NETskaner wspiera przedsiębiorców w aktualizacji danych po dekomunizacji nazw ulic

Netskaner

NETskaner to unikalne na polskim rynku narzędzie dla małych i średnich firm, które pozwala na szybką aktualizację danych w wielu serwisach (np. Google, Facebook, Panorama Firm, Yelp czy Cylex). Rozwiązanie wdrożone przez Eniro Polska wspiera właścicieli firm w zarządzaniu spójnym wizerunkiem i jednolitym standardem danych przedsiębiorstwa w Internecie. Jest to szczególnie ważne w perspektywie zmian adresów, które wprowadza tzw. ustawa dekomunizacyjna.

W całym kraju do zmiany nazwy zaopiniowano ponad 1000 ulic. Zmiana danych adresowych na mocy wyżej wymienionej ustawy nie wymaga natychmiastowej wymiany dokumentów, a dodatkowo państwo zwolniło przedsiębiorców od opłat za zmianę wpisów w rejestrach, ewidencjach czy księgach wieczystych. Wyzwaniem dla przedsiębiorców jest natomiast aktualizacja danych adresowych w sieci. W tej kwestii z pomocą przychodzi im NETskaner, który umożliwia zarządzanie danymi każdej lokalizacji firmy w Internecie. Na stronie netskaner.pl przedsiębiorca może wykonać samodzielnie bezpłatny audyt sprawdzający aktualność danych firmy w popularnych serwisach internetowych czy aplikacjach m.in. Google, Google Mapy, Facebook, Panorama Firm, Yelp, Waze czy Navmii.

Adrian Hinc, Kierownik Produktu panoramafirm.pl
Adrian Hinc, Kierownik Produktu panoramafirm.pl

Z analizy naszych danych wynika, że zmiana adresu związana z dekomunizacją ulic obejmie ponad 29 tysięcy firm. Przez jakiś czas użytkownicy Internetu mogą spotykać się z podwójnymi adresami tych przedsiębiorstw, a to utrudnia znalezienie firmy lub zniechęca do skorzystania z jej usług. NETskaner to jedyne na rynku rozwiązanie, które pomaga właścicielom małych i średnich firm kompleksowo zarządzać prezentacją firmy w popularnych serwisach typu Google czy Facebook. Zarządzanie danymi firmy odbywa się przez wygodny w obsłudze panel, dostępny dla klientów usługi NETskaner. W panelu można aktualizować nie tylko dane teleadresowe, ale również branżę, logo, zdjęcia, godziny otwarcia czy sposób płatności. – mówi Adrian Hinc, Kierownik Produktu panoramafirm.pl.

Już prawie 3 000 firm założyło profile w usłudze NETskaner, dbając o aktualność informacji na temat własnej firmy i jej lokalizacji. Założenie profilu w usłudze NETskaner zapewnia stałą kontrolę nad aktualnością danych oraz pozwala reagować na opinie na temat firmy w mediach społecznościowych. Pomaga też chronić dane firmy przed czynami nieuczciwej konkurencji czy niepożądanymi działaniami osób niepowołanych.

Na stronie netskaner.pl można łatwo sprawdzić aktualność danych firmy. Po wpisaniu podstawowych informacji o firmie, serwis szybko przygotowuje bezpłatny audyt obecności w sieci. Błędy w danych firmy lub jej brak oznaczają, że jest ona rzadziej znajdowana przez potencjalnych klientów, a w konsekwencji sprzedaje mniej.

Aktualne dane kontaktowe prezentowane w profesjonalny i spójny sposób z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi internetowych, pomagają przedsiębiorcom w prowadzeniu biznesu.