2.1 C
Warszawa
piątek, 17 stycznia, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi PayPal

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: PayPal

goldfish in cart – e-commerce concept

8 kroków do sukcesu w e-commerce – nie tylko przed świętami

0
Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online? Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie. Przebadano zachowania i zakupy dokonane przez pół miliarda ludzi...
amazon zakupy niemcy ecommerce

Polacy polubili zakupy za granicą

0
E-commerce w Polsce wciąż osiąga dwucyfrowe wzrosty. Już 57% internautów kupuje w sieci, w tym 50% z użyciem laptopów i komputerów stacjonarnych, a 1/3 z wykorzystaniem smartfonów. 33% internautów jest online codziennie lub prawie...
Bartosz Grejner

Librexit, czyli Unia ostrożna wobec kryptowalut

0
Komisja Europejska i Rada Europy we wspólnym oświadczeniu de facto włączyły czerwone światło przed projektami opartymi o stablecoiny, czyli kryptowaluty, których wartość zależy od tradycyjnych aktywów, np. dolarów. Choć w komunikacie nie pada nazwa...
Marcin Glogowski, Dyrektor Generalny PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej

Siedem kroków, aby w Święta podwoić nie tylko radość, ale i zyski

0
Na chwilę przed rozpoczęciem świątecznej gorączki zakupowej, PayPal dzieli się najważniejszymi trendami dla sprzedawców, którzy chcą zwiększyć zyski przed końcem roku. Globalnie najpopularniejsze są zakupy mobilne – w tym roku już co trzeci...
black friday

Kupujący i oszuści kochają Black Friday oraz Cyber Monday

0
Sprzedaż podczas międzynarodowych świąt zakupowych rośnie nawet dziesięciokrotnie, a co czwarty Polak poluje na okazje już tylko online. Równocześnie, liczba oszustw rośnie wówczas nawet o 18 procent – dlatego tym ważniejszy jest wybór...
ecommerce

Płatności Cyfrowe 2019

0
Raport „Płatności Cyfrowe 2019” Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowywany przez serwis GoMobi.pl na podstawie badania zrealizowanego przez Mobile Institute, już po raz czwarty sprawdza, jak wygląda podejście Polaków do nowoczesnych metod płatności. Raport stanowi solidną...
bitcoin kryptowaluty

Trudne czasy przed bitcoinem

0
Cena bitcoina w czwartkowe popołudnie spadła do ok. 7,8 tys. dolarów. To najniższy poziom od blisko miesiąca, a jednocześnie spadek o ok. 100 dol. poniżej 200-dniowej średniej ruchomej cen, jednego z istotniejszych technicznych poziomów...
Spotkanie kreatywne 2

Badanie Mastercard: pięć cech wyróżniających innowacyjne firmy

0
Innowacyjność jest jedną z najbardziej istotnych cech w biznesie, ponieważ pozwala ona firmom przyciągać i zatrzymywać klientów, a także budować przewagę konkurencyjną. Utrzymanie innowacyjności, szczególnie w dłuższym okresie, jest jednak trudne. Dlatego Mastercard i...
Marcin Glogowski, Dyrektor Generalny PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej

Raport PayPal: bezpieczeństwo zakupów mobilnych i sprzedaż przez media społecznościowe to główne trendy w...

0
Ponad trzy czwarte globalnych konsumentów zrobiło zakupy za pomocą smartfona czy tabletu w ciągu ostatniego pół roku, choć tylko dwie trzecie firm jest na to gotowe. Wśród najważniejszych trendów związanych z zakupami mobilnymi...
pieniądze

Polacy nie kontrolują swoich… przychodów

0
Wyniki raportu ADP „Workforce View in Europe” wskazują, że aż 27 procent Polaków nie zorientowałoby się gdyby pensja, która wpłynęła na ich konto, różniła się od kwoty zawartej w umowie. Co szósty zatrudniony przyznaje...
Cyberprzestępcy podszywają się pod Netfliksa czy PayPal, by wyłudzić pieniądze. Polacy potrzebują edukacji związanej z cyberbezpieczeństwem

Cyberprzestępcy podszywają się pod Netfliksa czy PayPal, by wyłudzić pieniądze. Polacy potrzebują edukacji związanej...

0
Rośnie liczba cyberataków. Tylko w 2018 roku CERT Polska zanotował ponad 3,7 tys. incydentów naruszenia cyberbezpieczeństwa. To przede wszystkim phishing, dystrybucja złośliwego oprogramowania i spam. W ciągu roku trzykrotnie wzrosła liczba fałszywych sklepów internetowych. Cyberprzestępcy stale...
sprzedaż e-commerce

Internetowe zakupy kończą 25 lat. Pięć przewidywań na najbliższe pięć lat e-handlu

0
W 1994 roku przeprowadzono pierwszą na świecie bezpieczną transakcję online przy użyciu karty bankowej. Dzisiaj polski rynek e-commerce ma około 18 mln użytkowników i jest wart około 12 mld dolarów. Prawie połowa polskich...
bitcoin

Przegląd aktywności pięciu największych światowych brandów na rynku kryptowalut i blockchain

0
Wielkość rynku kryptowalut szacuje się obecnie na ponad 250 miliardów dolarów, a jego wielkość z roku na rok rośnie. A jednak u wielu osób wciąż budzi kontrowersje. Wzrost tego sektora finansów jest widoczny nie...
Jakub Makurat – dyrektor generalny Ebury Polska

Nadszedł czas transakcji bezgotówkowych i pieniądza elektronicznego

0
Świat coraz szybciej odchodzi od pieniądza papierowego i transakcji gotówkowych. Bardzo wyraźnie widać to również w Polsce. Wielu rodzimych przedsiębiorców zdobyło już pierwsze doświadczenia z pieniądzem elektronicznym, a fintechy oferują ciekawe rozwiązania, realnie wspierające...
Ekspert rynku: Kryptowaluty już rywalizują z oficjalnymi środkami płatniczymi. Do gry wchodzą najwięksi internetowi giganci

Ekspert rynku: Kryptowaluty już rywalizują z oficjalnymi środkami płatniczymi. Do gry wchodzą najwięksi internetowi...

0
Mimo że Facebook nie wydał jeszcze własnej kryptowaluty, o Librze jest już głośno. Oczekiwania są ogromne, a do biznesu dołączyło już wiele renomowanych firm, jak Uber, Vodafone czy MasterCard. Docelowo do 2020 roku Stowarzyszenie Libra ma...
magazyn ecommerce

Wysyłkowa wojna totalna: Amazon kontra reszta świata

0
Gigant świata e-commerce i najcenniejsza marka świata – Amazon, kontynuuje swój zwycięski marsz i realizuje kolejne etapy planu totalnej dominacji w sektorze handlu. Po rewolucji, jaka dokonała się za pośrednictwem amerykańskiego potentata w świecie...
Xoom

Xoom, czyli międzynarodowe przekazy pieniężne przez PayPal, od teraz dostępne także z Europy

0
Dzięki uruchomieniu w Europie Xoom od teraz możliwe jest szybkie i bezpieczne przesyłanie pieniędzy m.in. z Wielkiej Brytanii czy Niemiec do Polski oraz ponad 130 innych rynków. To dobra wiadomość dla ponad 21...
Karol Milewski

Karol Milewski dołącza do zarządu Omnipack

0
Karol Milewski dołącza do zarządu Omnipack - lidera logistyki dla e-commerce na stanowisko Chief Commercial Officera. Ze spółką Omnipack związany jest od samego początku - jest jej współzałożycielem, a do niedawna członkiem rady nadzorczej....
haker

Facebook, Instagram i Linkedin na celowniku cyberprzestępców

0
W 2019 roku cyberprzestępcy ukradną 2 bln dolarów, czyli kwotę, na którą 38 mln Polaków musiałoby pracować przez 4 lata (!) Przestępczy proceder kwitnie, a jedną z najpowszechniejszych form kradzieży danych pozostaje phishing. W...
marketing

77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości

0
Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson to marki, które znalazły się w globalnym top ten Meaningful Brands® 2019 W Polsce najbardziej meaningful są Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann 82% marek mogłoby...
neuromarketing

Neuromarketing – w jaki sposób optymalizować działania marketingowe?

0
Skuteczne strategie marketingowe opierają się na takiej komunikacji, która uwzględnia potrzeby i wartości konsumentów. Zatem z jakich narzędzi skorzystać, aby poznać szczegółowe preferencje potencjalnych klientów? Badania przeprowadzone w ramach projektu badawczego Buyology pokazują, że...
ecommerce-3563183_1920

Polacy europejskimi królami zakupów świątecznych online

0
Najpopularniejszym miejscem robienia przedświątecznych zakupów są wciąż sklepy stacjonarne, z których skorzysta prawie 60 proc. Polaków. To jednak obok Wielkiej Brytanii najsłabszy wynik w Europie. Jak wynika z badania firmy doradczej Deloitte „Zakupy świąteczne...
Marcin Glogowski, Dyrektor Generalny PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej

Świąteczne Zakupy Polaków 2018 – wyniki badania na zlecenie PayPal

0
Jak wynika z corocznego badania „Świąteczne Zakupy”, przeprowadzonego na zlecenie PayPal, drugi rok z rzędu Polacy są jednym z najbardziej zestresowanych narodów. Dlaczego przedświąteczne zakupy tak bardzo stresują Polaków? Dla 66 proc. badanych problemem są...
telewizor

PayPal: Nadchodzi era streamingu. Polacy uwielbiają oglądać filmy i seriale online

0
Filmy, seriale i programy telewizyjne to najpopularniejsze rodzaje treści, za jakie płacą Polacy w sieci: ponad połowa ankietowanych konsumentów zadeklarowała taki zakup w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Wybierając internetowe platformy wideo, Polacy sprawdzają...
ecommerce

Jak przygotować e-sklep na sezon świąteczny?

0
Sprzedaż w sezonie świątecznym może stanowić aż dwie trzecie rocznego dochodu małej firmy. W swoim najnowszym raporcie, PayPal przedstawia wskazówki, jak przedłużyć świąteczny sukces. Dwie trzecie kupujących online deklaruje, że zrealizuje płatność tylko...
Na świecie ponad połowa internautów robi zakupy online. Niewielu kupuje w polskich sklepach

Na świecie ponad połowa internautów robi zakupy online. Niewielu kupuje w polskich sklepach

0
55 proc. internetowych konsumentów z 31 państw zadeklarowało, że robi zakupy online – wynika z badania przeprowadzonego przez PayPal i Ipsos. W pierwszej dwudziestce krajów najczęściej wybieranych przez zagranicznych klientów nie ma jednak Polski. Powodem może być to, że polskie...
Handel internetowy w Polsce wart blisko 8 mld dol. Rośnie dwa razy wolniej niż globalnie, ale szybko dogania tradycyjną sprzedaż

Handel internetowy w Polsce wart blisko 8 mld dol. Rośnie dwa razy wolniej niż...

0
Polski e-commerce wart jest blisko 8 mld dol. i rośnie w tempie ok. 10 proc. rocznie – wynika z danych PayPal. To mniej więcej dwukrotnie wolniej niż na świecie, ale i tak szybko goni tradycyjną sprzedaż. Polscy internauci...
Polacy robią zakupy z głową. Na transakcjach w internecie potrafią oszczędzić nawet do kilku tysięcy złotych rocznie

Polacy robią zakupy z głową. Na transakcjach w internecie potrafią oszczędzić nawet do kilku...

0
Prawie połowa Polaków robi zakupy rozsądnie, aktywnie szukając i korzystając z różnego rodzaju promocji – wynika z badań AdRetail „Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków”. Coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych rabatów czy kart lojalnościowych jest moneyback, czyli zwrot części...
Szybki internet napędza rozwój e-sportu. Prędkość 1 Gb/s może zrewolucjonizować tę branżę

Szybki internet napędza rozwój e-sportu. Prędkość 1 Gb/s może zrewolucjonizować tę branżę

0
Ponad 900 mln dol. – tyle według serwisu Newzoo ma być wart w tym roku światowy rynek e-sportu. To wzrost o blisko 40-proc. w skali roku. W Polsce wirtualne rozgrywki także dynamicznie zyskują na popularności – zawodowo...
Marcin Zmaczyński – dyrektor regionalny Aruba Cloud w Europie Środkowo-Wschodniej

E-sport wpłynie na rozwój chmury

0
Czy branża gamingowa może znacząco przyspieszyć rozwój chmury? Trudno nie zauważyć jak dużym zainteresowaniem cieszą się obecnie rozgrywki profesjonalnych graczy e-sportu. W Polsce  obserwujemy bardzo szybki rozwój rynku gier i powiązanego z nim e-sportu....

GORĄCY TEMAT

WARSZAWA MIASTO

Lewiatan: W 2020 r. polską gospodarkę czeka ostre hamowanie

0
• Rok 2020 upłynie pod znakiem spowolnienia gospodarczego dotkliwego dla firm i gospodarstw domowych. • Pracodawcy będą się borykać z coraz większym niedoborem pracowników i...
kontrola podatkowa

Ugody w sporach z sektorem publicznym – konieczna zmiana mentalności.

0
Eksperci zgodnie twierdzą, że pozasądowe rozwiązywanie sporów pomiędzy sektorem publicznym i prywatnym jest możliwe, a prawo temu sprzyja. Ważna jest zmiana nastawienia, nawyków i...
ministerstwo finansów

Czas na radykalne uproszczenia w podatkach, bo toniemy w absurdach

0
W ubiegłym roku nie było zbyt wielu korzystnych zmian podatkowych dla przedsiębiorców. Ministerstwo Finansów podejmowało przede wszystkim działania związane ze zwiększaniem restrykcji oraz z...
Deloitte

Większa ostrożność i mniejszy optymizm inwestorów private equity w Europie Środkowej

0
Pogarszają się nastroje gospodarcze, a co za tym idzie zaufanie inwestorów funduszy private equity do rynku. Niemal połowa z nich spodziewa się osłabienia sytuacji...

Utraty danych doświadczyło co piąte małe i średnie przedsiębiorstwo. To dla...

0
Dane i ich analiza są dziś dla wielu firm podstawą działalności. Ich utrata może oznaczać wysokie koszty, osłabienie zaufania klientów i partnerów oraz niemożność kontynuowania działalności, prowadząc nawet do...