Synerise otwiera biuro regionalne w Madrycie, celem rozwój w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej

0

Synerise, dostawca platformy AI Growth Cloud, wspomagającej rozwój firm przez analizę i interpretację danych o klientach z pomocą sztucznej inteligencji, rozpoczął pierwsze wdrożenia dla klientów w Hiszpanii oraz planuje ekspansję w kierunku Ameryki Łacińskiej.

Synerise otwiera biuro regionalne w MadrycieOrange España, drugi największy dostawca usług telekomunikacyjnych na rynku regionalnym, został jedną z pierwszych hiszpańskich marek, które zdecydowały się zastosować Synerise AI Growth Cloud. Nastąpiło to po udanym wdrożeniu na innych rynkach, w tym w Polsce. Synerise wspomoże hiszpański oddział Orange w transformacji cyfrowej, m.in. umożliwiając personalizację oferty dla klientów w czasie rzeczywistym, dzięki technologii opartej na sztucznej inteligencji i zaawansowanej analityce.

Uczestnictwo Synerise w DES2019, jednym z największych na świecie wydarzeń technologicznych, połączone zostało z otwarciem biura regionalnego w Madrycie. Będzie nim kierować Tomasz Smardzewski, manager ds. transformacji cyfrowej z długoletnim doświadczeniem w pracy nad innowacyjnymi technologiami personalizacji dla światowych marek.

„Współczesne marki muszą dopasować się do trendów technologicznych by przetrwać, dlatego też wykorzystanie sztucznej inteligencji w działaniach zwiększających lojalność klienta będzie priorytetem na najbliższe lata. Pracując na wielu rynkach zauważyliśmy, że Hiszpania, a dalej Ameryka Łacińska, szybko dopasowuje się do nowego paradygmatu w biznesie – hiper-personalizacji, czyli budowania spersonalizowanego doświadczenia klienta w wielu obszarach, wielu kanałach, a przede wszystkim w czasie rzeczywistym”, mówi Tomasz Smardzewki, który koordynuje również zaawansowany kurs zarządzania w obszarze sprzedaży cyfrowej (Senior Management Program in Digital Sales) w ESIC Business & Marketing School przy instytucie ICEMD.

Jestem pełen optymizmu w związku z ostatnimi wydarzeniami na arenie międzynarodowej ekspansji Synerise. Długo oczekiwane otwarcie biura w Madrycie i utworzenie zespołu regionalnego nie tylko skonsoliduje naszą obecność na rynku hiszpańskim, z dużymi wdrożeniami dla liderów handlu detalicznego, e-commerce i telekomunikacji, ale także wzmocni lokalne partnerstwo strategiczne z Nae w Hiszpanii i całym regionem Ameryki Łacińskiej. Nasze zespoły sprzedażowe pracują równocześnie w Kolumbii, Meksyku, Kostaryce i Brazylii” – komentuje Krzysztof Blusz, Global Expansion Director Synerise.

Czytaj również:  Cyfrowa tożsamość nie tylko umożliwi logowanie bez podania haseł i loginów. Zwiększy też bezpieczeństwo i pomoże zapobiec cyberatakom

Kraje hiszpańskojęzyczne rozwijają się dynamicznie zarówno w obszarze automatyzacji marketingu, jak i zaawansowanej analityki biznesowej. Rynek sztucznej inteligencji w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej przeżywa szybki wzrost. Prognozuje się, że tylko w Hiszpanii do 2035 r. przyniesie on 189 miliardów dolarów zysku (wartość dodana brutto). W Brazylii wartość ta przekroczy 350 miliardów dolarów.

Partnerstwo strategiczne Nae i Synerise idealnie zgrywa się z naszymi ambicjami, aby wpłynąć na rynki i obszary biznesu zarówno w krajach, w których już jesteśmy mocno obecni, jak i w nowych regionach, czego przykładem może być ostatnie wdrożenie w Brazylii. Odpowiadając na wszystkie wyzwania każdej nowoczesnej marki i firmy poprzez unikalną kombinację najnowszych technologii AI i przełomowego doradztwa sprawia, że oferta Synerise jest tak atrakcyjna” – dodaje Cristóbal Escoda, CEO Nae.

Biuro Synerise w Madrycie jest drugą siedzibą zagraniczną otwartą w tym roku, zaraz po Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie).