Artykuły o: Starbucks

Czeka nas droższa filiżanka kawy

KAWA: Ceny wzrosły w tym roku o 25 proc., ponieważ zła pogoda dotknęła uprawy w Brazylii, będącej głównym producentem...

Pumpkin Spice Latte: jesienna ikona napędza wzrost Starbucksa

Pumpkin Spice Latte niezmiennie kojarzy się z jesienią. Pojawienie się tej smakowej kawy oznacza 20-procentowy wzrost liczby klientów i...

Starbucks kontra niekorzystne otoczenie makroekonomiczne

Pumpkin Spice Latte to jedna z tych sezonowych pozycji w menu Starbucksa, która ekscytuje wszystkich fanów tej kawiarni. W...

Czym jest strategia marketingowa i dlaczego jest kluczowa?

Strategię marketingową można śmiało nazwać drogowskazem dla firmy. To rodzaj długofalowego planu marki i wyznaczenie kierunku, w którym dane...

Przychody z reklam w grach mogą osiągnąć nawet 56 mld USD w 2024 roku

Według raportu SensorTower w pierwszym kwartale 2022 roku pobrano globalnie 14,3 miliardów gier na telefon (ponad 3 mld stanowiły...

Czy kawiarnie przetrwają wzrost cen gazu?

Ziarna kawy arabika są obecnie najdroższe od 10 lat. Także rosnące koszty pracy i energii, w tym gazu, wywołują...

Starbucks z własnym NFT

Kawa kupiona za bitcoiny? Nie, metaverse tworzony przez Starbucksa ma być doświadczeniem znacznie głębszym. NFT ma być przepustką do...

Kryptowaluty na celowniku hakerów. Przestępcy wyłudzają pieniądze przy pomocy złośliwych tokenów

Bitcoin to wielki biznes. Chociaż technologia blockchain uważana jest za bezpieczną, okazuje się, że 33% platform handlu bitcoinami zostało...

Fundusze Perwyn i SilverTree Equity nowymi właścicielami SALESmanago

Dziewięciocyfrową kwotę w Euro zapłacą za przejęcie SALESmanago dwa uznane fundusze private equity: Perwyn i SilverTree Equity. Tym samym...

Kluczowe trendy technologiczne, które będą kształtować naszą rzeczywistość w ciągu najbliższych trzech lat

Raport Accenture Technology Vision 2021 wskazuje kluczowe trendy technologiczne, które będą kształtować naszą rzeczywistość w ciągu najbliższych trzech...

Jak skutecznie reagować na kryzys wizerunkowy

Bieżący rok za sprawą pandemii zapewne przejdzie do historii także pod względem dużej ilości zleceń dotyczących działań kryzysowych. Zwykle...

Apple do 2030 roku osiągnie neutralność klimatyczną. Największe firmy na świecie chcą pomagać innym w dekarbonizacji procesów produkcji

Stawianie na materiały niskoemisyjne i innowacje w recyklingu elektroniki ma pomóc Apple w osiągnięciu neutralności węglowej do 2030 roku. Już dziś z wszystkich...