Polacy przekonali się do zakupów przez internet. Oferty zakupu online finalizuje dziś 56 proc. internautów. Coraz częściej korzystają oni też ze sklepów zagranicznych. E-zakupy uważamy za bezpieczne i proste, a przekonuje nas do nich przede wszystkim...
W zeszłym roku Polacy wydali na zakupy online ponad 6 mld euro*. Po skokowym wzroście popularności internetowych zakupów, już prawie 53 proc. osób kupuje w sieci. W tym roku wartość wirtualnego handlu ma szansę...
W listopadzie i grudniu wartość obrotów w sklepach internetowych rośnie o jedną trzecią. Ale w okresie świątecznym Polacy kupują w sieci już nie tylko prezenty, lecz także żywność. Coraz więcej tego rodzaju zamówień pochodzi od osób przebywających czasowo lub na...
Czasy, kiedy telefon służył nam tylko i wyłącznie do wykonywania połączeń i pisania krótkich wiadomości tekstowych są daleko za nami. Współcześni użytkownicy komórek wykorzystują je do wielu innych czynności – związanych z pracą czy...
W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...