Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Anna Senderowicz

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Anna Senderowicz

Blisko 80 proc. Polaków nie widzi spadku inflacji

Jak wynika z najnowszego badania, realnego spadku inflacji nie widzi lub nie odczuwa blisko 80% Polaków. Głównie są to seniorzy, ale też osoby w wieku średnim. Najczęściej nie zauważają tego respondenci zarabiający od 7...

Dzień Dziecka w cieniu inflacji. Wydamy od 50 do 100 zł

Niemal co czwarty ankietowany zamierza przeznaczyć od 50 do 100 zł na prezent dla jednej osoby z okazji Dnia Dziecka. Z kolei 15% uczestników sondażu chce na ten cel wydać od 100 do 150...
CEIDG

Z rynku szybko znikają jednoosobowe firmy. Miesięcznie zamyka się średnio blisko 16 tys. działalności

Dane rdr. z CEIDG: Małe firmy dotknął kryzys. Blisko 10 proc. biznesów zamknięto, a prawie 25 proc. zawieszono. Eksperci ostrzegają: Apogeum będzie w III i IV kwartale br. Dane Ministerstwa Rozwoju i Technologii pokazują, że...
zakupy sklep pieniądze wydatki

W 2023 r. ceny w sklepach nie będą spadać. Jedynie dynamika wzrostu może być...

Według ekspertów, listopadowe i nawet grudniowe podwyżki cen w sklepach nie były jeszcze szczytem drożyzny. W najbliższych miesiącach codzienne zakupy wciąż będą coraz bardziej kosztowne. Obecnie nie ma szans na wyhamowanie dynamiki wzrostu cen....

Ponad 60 proc. Polaków wyda mniej na święta niż rok temu

Rośnie liczba Polaków chcących oszczędzić na zakupach świątecznych. Zmiana rdr. jest na poziomie 13 p.p. Polacy przytną nakłady na świąteczne zakupy. Najczęściej wydadzą o 10-20 proc. mniej niż rok temu Prawie co...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Turcja na płaskowyżu stóp procentowych, a Polska z dobrą sprzedażą detaliczną...

Turcja później niż inne kraje rozpoczęła walkę z inflacją. Wygląda jednak na to, że powoli znajduje się ona na etapie tzw. płaskowyżu w stopach...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Polski rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r. – internet...

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego...