12 C
Warsaw
wtorek, Listopad 13, 2018
Tagi Instytut Monitoringu Mediów

Informacje, komentarze i wypowiedzi: Instytut Monitoringu Mediów

479988067_imm_banki_internet_1.png

IMM: Banki powinny postawić na komunikację w social media. Tam ukazuje się 90 proc....

W II i III kwartale 2016 roku w mediach społecznościowych pojawiło się 90 proc. wszystkich publikacji na temat banków – wynika z analizy IMM. W TOP 3 znalazły się PKO Bank Polski, mBank i Bank Zachodni WBK. Większość...
rp_a0729c0b24_1242789434-IMM-jadas-ok-EXPORT.png

Coraz więcej firm monitoruje publikacje na swój temat w internecie

  Słabej jakości monitoring mediów może być dla firmy większym problemem niż korzyścią. Przez błędny system spółka może stracić dużo czasu, usuwając bezwartościowe wzmianki z rezultatów monitoringu. Dodatkowo brak częstej aktualizacji monitoringu uniemożliwia szybkie reagowanie na komunikaty...

GORĄCY TEMAT

Grzegorz Dzik, wiceprezydent Pracodawców RPvideo

Sytuacja na rynku pracy wymaga aktywizacji osób niepełnosprawnych

W Polsce od ponad 20 lat aktywność zawodowa jest na tym samym poziomie. Jeśli chodzi o osoby niepełnosprawne – jest to jeden z najniższych...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Na zwrot podatku VAT poczekasz latami

Jak poinformowało Ministerstwo Finansów, tylko w 1 procencie przypadków ubiegania się przez firmy o zwrot podatku naliczonego VAT przedłużono ustawowy termin do jego zwrotu....
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Na zwrot podatku VAT poczekasz latami

Jak poinformowało Ministerstwo Finansów, tylko w 1 procencie przypadków ubiegania się przez firmy o zwrot podatku naliczonego VAT przedłużono ustawowy termin do jego zwrotu....
Jacek Opala Exact Systems

Elektromobilność w Europie. Polska nadal daleko w tyle

W III kwartale 2018 roku w Polsce zarejestrowano tylko 286 samochodów elektrycznych (zasilanych akumulatorem i hybrydy plug-in), co oznacza spadek o 12% r/r. Tym...

Polski sektor ubezpieczeniowy na dobrej drodze do cyfryzacji. Przyszłością branży są...

Dzięki nowym technologiom wdrażanym przez firmy ubezpieczeniowe możliwe będzie tworzenie innowacyjnych, spersonalizowanych produktów, dokładniejsza ocena ryzyka, a także szybsza wypłata odszkodowań – takie wnioski płyną...