Polacy bardziej obawiają się skutków finansowych pandemii niż samego koronawirusa. Z badania przeprowadzanego dla platformy Kapitalni.org przez dom badawczy Maison&Partners wynika, że 57 proc. z nas obawia się COVID-19, ale jednocześnie aż 71 proc. wyraża...
Jesień to nie tylko sezon kolorowych liści, ale również czas poważnych wydatków. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy finansowej Wonga Polska, większe wydatki czekają w tym okresie przeszło 70 proc. Polaków. Będą...
43 proc. konsumentów, to finansowi sceptycy, którzy wykazują postawę nieufną wobec instytucji finansowych – wynika z badania Wonga. Z kolei co trzeci badany to klient lojalny, dla którego liczy się przede wszystkim bezpieczeństwo i...
Czy zdarzyło Ci się zapewniać – np. na stronie internetowej albo w katalogu branżowym – że Twoja firma „dostosowuje ofertę do potrzeb klienta”? Świetnie,...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Konsekwencje zmian klimatycznych będą stanowić jedno z wyzwań dla bezpieczeństwa łańcuchów dostaw w trakcie najbliższej dekady, twierdzi niemal co drugi przedstawiciel środkowoeuropejskich firm. Autorzy...