Dotpay S.A. przystąpił do British Polish Chamber of Commerce

1623395761_dotpay_rynek.png

Prestiżowe spotkania biznesowe, promocja na rynku brytyjskim, możliwość pozyskania wiedzy eksperckiej – to najważniejsze korzyści wynikające z członkostwa w BPPCC. Możliwości te otwierają się teraz przed firmą Dotpay – najprężniej działającym operatorem płatności online w Polsce.

British Polish Chamber of Commerce (Brytyjsko-Polska Izba Handlowa) to niezależna organizacja typu non-profit wspierająca biznesową współpracę pomiędzy przedsiębiorcami z obu krajów. Jej działalność skupia się przede wszystkim na promocji firm na rynku polskim i brytyjskim, ułatwianiu kontaktów zawodowych i towarzyskich, umożliwianiu wymiany wiedzy, poglądów i doświadczeń między przedsiębiorcami z obu krajów. Jednym z ważniejszych narzędzi, z których mogą korzystać członkowie Izby jest promocja w portalu BPCC oraz w specjalnych newsletterach rozsyłanych do innych przedsiębiorców. British Polish Chamber of Commerce jest organizatorem wielu konferencji i seminariów, a także spotkań branżowych. Firmy zrzeszone w Izbie korzystają także z zalet networkingu – w trakcie wielu formalnych i nieformalnych rozmów pozyskują kontrahentów i partnerów.

Na spotkaniach dowiesz się w jaki sposób radzić sobie z realnymi wyzwaniami, przed którymi stają właściciele e-sklepów – „bez zbędnego teoretyzowania, prezentowania niewiele mówiących statystyk czy spekulowania na temat przyszłości e-commerce”. W trakcie spotkań praktycy wykorzystania w e-commerce serwisów społecznościowych oraz nowych narzędzi komunikacji zaprezentują, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż i budować trwałe relacje z klientami.

Dotpay S.A.,- to pionier polskiego rynku płatności e-commerce. Współpracujący z firmą sprzedawcy internetowi mogą udostępnić swoim klientom kilkadziesiąt sposobów zapłaty za zakupy internetowe. Wśród nich znajdują się między innymi: e-przelewy, karty płatnicze, płatności gotówkowe, zapłata przez SMS oraz za pomocą elektronicznych portmonetek. Dotpay ułatwia także zakupy w polskich sklepach internetowych klientom z całego świata. Mogą oni płacić za nie przelewami z wielu zagranicznych banków, a także wykorzystać karty płatnicze (globalne, ale również wydane lokalnie w niektórych krajach) i popularne na całym świecie systemy płatnicze, takie jak PayPal czy MoneyBookers.