Wyniki finansowe AXA DIRECT za III kwartał 2010

raport

W III kwartale 2010 r. AXA DIRECT odnotowała 31% wzrost liczby sprzedanych polis w porównaniu do III kwartału 2009 roku.

W tym samym okresie przypis składki brutto z tytułu ubezpieczeń komunikacyjnych wyniósł 125 mln zł, wykazując dynamikę na poziomie 129%.

„Trzeci kwartał tego roku był dla nas udany – mówi Dyrektor Generalny Ryszard Bociong – Osiągane przez AXA DIRECT wyniki finansowe świadczą o ciągłym umacnianiu się pozycji marki na polskim rynku.”

W AXA Direct rozumiejąc, że to zaufanie i zadowolenie naszych Klientów jest podstawą do budowania przewagi konkurencyjnej, cały czas rozwijamy programy badawcze, które pomagają nam mierzyć zarówno satysfakcję Klientów z realizowanych przez nas usług, jak i umożliwiają stałe rozpoznawanie ich potrzeb. W trzecim kwartale tego roku zmieniliśmy formułę korespondencyjnego badania satysfakcji realizowanego dotychczas w trybie półrocznym zastępując je ciągłym badaniem online. Nowy tryb badania pozwala na szybsze reagowanie na uwagi zgłaszane przez Klientów, a co za tym idzie umożliwia ciągłe podnoszenie jakości naszych usług.

W chwili obecnej prowadzone przez nas badania online pokrywają niemal wszystkie obszary działalności: zaczynając od zakupu polisy, przez serwis pozakupowy, kończąc na badaniu satysfakcji klientów przedłużających umowy na kolejny rok. Szczególną wagę przykładamy do procesu likwidacji szkód i serwisu assistance, który ze względu na swoją specyfikę badany jest telefonicznie.