gospodarki. Inwestorzy z sektora nowoczesnych usług...
technologia

Ambitne plany rozwoju Grupy INDATA na lata 2016-2018

Grupa INDATA planuje dołączyć do czołówki firm IT/ICT w Polsce. Po zakończonym sukcesami 2015 roku, notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych holding zapowiada rozwój portfolio usług i produktów, zwiększenie skali działalności oraz liczne akwizycje zarówno w...
praca

Licznik rynku InfoPraca – IV kwartał 2015 r.

Ofert pracy jest więcej niż kandydatów na rynku. Najwięcej pracowników poszukiwanych jest do sprzedaży, kandydaci w skali kraju najchętniej aplikują na stanowiska w branży produkcyjnej, mazowieckie liderem wśród województw. W nowym roku należy oczekiwać...

Ofert pracy będzie przybywać, głównie w dużych miastach. Pozyskanie pracownika będzie coraz trudniejsze

2016 rok będzie pozytywny dla pracowników – liczba ofert pracy będzie rosnąć, szczególnie w sprzedaży, obsłudze klienta oraz finansach. W niektórych sektorach, jak IT, wyraźnie zaczyna brakować wykwalifikowanej kadry. To powoduje, że pracodawcy muszą szukać nowych sposobów...
Call Center.

Obsługa klienta 2016 – jakie zmiany nas czekają?

„Proszę czekać na połączenie z konsultantem” – czy w 2016 roku już nie usłyszymy tego zdania? Wszechkanałowość w małych firmach, personalizacja i optymalizacja kosztów w dużych. Polski rynek obsługi klientów, zarówno in-house, jak i outsourcowanych...
pieniadze

Ranking polskich banków w badaniu tajemniczego klienta

Jak skutecznie prezentować produkty podstawowe i finalizować transakcje, najlepiej wiedzą w Banku Millennium. Z kolei to w ING Banku Śląskim umieją rozpoznawać potrzeby i dbać o odpowiednią interakcję, a w Deutsche Banku można być...

Dostawcę energii zmieniło już ponad 370 tys. Polaków. Co miesiąc przybywa kilka tysięcy

Ponad 370 tys. gospodarstw domowych zmieniło dostawcę energii elektrycznej. Miesięcznie odbywa się kilka tysięcy takich migracji. Choć dynamika zmian jest coraz wyższa, to Urząd Regulacji Energetyki spore nadzieje wiąże z procedurą zbiorowej zmiany dostawcy...
technology-298256_1280

Technologia zwiększa konkurencyjność MŚP

Technologia informatyczna podnosi jakość obsługi klientów oraz poprawia komunikację i produktywność pracowników w firmach z sektora małych i średnich organizacji – to główny wniosek płynący z badań „Nowoczesne IT w MŚP” realizowanych przez Ipsos...
foto_sklep

Nowe trendy, które pozwolą zdobyć e- i m-klienta

54 proc. internautów kupuje w sieci, kierując się głównie ceną, wygodą i łatwym dostępem do ofert różnych sklepów. Choć okazuje się, że jakość obsługi ma znaczenie zaledwie dla 18 proc. z nich, zignorowanie tej...
samochod

Znamy najlepsze salony samochodowe w Polsce

Zakończyło się ogólnopolskie badanie, w którym tajemniczy klienci mierzyli jakość obsługi w najpopularniejszych salonach samochodowych w Polsce. Na 21 przebadanych marek, na podium znaleźli się dealerzy Kia, Toyota, Mazda, BMW oraz Opel. Top 3...

Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych

Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę danych przedsiębiorstwa coraz częściej wykorzystują w obsłudze klienta, inwestują więc w nowe narzędzia analityczne....
beyond.pl

Internet Rzeczy a obsługa klienta

Aby nie upaść trzeba iść z duchem czasu. Technologia to w biznesie dobór naturalny, albo się dostosujesz, albo upadniesz. Najpierw telefony, potem komputery, teraz Internet Rzeczy. Firmy, które go wprowadziły chwalą się ogromnymi oszczędnościami...
Kamil Muskus

Pożyczka czy kredyt?

Na rynku finansowym dostępnych jest wiele ofert pozwalających na uzyskanie środków pieniężnych w formie kredytu lub pożyczki. Jednak każda z nich opiera się na innych warunkach i docelowo skierowana jest dla innych potrzeb. Jedno jest pewne – każda z tych form powinna zostać dopasowana indywidualnie do klienta. Kamil Muskus – Dyrektor Badań i Rozwoju firmy Compass Money – opowiada o różnicach pomiędzy dostępnymi rozwiązaniami.
galeria sklep

Budowanie zaufania konsumentów kluczowym wyzwaniem dla branży dóbr konsumpcyjnych

Zdecydowana większość kadry kierowniczej (65%) z branży dóbr konsumpcyjnych uważa, że zaufanie konsumentów będzie jednym z kluczowych czynników sukcesu ich firm w ciągu najbliższych lat. Jednocześnie 32% respondentów uznaje budowę zaufania konsumentów za jedno...

Polacy nie ufają firmom. Pozytywnie postrzegają tylko branżę samochodową

Polacy mają niskie zaufanie do biznesu, nie ufają nawet tym firmom, z których usług korzystają. Jedynym całkowicie pozytywnie ocenianym segmentem jest branża motoryzacyjna. Na ocenę klientów wpływa przede wszystkim profesjonalizm firmy, jakość produktu lub usługi oraz poziom...
Obsługa klienta w chmurze

Obsługa klienta w chmurze

Coraz więcej firm chcąc dostosować się do szybkiego rozwoju technologicznego, korzysta z przechowywania danych w tzw. „chmurze”. Zaczyna być ona podstawowym rozwiązaniem stosowanym w wielu obszarach działalności przedsiębiorstw, a także w wielu sektorach –...
TOP 5 stanowisk, na które brakuje właściwych kandydatów

TOP 5 stanowisk, na które brakuje właściwych kandydatów

Rosnąca gospodarka Polski oferuje specjalistom coraz więcej możliwości zmian w życiu zawodowym. Najlepsi eksperci, posiadający cenione kompetencje nie mają problemów ze zmianą pracy, zwłaszcza w dużych aglomeracjach.  Na jakie stanowiska poszukiwani są dzisiaj kandydaci?...
Ranking internetowych serwisów ogłoszeniowych nieruchomości w Polsce

Ranking internetowych serwisów ogłoszeniowych nieruchomości w Polsce

Jednym z kluczowych narzędzi wykorzystywanych przez pośredników nieruchomości do reklamowania swoich ofert są internetowe serwisy ogłoszeniowe. Agenci mają do wyboru ogromną liczbę serwisów. Dlatego decyzja, z którymi z nich podjąć współpracę jest niełatwa. W...
c964939f8f_2032348862-IMM-internetrzeczy

Obsługę klienta czekają rewolucyjne zmiany

Internet rzeczy może zrewolucjonizować obsługę klienta. Dzięki podłączeniu do sieci sprzętów domowych, jak lodówka czy zmywarka, sygnał o awarii czy zakłóceniach w działaniu dotrze do producenta szybciej niż w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możliwa będzie błyskawiczna naprawa,...
rp_f23b63e374_1200443934-orange-zmiana-tlum.png

Orange zapowiada duże zmiany. Wprowadza nową ofertę i chce poprawić kontakt z klientem

W ofercie Orange pojawiły się nowe pakiety dla klientów indywidualnych i taryfy dla firm. To jeden z elementów globalnych zmian, które mają odświeżyć wizerunek koncernu. Zmieni się również obsługa klientów – serwis ma być prosty i szybki, a jakość usług...
biznes pieniądze pensja pracownik

Styczeń sprzyja specjalistom

W styczniu na portalu Pracuj.pl opublikowano 34 796 ofert pracy. Oznacza to 36% wzrost liczby ogłoszeń, w porównaniu z grudniem 2014 r. Najwięcej ofert pracy  adresowano do specjalistów handlu i sprzedaży, obsługi klienta, finansistów oraz...
E-święta, czyli z telefonem na zakupyE-święta, czyli z telefonem na zakupy

Omnichannel – symbiotyczna relacja z klientem to przyszłość bankowości?

Smartfon i tablet to już nie tylko gadżety. To niezbędne w codziennym życiu narzędzia, z którymi rosnąca liczba osób nie potrafi i nie chce się rozstawać. Zastępują nam kalendarz, odtwarzacz multimedialny, aparat fotograficzny i...
Jacek Kapica, podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów

Informacja o działaniach w obszarze regulacji podatku akcyzowego i regulacji rynku gier (2008-2014)

I. Legislacja krajowa w zakresie podatku akcyzowego 1. Ustawa z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz.U. z 2009 r. Nr 3, poz. 11): - odejście od opodatkowania tzw. niezharmonizowanych wyrobów akcyzowych z wyjątkiem...
Kłamiemy w CV = praca i kariera

Raport Pracuj.pl „Rynek Pracy Specjalistów w III kwartale 2014”

W III kwartale 2014 roku w serwisie Pracuj.pl opublikowano 99 128 ofert pracy. Mimo niektórych rynkowych danych kwestionujących ożywienie gospodarcze, liczba ofert pracy w serwisie Pracuj.pl wzrasta z kwartału na kwartał. Podobnie jak w poprzednich...
Komisja Nadzoru Finansowego

KNF: Spada liczba skarg na praktyki firm z sektora finansowego. Dobrze wypadli zwłaszcza ubezpieczyciele

Komisja Nadzoru Finansowego zanotowała w I połowie roku więcej skarg na banki, w większości komercyjne, niż na firmy ubezpieczeniowe. W I połowie 2014 r. do Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego wpłynęły 5022 skargi od klientów podmiotów rynku finansowego....
Tauron Elektrownia Jaworzno II

Dobre wyniki kwartalne Grupy TAURON w trudnym otoczeniu rynkowym

Przychody ze sprzedaży Grupy TAURON w I kwartale 2014 wyniosły 4 887 mln zł, a EBITDA 1 088 mln zł. Marża EBITDA wyniosła 22,3 proc., zaś marża EBIT ok. 13 proc. Realizowany program poprawy...
PWC

Konfrontacja z 5. mitami polskiej elektroenergetyki w raporcie PwC i ING Banku Śląskiego

W czwartej edycji raportu PwC i ING Banku Śląskiego autorzy zmierzyli się z pięcioma mitami na temat sektora elektroenergetycznego, które powszechnie pojawiają się na polskim rynku. Dotyczą one kluczowych zagadnień związanych z funkcjonowaniem sektora,...
rp_841db13c67_1603450422-juszkiewicz-rynek.png

Hipermarkety próbują odzyskać pozycję na rynku. Walczą z dyskontami ofertą i ceną

Ekspansja dyskontów pozostaje największym wyzwaniem dla hipermarketów i mniejszych sklepów. Metodą na ograniczenie ich dominacji jest m.in. franczyza, obniżanie cen i cięcie kosztów. Wielkie sieci handlowe na razie nie muszą martwić się o wprowadzenie zakazu handlu w niedzielę, bo dwa...
rp_8bdf839c5e_91779397-daymaker-badanie.png

Księgarnie coraz bardziej dbają o klienta. Spadła za to jakość obsługi w sklepach odzieżowych

Poprawia się jakość obsługi klienta w księgarniach – wynika z raportu firmy badawczej Daymaker Poland. Odwrotny trend ma miejsce w sklepach odzieżowych. Przez okres spowolnienia firmy z branży wstrzymały inwestycje w szkolenia pracowników, teraz znów są skłonne przeznaczać na...
rp_7128ed4b24_2100389197-gwiazda-obslugi-Vivus.png

Dobra obsługa klienta zwiększa sprzedaż

Polscy konsumenci przy zakupach wciąż najczęściej kierują się ceną, ale coraz ważniejszym czynnikiem przy wyborze sklepu lub usługodawcy jest jakość obsługi. Przedsiębiorcy zwiększają więc nakłady na poprawę relacji z klientami. Efekty widać. Według Polskiego...
Adam Góral – Prezes Zarządu Asseco Poland SA

4,2 mld zł przychodów. Ponad 260 mln zł zysku netto w pierwszych trzech kwartałach...

W pierwszych trzech kwartałach 2013 r. Grupa Asseco wypracowała przychody ze sprzedaży na poziomie blisko 4,2 mld zł, co stanowi 5% wzrost w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Zysk operacyjny osiągnął poziom 483...
Sylwester Janik

Answear docenione i nagrodzone

Answear.com, spółka portfelowa MCI Management, została doceniona przez najważniejszy podmiot zajmujący się rynkiem e-commerce w Polsce – Izbę Gospodarki Elektronicznej  „E-commerce Polska”. Answear wygrało w trzech kategoriach Konkursu: Kampania roku, Strona internetowa roku oraz...
Tauron

Wzrost rentowności Grupy TAURON po trzech kwartałach 2013 r.

Po dziewięciu miesiącach 2013 r. produkcja węgla handlowego w dwóch kopalniach Grupy wzrosła o 4,2 proc. rok do roku i osiągnęła poziom 4,26 mln ton. Elektrownie i elektrociepłownie Grupy TAURON wytworzyły w ciągu trzech...
ceo (3)

Polacy mają zaufanie do banków… ale coraz mniejsze

Z drugiego Światowego Badania Klientów Banków Detalicznych wynika, że Polacy w wyniku trudnej sytuacji gospodarczej strefy Euro ufają bankom ostrożniej niż przed rokiem, ale i tak chętniej niż reszta Europejczyków. Zdaniem konsumentów w polskich...
pozyczka

Instytucje parabankowe zagrażają bankom?

Indywidualna obsługa, personalizacja oferty oraz wysoka elastyczność wobec zdolności kredytowych klientów sprawiają, że instytucje finansowe niepodlegające prawu bankowemu (m.in. SKOK, Provident, Kokos.pl) coraz częściej wypierają banki z ich naturalnych obszarów funkcjonowania. Oferta tych firm,...
rp_26d93233f0_1005190284-paypal-ecommerce-ok.png

PayPal Here: rozwiązanie płatnicze dla małych firm

PayPal zaprezentował nowe rozwiązanie – PayPal Here, które umożliwia sklepom akceptowanie dowolnej formy płatności za pośrednictwem telefonu. Wystarczy zainstalować na smartfonie darmową aplikację oraz dołączyć do niego niewielki czytnik wielkości kciuka. Początkowo usługa dostępna...
praca rekrutacja

Cisza przed burzą na rynku pracy?

Na polskim rynku umacnia się stagnacja, a pracodawcy z rosnącym pesymizmem oceniają nadchodzące miesiące – pokazują wyniki najnowszego sondażu Instytutu Badawczego Randstad realizowanego przez TNS OBOP. Ostrożność firm w okresie powakacyjnym będzie odczuwalna w stabilizacji...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Małgorzata Splett – Dyrektor Działu FINPRO (ubezpieczenia finansowe i profesjonalne) i PEMA (fuzje i przejęcia) w Marsh Polska

Ceny ubezpieczeń na świecie stabilizują się – raport Marsh

Ceny ubezpieczeń na świecie wzrosły o 1% w pierwszym kwartale 2024 r. (spadek z 2% w Q4 2023) – wynika z najnowszego raportu Global...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Aleksander Mokrzycki, wiceprezes PFR Ventures

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...