COVID-19 nie pozostał bez wpływu na kondycję branży public relations, ale po przejściowych trudnościach większość działających w Polsce agencji PR spodziewa się powrotu na ścieżkę wzrostu w I kwartale bądź w połowie tego roku – wynika z badania przeprowadzonego przez Związek Firm...
Często słyszymy magiczne słowo „PR”. Dowiadujemy się, że za jego sprawą uzyskuje się określone cele biznesowe i polityczne. Ale, czy naprawdę? Skąd się wzięło i jak ewoluuje public relations?
Public relations (z ang. relacje publiczne)...
UE może z łatwością wprowadzić natychmiastowe embargo na import ropy naftowej z Rosji. W ciągu około dwóch miesięcy członkowie OPEC mogliby zwiększyć produkcję...
Statystyki makroekonomiczne pokazują, że Polska znajduje się pod wpływem dówch wyjątkowo silnych czynników. Pierwszą skrajnością jest bardzo wysoki wzrost cen. Inflacja zasadnicza wzrosła w...
Rząd przestawił projekt zmian w przepisach podatkowych korygujących rozwiązania Polskiego Ładu – przede wszystkim przez wprowadzenie 12% stawki PIT w pierwszym przedziale skali podatkowej...
Polski sektor produkcji opakowań, w najbliższym czasie będzie musiał się zmierzyć z kilkoma wyzwaniami. Rosnące ceny energii i surowców oraz ich mniejsza dostępność spowodowana...
Krajowe Plany Odbudowy miały służyć temu, by odbudowywać narodowe gospodarki po wyniszczającym czasie pandemii COVID-19. Słowa Premiera Morawieckiego, że pieniądze dotrą do Polski „za...