Badanie DPDgroup Barometr E-shopper 2018, przeprowadzone przez instytut badawczy Kantar TNS na próbie niemal 25 tys. internautów w 21 krajach Europy, potwierdziły dotychczasowe tendencje...
Według danych zebranych przez ekspertów BNP Paribas Real Estate Poland, w 2018 roku rynek nowoczesnych powierzchni handlowych w Polsce powiększył się o 434 tys....
W grudniu Polacy robili raczej skromne zakupy. Sprzedaż detaliczna była wyższa niż rok wcześniej jedynie o 4,7 proc. To wynik najsłabszy od kwietnia 2018...
Sieci handlowe coraz częściej zbierają dane z tablic rejestracyjnych. Takie wrażenie ma część konsumentów. Ich zdaniem, do kontrowersyjnych praktyk dochodzi zarówno na parkingach strzeżonych,...
Według części specjalistów, w 2019 roku kluczowym trendem będzie transformacja cyfrowa stacjonarnych placówek. Aplikacje staną się wręcz podstawą procesów zakupowych. Sieci, które jeszcze ich...
Polska znajduje się na 13. miejscu w zestawieniu najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. W tym roku wartość internetowego handlu ma sięgnąć 50 mld zł,...
Z analiz Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) i firmy doradczej EY wynika, że polskie sieci handlowe są jednymi z kluczowych najemców galerii i z...
Hasło „noworocznych wyprzedaży” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych...
W tym roku zamiast dwóch handlowych niedziel w miesiącu jest jedna. W przyszłym roku będziemy je mieli jeszcze rzadziej. Na razie zwolenników tego rozwiązania...
Polacy pokochali zakupy w Internecie i trudno wyobrazić sobie cokolwiek, co mogłoby ten trend zahamować. Osoby, które chcą zacząć przygodę z e-handlem, muszą jak...
Do oficjalnego wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej zostało niewiele czasu. Zgodnie z ustalonym terminem powinno to nastąpić 29 marca 2019 roku. Nadal jednak istnieje...
Kupowanie w XXI wieku stało się częścią stylu życia. Jesteśmy społeczeństwem konsumpcyjnym – robimy zakupy nie tylko, aby zaspokoić podstawowe potrzeby. Są przyjemnością samą...
Tradycyjne dworce kolejowe odchodzą do przeszłości. Nowe będą lepiej odpowiadały na potrzeby pasażerów, oferowały nowe usługi, tak by stać się komercyjnymi hubami – podkreśla...
Innowacyjny, prosty, znający potrzeby klienta – taki powinien być sklep w 2019 roku.
Odpowiednie rozpoznanie potrzeb klientów i sprostanie ich zmieniającym się oczekiwaniom – to...
Fintech oferujący formułę zakupową „kup teraz, zapłać później” na jedno kliknięcie, zrezygnował z opłat dla klientów, którzy po trzech tygodniach od dokonania zakupu w sklepie...
Z życia wzięte. Bo najważniejsze są fundamenty.
Pokażę Ci, na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę przy wyborze hostingodawcy, aby uniknąć błędów, o których zapewne wcześniej...
Prawie połowa osób zrezygnowała z zakupu wybranego towaru pod wpływem krótkiej rozmowy z „tajemniczym klientem”, który wskazał, że ten sam produkt jest tańszy w...
Trendy branży retail w 2018 roku można podsumować jako swoistą hybrydę świata online i offline. Decyzje zakupowe konsumentów jasno pokazują, że preferują i cenią...
Nietrafiony prezent potrafi skutecznie popsuć święta. Choć większość Polaków źle dobrany prezent odstawia po prostu na półkę, część osób decyduje się go zwrócić do...
Rok 2018 to zmiany, o których mówił cały świat. Czy 2019 rok będzie równie intensywny?
Rok 2018 upłynął pod znakiem zmian, które mimo technologicznego charakteru,...
To już ostatni dzwonek na zakup świątecznych prezentów. W gorączce zakupów warto jednak zwrócić uwagę na jakość wybieranych produktów, zwłaszcza zabawek. Tylko w III kwartale...
Sieci handlowe na nierównych prawach w opłatach za dostawę energii. Zagraniczne sieci korzystają z preferencyjnych cen zagranicznych dostawców.
Ostatnie zapowiedzi podwyżki cen energii zaniepokoiły polskich...
Żyjemy w świecie, w którym cyfryzacja zajmuje czołowe miejsce, a technologia wymusza na wszystkich branżach szybsze, wygodniejsze i prostsze świadczenie usług. Zmienia się również...
Nowy Świat, Marszałkowska i Chmielna w Warszawie, Floriańska w Krakowie, Półwiejska w Poznaniu, Długi Targ w Gdańsku, Świdnicka we Wrocławiu i Krupówki w Zakopanem...
Z raportu firmy Deloitte “Zakupy Świąteczne 2018” jasno wynika, że Polakom żyje się coraz lepiej. Optymizm naszych rodaków odzwierciedlają badania – aż 34% ankietowanych...
Zakupy świąteczne nie przypominają dziś tych sprzed kilku lat. Rośnie popularność e-handlu, a świąteczne wyprzedaże nie budzą już takiego zainteresowania – wynika z raportu...
Według danych Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) odwiedzalność centrów handlowych w Polsce w grudniu rośnie o prawie 25 proc. w stosunku do innych miesięcy....
Sprzęt elektroniczny to wymarzony prezent pod choinkę dla osób z pokolenia Z. Chciałby go otrzymać co czwarty urodzony po 1997 roku, a ponad połowa z nich uważa,...
Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie FedEx, w tym roku blisko 80% polskich konsumentów prezenty świąteczne kupi w sieci. Badanie przeprowadzone równolegle w...
Rok 2018 w handlu to rosnąca baza przedsiębiorstw i startupów skupionych wokół e-commerce. Intensywny wzrost firm w tym obszarze, spowodował dynamiczny rozwój rynku, a...
Z raportu Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Rynek rolny — marzec 2018, wynika, że Polacy najchętniej sięgają po łososie, pstrągi, morszczuki i makrele....
Handel Przyszłości (New Retail) to połączenie technologii on-line i off-line. To sposób budowanie nowej formy handlu w oparciu o to, jak klienci faktycznie robią...
Urząd m.st. Warszawy oraz JLL wdrażają program pilotażowy, który ma zwiększyć atrakcyjność centrum w oczach potencjalnych najemców oraz klientów. Zmiany miałyby się rozpocząć od...
Czy czeka nas eskalacja konfliktu między USA a Chinami? A może to tylko teatr polityczny? Eksperci Ebury skłaniają się bardziej ku drugiej możliwości.
„W ostatnich miesiącach...