Konsumenci w coraz większym stopniu oczekują od marek posiadania wyższego - powiązanego ze zrównoważonym rozwojem - celu ich istnienia, z którym będą mogli utożsamiać się klienci. Z najnowszego badania firmy doradczej Deloitte Brand Purpose....
Niestabilna sytuacja gospodarcza oraz rozwój technologii mają największy wpływ na funkcjonowanie działów marketingowych światowych przedsiębiorstw. Chociaż rosnąca niepewność może skłaniać część firm do porzucenia celów zrównoważonego rozwoju, to w długiej perspektywie przywiązanie do kwestii...
Odczyt amerykańskiej inflacji za kwiecień w dużej mierze pokrył się z oczekiwaniami, delikatne słabsze od oczekiwań momentum głównej miary wsparło jednak waluty rynków wschodzących....
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Co czwarty nowy samochód osobowy nabywany przez firmy w pierwszym kwartale 2024 znajdował się w wynajmie długoterminowym.
Rynek motoryzacyjny w Polsce kontynuuje odbudowę po okresie...