12.4 C
Warsaw
piątek, Kwiecień 26, 2019
Tagi Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej

Tag: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej

Reklama zewnętrzna rośnie w siłę. Tradycyjne billboardy coraz częściej zastępowane przez cyfrowe nośniki

Wartość reklamy zewnętrznej szacuje się na 471,5 mln zł. W tym roku eksperci prognozują dalszy wzrost tego segmentu rynku. Ekrany cyfrowe coraz częściej zastępują tradycyjne billboardy i citylighty. Obecny rok może być przełomowy dla polskiej branży...
Filip Gieleciński

Reklama zewnętrzna się digitalizuje, ale powoli

Stabilizuje się sytuacja na rynku reklam zewnętrznych. W ubiegłym roku przychody firm oferujących powierzchnię reklamową na ulicznych nośnikach wyniosły ponad 448 mln zł. Choć wpływy były mniejsze niż w 2013 roku, to spadek był zdecydowanie...

GORĄCY TEMAT

samolot wojsko lotnictwo

Obroty przemysłu lotniczego i wojskowego szybują w górę

Rosnąca produkcja samolotów komercyjnych i duże wydatki na cele obronne w 2018 roku sprawiły, że światowy przemysł lotniczy i obronny (Aerospace & Defense) nie...
Nowe prawo budowlane ma uprościć i przyspieszyć proces inwestycji. Urzędnicy będą sojusznikami inwestorów

Nowe prawo budowlane ma uprościć i przyspieszyć proces inwestycji. Urzędnicy będą...

Prostsze i szybsze procedury, większa pewność wydawanych decyzji oraz większe bezpieczeństwo pożarowe – to najważniejsze założenia nowego prawa budowlanego proponowanego przez resort inwestycji i rozwoju. Nowe przepisy mają...
Robert Nogacki, Kancelaria Prawna Skarbiec

Zmiany w podatku u źródła w 2019 r

Od 1 stycznia 2019 r. obowiązują nowe przepisy regulujące kwestię podatku u źródła, które utrudniają płatnikom możliwość skorzystania ze zwolnień oraz preferencyjnych stawek opodatkowania....
EULER HERMES

Niepewność w wymianie handlowej USA-Chiny kosztuje już znacznie więcej niż rzeczywiste...

Niepewność wymiany handlowej wpłynęła w znacznie większym stopniu na globalną wymianę handlową niż same taryfy – poprzez trzy kanały: inwestycje (opóźnienia w planach...

8 najważniejszych trendów sportowych 2019 roku według Deloitte

Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, zakłady sportowe czy esport – między innymi te trendy będą miały największy wpływ na przemysł sportowym w nadchodzących miesiącach. Jak...